node/35642

Νέο Opel Corsa: Γκάμα με τρία μοτέρ βενζίνης και ένα ντίζελ

Η Opel έχει ήδη αποκαλύψει το σχεδιασμό του νέου Corsa, που είναι κοινός για τις θερμικές και την ηλεκτρική έκδοση, αν και τα επίσημα τεχνικά δεδομένα υπάρχουν μόνο για την τελευταία.

Η έκτη γενιά, γνωστή εσωτερικά στο Rüsselsheim με το γράμμα «F», θα ανοίξει βιβλίο παραγγελιών για τα βενζινοκίνητα και ντίζελ Corsa τον Ιούλιο, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα τις λεπτομέρειες των μηχανικών συνδυασμών και των εξοπλισμών.

Προσώρας, όπως είπαμε, η μόνη έκδοση που παρουσίασε η Opel για το νέο σουπερμίνι της είναι η Corsa-e, η καθαρά ηλεκτρική παραλλαγή του. Μοντέλο που μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης και μπαταριών με το Peugeot e-208, καθώς η γερμανική εταιρεία ανήκει πλέον στο Groupe PSA. 

Ο κύριος λόγος για τους οποίους κάποιοι αναρωτιούνται γιατί η Opel δεν έχει ανακοινώσει εάν θα υπάρξουν και ποιοι θα είναι οι θερμικοί συνδυασμοί του νέου Corsa, είναι ότι ήθελε να τους κρατήσει κρυφούς μέχρι το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Εκεί το φρέσκο μοντέλο των Blitz θα σηματοδοτούσε τη διαφορά με το τεχνικό δίδυμό του, το νέο Peugeot 208, για να αποφύγει τον κανιβαλισμό. Ωστόσο, η Opel έκρινε ότι η ΙΑΑ είναι πολύ μακριά για να παραμείνει «σιωπηλή» για τη θερμική γκάμα του σουπερμίνι της και βασικού πυλώνα των πωλήσεων της εταιρείας. 

Εμείς παρόλα αυτά, καταφέραμε να επιβεβαιώσουμε μέσω των πηγών μας τη θερμική γκάμα του νέου Corsa που αποτελείται από τρεις βενζινοκινητήρες και έναν τουρμποντίζελ, με όλους τους να πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6d-Temp και Euro 6d.

Opel Corsa

Τα μοτέρ που θα προτείνει λοιπόν η Opel για το νέο Corsa θα είναι φυσικά προέλευσης PSA. Το 3κύλινδρο μοτέρ 1.2 PureTech και αποκλειστικά αυτό θα καλύπτει θα καλύπτει τη βενζινοκίνητη γκάμα σε τρεις εκδόσεις ισχύος: 75, 100 και 130 άλογα. 

Η πιο χαμηλής ισχύος έκδοση, που μας είναι προς το παρόν άγνωστη καθώς δεν υπάρχει σε κανένα άλλο μοντέλο του γαλλικού γκρουπ, θα συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι σασμάν -ονομασία 1.2 S&S Ecotec. 

Η έκδοση των 100 ίππων, επίσης με το όνομα 1.2 S&S Ecotec, θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο 6άρι σασμάν είτε με αυτόματο 8άρι. Ούτε αυτό το μοτέρ το είχαμε δει μέχρι πρότινος, μέχρι που απετέλεσε κινητήρα στην γκάμα του άρτι λανσαρισθέντος DS 3 Crossback

Και η πιο ισχυρή έκδοση, η 1.2 S&S Turbo Ecotec με τα 130 άλογα, πρόκειται για τη ήδη γνωστή μας μονάδα που κινεί πολλά από τα μοντέλα του Groupe PSA. 

Ο τουρμποντίζελ της γκάμας του νέου Corsa είναι ο 4κύλινδρος 1.500άρης του γκρουπ, τεχνολογίας BlueHDi, μετονομασμένος από τους Γερμανούς σε 1.5 CDTI. Αποδίδει 100 άλογα και θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν.

Η Opel έχει ανοίξει ήδη το βιβλίο των παραγγελιών για το Corsa-e ενώ, όπως είπαμε, για τα βενζινοκίνητα και το ντίζελ θα ανοίξει τον άλλο μήνα. Η δε εμφάνισή τους στις αντιπροσωπείες θα ξεκινήσει από τον Νοέμβριο, ενώ του Corsa-e τους πρώτους μήνες του 2020.

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή».