Νέο Toyota ProAce City Verso: Το τετράδυμο

Νέο Toyota ProAce City Verso: Το τετράδυμο

Ύστερα από τα Berlingo, Rifter και Combo, ιδού και το ProAce City Verso, το ανάτυπο Toyota των επιβατικών βαν του Groupe PSA!

Τα δίδυμα Berlingo/Partner (ή εσχάτως Rifter) έγιναν τριπλέτα με το Opel Combo. Και τώρα γίνονται κουαρτέτο με την Toyota. Δεν αποτελεί βεβαίως έκπληξη το γεγονός ότι η ιαπωνική φίρμα συνδέθηκε ήδη με το Groupe PSA μέσω του ProAce. Με αυτόν τον τρόπο επεκτείνεται το εύρος τιμών της «γκάμας» με χαμηλότερο κόστος, με ένα MPV αλλά πάνω απ’ όλα με ένα κόμπακτ UV.

Το ProAce City Verso ξεχωρίζει από τα αδέλφια του με τη «μόστρα» του που, κοιτάζοντάς την καλύτερα, δεν είναι τόσο καινούργια! Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα συνονθύλευμα, καθώς τα φώτα είναι δανεικά από το Berlingo Van και το κάτω μέρος του προφυλακτήρα από το Opel Combo. Μόνο το μαύρο στοιχείο μεταξύ των φαναριών είναι αυθεντικό στο βαν της Toyota. Και ενώ στην καμπίνα τα άλλα έχουν το δικό τους τιμόνι και τα δικά τους όργανα, η Toyota τα δανείζεται και αυτά από το Citroën.

Toyota ProAce City Verso

Τα υπόλοιπα, προφανώς και επιβεβλημένα, είναι τα ίδια. Διαστάσεις, γκάμες, κινητήρες: Το ProAce City Verso υλοποιείται όπως και τα άλλα τρία. Το γιαπωνέζικο βαν θα διατίθεται σε δύο μήκη (4,40 m και 4,75 m), με δύο μεταξόνια (2,79 m και 2,98 m).

Toyota ProAce City Verso

Μέχρι επτά άτομα θα μπορούν να βρουν τη θέση τους στην καμπίνα -και στις δύο παραλλαγές. Στη δεύτερη σειρά, ο κλασικός κάθισμα των 60:40 μπορεί να αντικατασταθεί από τρία ξεχωριστά καθίσματα. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στην 5θέσια διαμόρφωση είναι αντίστοιχα 597 και 850 lt.

Toyota ProAce City Verso

Όσον αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχουν διαθέσιμοι βενζινοκίνητοι με 110 και 130 άλογα και τουρμποντίζελ με 75, 100 και 130 PS. Και παρόλο πως μιλάμε για ένα Toyota, δεν θα υπάρχει υβριδική έκδοση στον κατάλογο.

Toyota ProAce City Verso 

Στο τομέα των βοηθημάτων ασφαλείας, το ProAce City Verso θα έχει ό,τι επιβάλλει η σύγχρονη πρακτική και επιταγή, όπως και τα αδέλφια του: Διατήρηση πορείας στη λωρίδα, αναγνώριση σημάτων του ορίου ταχύτητας, προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας, head-up display, πίσω κάμερα με θέαση 180°…

Το Toyota ProAce City Verso αναμένεται να το δούμε στις ελληνικές αντιπροσωπείες από το 2020. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube