Νέο Škoda Scala: Πρώτες επίσημες φωτογραφίες του εσωτερικού

Νέο Škoda Scala: Πρώτες επίσημες φωτογραφίες του εσωτερικού

Οι πρώτες φωτογραφίες της καμπίνας μας δείχνουν πώς θα είναι το εσωτερικό του νέου οικογενειακού χάτσμπακ της Škoda λίγο πριν από την επίσημη παρουσίασή του.

Η Škoda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες εικόνες του εσωτερικού του επερχόμενου χάτσμπακ Scala που θα αντικαταστήσει το Rapid.

Το Scala, το νέο χάτσμπακ της τσεχικής εταιρείας στην κατηγορία των κλασικών μικρών οικογενειακών, που θα αποκαλυφθεί επίσημα αργότερα μέσα στο 2018, στην πιο πρόσφατη εμφάνισή του παρουσιάστηκε μέσω ενός σκίτσου του ταμπλό του. Προϊδεάζοντάς μας μάλιστα ότι θα είναι το πρώτο Škoda που θα επωφεληθεί από το σύστημα πολυμέσων της επόμενης γενιάς της εταιρείας: Ανεξάρτητη κεντρική οθόνη με διαγώνιο 9,2” και πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με διαγώνιο 10,3”, που είναι και ο μεγαλύτερος συνδυασμός σε οθόνες στην κατηγορία της.

Οι νέες φωτογραφίες που βλέπετε έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι το ταμπλό του Scala παραγωγής θα αντιστοιχεί σχεδόν ακριβώς σε αυτό σκίτσο. Το νέο σύστημα ενημερώνεται over-the-air και διαθέτει νέες εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα. Απ’ ό,τι βλέπουμε στις φωτογραφίες, στην καμπίνα, έχουν χρησιμοποιηθεί νέα υλικά, περιλαμβανομένου ενός υφάσματος μικροϊνών στα καθίσματα, καθώς και κρυφός φωτισμός.

Škoda Scala

Το Scala που σημαίνει… «Σκάλα» αντιπροσωπεύει σύμφωνα με τον επικεφαλής της τσεχικής εταιρείας, Bernhard Maier, το επόμενο βήμα της Škoda στην κόμπακτ οικογενειακή κατηγορία. Και θα είναι το πρώτο Škoda που θα αναγράφει το όνομα αντί για το σήμα της φίρμας στο καπό του πορτμπαγκάζ.

Ο Maier δήλωσε ότι το Scala αποτελεί «μια εντελώς νέα εξέλιξη που θέτει τα στάνταρ όσον αφορά την τεχνολογία, την ασφάλεια και το σχεδιασμό σε αυτή την κατηγορία». Μια βαρυσήμαντη δήλωση που μένει να αποδειχτεί, μιας και το Scala προορίζεται για να αντιμετωπίσει πανίσχυρους παίκτες στην κατηγορία, όπως το VW Golf, το Ford Focus, αλλά και την Toyota Corolla και το Honda Civic, για να αναφέρουμε ακόμα δύο τοπ παγκόσμιους παίκτες. Κάτι που το Rapid σαφώς δεν κατάφερε και δεν μπορούσε να καταφέρει. 

Škoda Scala

Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Škoda, Alain Favey, είχε δηλώσει νωρίτερα εφέτος, «Πώς πρέπει να το θέσω ; Η παρουσία μας [σε αυτόν τον τομέα] είναι πολύ σεμνή. Με το υφιστάμενο Rapid Spaceback, δεν κατορθώσαμε να πείσουμε τους ανθρώπους ότι είμαστε ανταγωνιστικοί σε αυτήν την κατηγορία». Πρόσθεσε δε, ότι το Scala θα διαθέτει εντελώς φρέσκο στιλ και νέα τεχνολογία.

Ένα νέο σκίτσο, το οποίο έδωσε στη δημοσιότητα πρόσφατα η Škoda, έδινε έμφαση στο στιλ του Scala, το οποίο αντλεί το σχεδιασμό του από το πρωτότυπο Vision RS που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το Οκτώβριο.

Škoda Scala

Η Škoda με το νέο χάτσμπακ της αποσύρεται από την εμπορικά αποτυχημένη φόρμα liftback και επικεντρώνεται στο στιλ Spaceback για τον αντικατάσταση του Rapid. Ετσι, το 5θυρο Scala θα είναι το πρώτο μοντέλο της Škoda που θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα MQB A0 του Volkswagen Group, που ήδη χρησιμοποιούν άλλα μοντέλα του ομίλου, όπως το SEAT Ibiza και το Volkswagen T-Roc. Την ίδια αρχιτεκτονική εξάλλου θα χρησιμοποιήσει και το επόμενο Fabia, που αναμένεται να λανσαριστεί το 2020, όπως και το επερχόμενο μικρό SUV της Škoda, το οποίο έχει προαναγγελθεί μέσω του πρωτοτύπου Vision X.

Η Škoda δήλωσε ότι η πλατφόρμα αυτή θα επιτρέψει στο νέο Scala να έχει «κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις και γενναιόδωρο εσωτερικό χώρο». Πρόσθεσε δε ότι το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί «πολυάριθμα καινοτόμα συστήματα υποστήριξης του οδηγού σε αυτή την κατηγορία».

Škoda Scala

Το νέο Svala θα χρησιμοποιήσει μια γκάμα βενζινοκινητήρων και τουρμποντίζελ, περιλαμβανομένου της 3κύλινδρου 1.000άρη βενζινοκινητήρα του VW Group, με ισχύ από 85 έως 110 PS, καθώς και το βενζινοκινητήρα 1.5 TSI Evo που αποδίδει μέχρι και 150 άλογα. Η Škoda δεν έκανε καμία αναφορά σε υβριδικές ή ηλεκτρικές εκδόσεις, κάτι αναμενόμενο μιας και θεωρούνται πολύ ακριβές εφαρμογές σε ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και τιμής.

Το Rapid είναι το δεύτερο πιο καλά πουλημένο αυτοκίνητο της Škoda παγκοσμίως ύστερα από το Octavia, με τις πωλήσεις το 2017 να καταγράφουν 211 χιλιάδες κομμάτια. Ο Favey προβλέπει ότι οι πωλήσεις για το νέο Scala θα είναι διπλάσιες.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube