node/31083

Νέο Mazda CX-3 SkyActiv-D 1.8 για Ευρώπη και Ιαπωνία

Το CX-3 SkyActiv-D 1.5 ετοιμάζεται να παραχωρήσει τη θέση του στο upsized τουρμοντίζελ SkyActiv-D 1.8.

Με ένα λακωνικό δελτίο Τύπου με τίτλο «Το Mazda CX-3 2018 λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία», το 4κύλινδρο 1.800άρι τουρμποντίζελ υπόσχεται «ενισχυμένη απόκριση και βελτιωμένες επιδόσεις στις εκπομπές». Παράλληλα, το τμήμα δημοσίων σχέσεων της εταιρείας λέει ότι τα δύο αυτά χαρακτηριστικά είναι επειδή η Mazda επένδυσε χρόνο και προσπάθεια στην εξέλιξη του SkyActiv-D 1.8.

Αλλά για να μην το κάνουμε σίριαλ, το πρότυπο εκπομπών Euro 6d-TEMP και η μετρήσεις εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες (RDE) είναι οι λόγοι για τους οποίους έπρεπε το 1,5λίτρο CX-3 να συνταξιοδοτηθεί. Παρόλο που ο Ιάπωνας κατασκευαστής δεν προχώρησε στη δημοσιοποίηση συγκεκριμένων προδιαγραφών, το 1.8 λέγεται ότι βελτιώνει την απόδοση «σε συνηθισμένες οδηγικές καταστάσεις», που βέβαια αυτή η δήλωση δεν αποτελεί παρά την άποψη της Mazda.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μελέτη Mazda: Οι Ευρωπαίοι υπέρμαχοι των θερμικών μοτέρ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκλειστικό: Οδηγούμε το Mazda με τον επαναστατικό κινητήρα «χωρίς μπουζί»

Το κόμπακτ crossover ιαπωνικών και ευρωπαϊκών προδιαγραφών, για το μοντέλο του 2018 επωφελείται μιας αναθεωρημένης ανάρτησης και από τα «άρτι εξελιγμένα λάστιχα», συστατικά που μεταφράζονται –πάντα κατά τη Mazda- σε μια πιο αθόρυβη, πιο άνετη, αλλά εξίσου σπορ συμπεριφορά με το 1.500άρι CX-3. Τα εμπρός καθίσματα είναι επίσης ανασχεδιασμένα για μεγαλύτερη άνεση.

Mazda CX-3 SkyActiv-D 1.8

Με το εμπορικό λανσάρισμά του στην Ευρώπη να προγραμματίζεται για το καλοκαίρι, το CX-3 SkyActiv-D 1.8 ενσωματώνει επίσης μια βελτιωμένη έκδοση του Advanced SCBS (Smart City Brake Support). Το σύστημα αυτό μπορεί πλέον να ανιχνεύει πεζούς και τη νύχτα, και στην περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα στις ηχητικές και φωτεινές προειδοποιήσεις, το αυτοκίνητο φρενάρει αυτόματα για να αποφύγει τη σύγκρουση ή να μετριάσει τις επιπτώσεις της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι ο μόνος δρόμος προς το μέλλον»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda: O Wankel θα επιστρέψει

Oλοκληρώνοντας τη λίστα αναβαθμίσεων, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ακόμη αυτόματος ηλεκτροχρωματικός καθρέφτης και το σύστημα MRCC ((Mazda Radar Cruise Control) με λειτουργία stop/start.

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]