node/35786

Νέο Opel Corsa: Και επίσημα η θερμική γκάμα του, με τεχνικές λεπτομέρειες

Το νέο Corsa θα διατίθεται μέσα από μια γκάμα τριών βενζινοκινητήρων και ενός ντίζελ, με εύρος ισχύος από 75 έως 130 άλογα. Τέσσερις οι εκδόσεις εξοπλισμού, περιλαμβανομένης της GS Line με πιο σπορτίφ look.

Κατά το λανσάρισμα του νέου Corsa, η Opel επικεντρώθηκε στην 100% ηλεκτρική παραλλαγή του, Corsa-e.  Λογικό, μιας και αυτή είναι η μεγάλη τεχνική καινοτομία. Αλλά το γερμανικό σουπερμίνι θα προσφέρεται φυσικά και με θερμικά μοτέρ. Ο κατασκευαστής μόλις περιέγραψε την προσφορά σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, δύο εβδομάδες ύστερα από τη δημοσίευσή μας που εξασφαλίσαμε από τις πηγές μας. Δεν αποτελεί βέβαια έκπληξη το γεγονός ότι η γκάμα αυτή βασίζεται στην αντίστοιχη του νέου Peugeot 208, το οποίο χρησίμευσε ως βάση.

Για τους βενζινοαίματους, στο μενού υπάρχουν τρεις 3κύλινδροι κινητήρες 1.2. Το βασικό ατμοσφαιρικό μοτέρ αποδίδει 75 άλογα (ο παλιός 82άρης detuned), ενώ τα άλλα δύο μπλοκ είναι τούρμπο, με 100 και 130 άλογα. Το τελευταίο συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων, σασμάν προαιρετικό για την έκδοση των 100 PS. Το Corsa δεν προσεχώρησε ακόμη στο κλαμπ των πολέμιων μοντέλων του ντίζελ. Έτσι θα είναι διαθέσιμο με τον 4κύλινδρο 1.500άρη του γκρουπ, τεχνολογίας BlueHDi, μετονομασμένο από τους Γερμανούς σε 1.5 CDTI. Αποδίδει 100 άλογα και θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν.

Opel Corsa

Η Opel δεν διστάζει να τονίσει τη μεγάλη πρόοδο όσον αφορά στην κατανάλωση και στην απόδοση σε σύγκριση με τα παλιά μπλοκ της εποχής της GM! Το παλιό Corsa 1.4 των 100 ίππων ήθελε 11” για το σπριντ των 0-100 και ανακοίνωνε 6,5 lt/100 km στον μικτό κύκλο (πρότυπο WLTP). Με τα νέο μοτέρ 1.2 των 100 PS, το Corsa κερδίζει ένα δευτερόλεπτο για τα 0-100 km/h και περισσότερο από ένα λίτρο κατανάλωση ανά 100 km!

Αυτή η πρόοδος μπορεί να εξηγηθεί ιδίως με τη εξοικονόμηση βάρους, περίπου 10%, παρά το παρόμοιο μέγεθος. Η βασική έκδοση είναι λίγο κάτω από τον τόνο, 980 κιλά για την ακρίβεια, ή 108 kg λιγότερο σε σύγκριση με το παλιό Corsa.

Opel Corsa

Όσον αφορά τις εκδόσεις εξοπλισμού, θα υπάρχουν τέσσερα επίπεδα. Η βασική έκδοση θα έχει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού, βοήθημα για την παραμονή στη λωρίδα κυκλοφορίας και ανάγνωση των σημάτων του ΚΟΚ. Στη συνέχεια θα υπάρξει μια νέα διάρθρωση στην γκάμα με τρία επίπεδα εξοπλισμού: Edition, Elegance και GS Line. Το τελευταίο μάλιστα θα παίζει μπάλα στην κατηγορία των «σπορ φαίνεσθαι».

Opel Corsa

Οπότε ας κάνουμε μια παραπάνω αναφορά στην GS Line, μιας και είναι η πιο μπάνικη. Έχουμε λοιπόν προφυλακτήρες με σπέσιαλ σχεδιασμό. Εμπρός, η κύρια αεροεισαγωγή είναι φαρδύτερη, ενώ στο πίσω μέρος, υπάρχει κάτι που μοιάζει με διαχύτη, διπλόμπουκη χρωμέ εξάτμιση και μεγαλύτερα κάθετα διακοσμητικά ένθετα. Οι ζάντες της GS Line είναι επίσης ειδικού σχεδιασμού. Στην καμπίνα υπάρχουν πιο τύπου μπάκετ καθίσματα, αλουμινένια πενταλιέρα, και μαύρος ουρανός με κόκκινα ένθετα.

Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος για την Ελλάδα θα δημοσιευτεί από την αντιπροσωπεία στις αρχές Ιουλίου.

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή».