Νέο Peugeot 308: Και με κινητήρες χαμηλών ρύπων χωρίς τέλη κυκλοφορίας

Νέο Peugeot 308: Και με κινητήρες χαμηλών ρύπων χωρίς τέλη κυκλοφορίας

Eπισήμως θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο. Ωστόσο τίποτα (ή σχεδόν τίποτα) δεν είναι πλέον μυστικό για το νέο Peugeot 308.

Bασισμένο πάνω στην καινούργια πλατφόρμα με το κωδικό όνομα EMP2 (Efficient Modular Platform 2) και με διαστάσεις 4,25 μ. μήκους και 1,46 ύψους το καινούργιο 308 είναι κατά 140 κιλά ελαφρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο -από 1075 κιλά).

Η βασική του έκδοση είναι αυτή με τον 3κύλινδρο 1,2 1.2 VTi βενζίνης με ισχύ 82 ίππων, κατανάλωση 5 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 114 gr CO2/km. Οι επιδόσεις που δίνει ο συγκεκριμένος κινητήρας στο νέο 308 δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι αξιοπρεπέστατες: 13,3 δευτερόλεπτα για τα 100 Km/h από στάση και 172 Km/h τελικής ταχύτητας.
 
Για όσους θέλουν κάτι περισσότερο υπάρχουν ο 1.6 turbo, σε δύο εκδόσεις, με 125 και 155 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση η κατανάλωση είναι 5,6 lt/100 km (129 gr CO2/km) και στη δεύτερη 5,8 lt/100 km (134 gr CO2/km). Oι επιδόσεις διαμορφώνονται αντίστοιχα σε επιτάχυνση 8,9 και 8,4 δευτερολέπτων, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 202 και 210 Km/h.
 

Σε ό,τι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, κάτω από το καπό του νέου 308 ζουν ο 1.6 HDi  με τους 92 ίππους, κατανάλωση 3,7 lt/100 km και μόλις  95 gr CO2/km  και τον 1.6 e-HDi 115 ίππων με κατανάλωση  3,8 lt/100 km και CO2 100 gr/km (δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, εκτός αν αλλάξει γνώμη ο κ. Στουρνάρας…). Στο μέλλον προβλεπεται να προστεθούν και άλλοι κινητήρες στη γκάμα του 308 του οποίου οι πωλήσεις στην Ελλάδα αναμένεται να αρχίσουν τον Οκτώβριο, ή λίγο αργότερα, οπότε και θα συμπέσουν με την "αλλαγή φρουράς" της αντιπροσωπίας στη χώρα μας. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube