node/35786

Νέο Opel Corsa: Και επίσημα η θερμική γκάμα του, με τεχνικές λεπτομέρειες

Το νέο Corsa θα διατίθεται μέσα από μια γκάμα τριών βενζινοκινητήρων και ενός ντίζελ, με εύρος ισχύος από 75 έως 130 άλογα. Τέσσερις οι εκδόσεις εξοπλισμού, περιλαμβανομένης της GS Line με πιο σπορτίφ look.

Κατά το λανσάρισμα του νέου Corsa, η Opel επικεντρώθηκε στην 100% ηλεκτρική παραλλαγή του, Corsa-e.  Λογικό, μιας και αυτή είναι η μεγάλη τεχνική καινοτομία. Αλλά το γερμανικό σουπερμίνι θα προσφέρεται φυσικά και με θερμικά μοτέρ. Ο κατασκευαστής μόλις περιέγραψε την προσφορά σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, δύο εβδομάδες ύστερα από τη δημοσίευσή μας που εξασφαλίσαμε από τις πηγές μας. Δεν αποτελεί βέβαια έκπληξη το γεγονός ότι η γκάμα αυτή βασίζεται στην αντίστοιχη του νέου Peugeot 208, το οποίο χρησίμευσε ως βάση.

Για τους βενζινοαίματους, στο μενού υπάρχουν τρεις 3κύλινδροι κινητήρες 1.2. Το βασικό ατμοσφαιρικό μοτέρ αποδίδει 75 άλογα (ο παλιός 82άρης detuned), ενώ τα άλλα δύο μπλοκ είναι τούρμπο, με 100 και 130 άλογα. Το τελευταίο συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, σασμάν προαιρετικό για την έκδοση των 100 PS. Το Corsa δεν προσεχώρησε ακόμη στο κλαμπ των πολέμιων μοντέλων του ντίζελ. Έτσι θα είναι διαθέσιμο με τον 4κύλινδρο 1.500άρη του γκρουπ, τεχνολογίας BlueHDi, μετονομασμένο από τους Γερμανούς σε 1.5 CDTI. Αποδίδει 100 άλογα και θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν.

Opel Corsa

Η Opel δεν διστάζει να τονίσει τη μεγάλη πρόοδο όσον αφορά στην κατανάλωση και στην απόδοση σε σύγκριση με τα παλιά μπλοκ της εποχής της GM! Το παλιό Corsa 1.4 των 100 ίππων ήθελε 11” για το σπριντ των 0-100 και ανακοίνωνε 6,5 lt/100 km στον μικτό κύκλο (πρότυπο WLTP). Με τα νέο μοτέρ 1.2 των 100 PS, το Corsa κερδίζει ένα δευτερόλεπτο για τα 0-100 km/h και περισσότερο από ένα λίτρο κατανάλωση ανά 100 km!

Αυτή η πρόοδος μπορεί να εξηγηθεί ιδίως με τη εξοικονόμηση βάρους, περίπου 10%, παρά το παρόμοιο μέγεθος. Η βασική έκδοση είναι λίγο κάτω από τον τόνο, 980 κιλά για την ακρίβεια, ή 108 kg λιγότερο σε σύγκριση με το παλιό Corsa.

Opel Corsa

Όσον αφορά τις εκδόσεις εξοπλισμού, θα υπάρχουν τέσσερα επίπεδα. Η βασική έκδοση θα έχει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού, βοήθημα για την παραμονή στη λωρίδα κυκλοφορίας και ανάγνωση των σημάτων του ΚΟΚ. Στη συνέχεια θα υπάρξει μια νέα διάρθρωση στην γκάμα με τρία επίπεδα εξοπλισμού: Edition, Elegance και GS Line. Το τελευταίο μάλιστα θα παίζει μπάλα στην κατηγορία των «σπορ φαίνεσθαι».

Opel Corsa

Οπότε ας κάνουμε μια παραπάνω αναφορά στην GS Line, μιας και είναι η πιο μπάνικη. Έχουμε λοιπόν προφυλακτήρες με σπέσιαλ σχεδιασμό. Εμπρός, η κύρια αεροεισαγωγή είναι φαρδύτερη, ενώ στο πίσω μέρος, υπάρχει κάτι που μοιάζει με διαχύτη, διπλόμπουκη χρωμέ εξάτμιση και μεγαλύτερα κάθετα διακοσμητικά ένθετα. Οι ζάντες της GS Line είναι επίσης ειδικού σχεδιασμού. Στην καμπίνα υπάρχουν πιο τύπου μπάκετ καθίσματα, αλουμινένια πενταλιέρα, και μαύρος ουρανός με κόκκινα ένθετα.

Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος για την Ελλάδα θα δημοσιευτεί από την αντιπροσωπεία στις αρχές Ιουλίου.

node/39169

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Η αμφιλεγόμενη γρίλια της νέας γενιάς BMW M4 σε όλο της το μεγαλείο.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Μόλις χθες γράψαμε για τη νέα BMW M4, και σήμερα έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο η πρώτη - και ιδιαίτερα αποκαλυπτική - φωτογραφία από το εμπρός μέρος του μοντέλου χωρίς καμουφλάζ που ανέβασαν οι συνάδελφοί μας στο bimmerpost.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Αν κρίνουμε από παλαιότερες διαρροές από το εργοστάσιο της BMW, η εικόνα μοιάζει να είναι γνήσια. Όπως περιμέναμε, η κορυφαία έκδοση της 4 Series Coupé ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις από την πρώτη ματιά.

Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας εμπρός περιλαμβάνει διαφορετική διαμόρφωση της αμφιλεγόμενης γρίλιας η οποία έχει μαύρο φόντο και πλαισιώνεται πλέον από μια κεντρική εισαγωγή αέρα που θυμίζει την E92. Έχουμε ακόμα πιο έντονο σπλίτερ, δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα για ψύξη των φρένων, και φουσκωμένα φτερά - κάτι που υποδηλώνεται από το σκαλοπάτι που κάνουν τα φώτα LED με τεχνολογία Laserlight. Ακόμα, το καπό απέκτησε πιο έντονες νευρώσεις και δύο εσοχές που αντιστοιχούν στα δύο στοιχεία της kidney grille.

BMW M4 2020

Στο προφίλ μπορούμε να διακρίνουμε προεκτάσεις των μαρσπιέ, αεροδυναμικά καλύμματα για τους καθρέφτες και επιπλέον εισαγωγές αέρα στα εμπρός φτερά, ενώ καινούριο είναι και το σχέδιο των τροχών σε μαύρη απόχρωση.

Για την ουρά της BMW M4 δεν έχουμε ακριβή εικόνα, όμως φτιάξαμε για εσάς το παρακάτω rendering βασισμένοι στις επίσημες φωτογραφίες της νέας 4 Series Coupé. Θεωρούμε δεδομένο πως η M4 θα έχει τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, μεγαλύτερο διαχύτη, φουσκωμένα φτερά, φαρδύτερα ελαστικά, ανθρακονημάτινη οροφή και μια διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα.

BMW M4 rendering

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του 6κύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. 

Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive, ενώ πίσω θα υπάρχει σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Φυσικά, το σπορ κουπέ θα διαθέτει όλα τα καλούδια του τμήματος M, όπως μεγαλύτερα φρένα, σπορ τιμόνι και ενεργή ανάρτηση.

TAGS
node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.