node/34987

Νέο Toyota ProAce City Verso: Το τετράδυμο

Ύστερα από τα Berlingo, Rifter και Combo, ιδού και το ProAce City Verso, το ανάτυπο Toyota των επιβατικών βαν του Groupe PSA!

Τα δίδυμα Berlingo/Partner (ή εσχάτως Rifter) έγιναν τριπλέτα με το Opel Combo. Και τώρα γίνονται κουαρτέτο με την Toyota. Δεν αποτελεί βεβαίως έκπληξη το γεγονός ότι η ιαπωνική φίρμα συνδέθηκε ήδη με το Groupe PSA μέσω του ProAce. Με αυτόν τον τρόπο επεκτείνεται το εύρος τιμών της «γκάμας» με χαμηλότερο κόστος, με ένα MPV αλλά πάνω απ’ όλα με ένα κόμπακτ UV.

Το ProAce City Verso ξεχωρίζει από τα αδέλφια του με τη «μόστρα» του που, κοιτάζοντάς την καλύτερα, δεν είναι τόσο καινούργια! Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα συνονθύλευμα, καθώς τα φώτα είναι δανεικά από το Berlingo Van και το κάτω μέρος του προφυλακτήρα από το Opel Combo. Μόνο το μαύρο στοιχείο μεταξύ των φαναριών είναι αυθεντικό στο βαν της Toyota. Και ενώ στην καμπίνα τα άλλα έχουν το δικό τους τιμόνι και τα δικά τους όργανα, η Toyota τα δανείζεται και αυτά από το Citroën.

Toyota ProAce City Verso

Τα υπόλοιπα, προφανώς και επιβεβλημένα, είναι τα ίδια. Διαστάσεις, γκάμες, κινητήρες: Το ProAce City Verso υλοποιείται όπως και τα άλλα τρία. Το γιαπωνέζικο βαν θα διατίθεται σε δύο μήκη (4,40 m και 4,75 m), με δύο μεταξόνια (2,79 m και 2,98 m).

Toyota ProAce City Verso

Μέχρι επτά άτομα θα μπορούν να βρουν τη θέση τους στην καμπίνα -και στις δύο παραλλαγές. Στη δεύτερη σειρά, ο κλασικός κάθισμα των 60:40 μπορεί να αντικατασταθεί από τρία ξεχωριστά καθίσματα. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στην 5θέσια διαμόρφωση είναι αντίστοιχα 597 και 850 lt.

Toyota ProAce City Verso

Όσον αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχουν διαθέσιμοι βενζινοκίνητοι με 110 και 130 άλογα και τουρμποντίζελ με 75, 100 και 130 PS. Και παρόλο πως μιλάμε για ένα Toyota, δεν θα υπάρχει υβριδική έκδοση στον κατάλογο.

Toyota ProAce City Verso 

Στο τομέα των βοηθημάτων ασφαλείας, το ProAce City Verso θα έχει ό,τι επιβάλλει η σύγχρονη πρακτική και επιταγή, όπως και τα αδέλφια του: Διατήρηση πορείας στη λωρίδα, αναγνώριση σημάτων του ορίου ταχύτητας, προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας, head-up display, πίσω κάμερα με θέαση 180°…

Το Toyota ProAce City Verso αναμένεται να το δούμε στις ελληνικές αντιπροσωπείες από το 2020. 

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.