node/16273

Νέο Hyundai Ioniq 2016 με τρία συστήματα κίνησης

Η Hyundai θα παρουσιάσει πολύ σύντομα το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, που θα είναι επίσης διαθέσιμο ως υβριδικό και PHEV.

H Hyundai ανακοίνωσε τα σχέδιά της για να ανταγωνιστεί το Toyota Prius από το 2016, με ένα νέο ηλεκτρικό, εν σειρά υβριδικό και επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο που θα έχει το όνομα Ioniq.

Το νέο μοντέλο, που έχει ήδη «συλληφθεί» να κάνει δοκιμές εξέλιξης, λέγεται ότι είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που θα προσφέρεται με τρία εναλλακτικά συστήματα κίνησης.

Σύμφωνα με τη Hyundai, το Ioniq «Σπάει το κατεστημένο στα υβριδικά αυτοκίνητα. Ως το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει στους πελάτες την επιλογή ανάμεσα σε τρία κινητήρια συστήματα, το Ioniq συνδυάζει την κορυφαία οικονομία καυσίμου με ζωηρή, διασκεδαστική οδική συμπεριφορά και ελκυστική σχεδίαση – ένα μοναδικό μίγμα που δεν έχει επιτευχθεί ως τώρα από ένα υβριδικό μοντέλο».

Το Ioniq είναι χτισμένο πάνω σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, την οποία μοιράζεται με το αδελφό του KIA Niro, που επίσης θα λανσαριστεί του 2016. Η Hyundai λέει ότι το Ioniq έχει εξελιχτεί για να προσφέρει «οδηγική απόκριση, ενώ παραμένει οικονομικό και με τα τρία κινητήρια συστήματά του».

Στην πλήρως ηλεκτρική έκδοσή του, το Ionic παίρνει ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου. Στην επαναφορτιζόμενη (PHEV) εν παραλλήλω υβριδική έκδοση, προστίθεται ένας αποδοτικός κινητήρας βενζίνης. Στη σειριακή υβριδική έκδοση, ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται απλά για να φορτίζει την μπαταρία.

Δεν ανακοινώθηκε ποιος θα είναι ο βενζινοκινητήρας του Ioniq, αλλά εικάζεται ότι θα είναι ο 4κύλινδρος 1.6 που κινεί το i30.

Το Ioniq θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην Κορέα τον Ιανουάριο, πριν παρουσιαστεί στην Ευρώπη, στο Σαλόνι της Γενεύης το Μάρτιο. Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις προγραμματίζεται να ξεκινήσουν πριν το τέλος του 2016.

Δεν είναι παράξενο που η Hyundai δίνει τόσο βάρος στο νέο Ioniq, αφού οι πωλήσεις υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν φέτος έως και κατά 80% σε κάποιες δυτικοευρωπαϊκές χώρες.

Το ηλεκτρικό/υβριδικό μοντέλο θα βοηθήσει επίσης τη Hyundai να πιάσει το στόχο των 95 g CO2/km που θα επιβληθεί στην ΕΕ το 2020.

TAGS
node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».