Νέο ΚΙΑ Niro, εικόνες-teaser για το νέο μικρό crossover

Νέο ΚΙΑ Niro, εικόνες-teaser για το νέο μικρό crossover

Η Kia Νοτίου Κορέας έδωσε στη δημoσιότητα δύο εικόνες-teaser του μελλοντικού υβριδικού μικρού crossover, του Niro, που θα λανσάρει μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2016.

Το ΚIA Niro, που γνωρίσαμε ήδη ως πρωτότυπο στην ΙΑΑ 2013, στη Φρανκφούρτη, οδεύει προς τη γραμμή παραγωγής, αντιπροσωπεύοντας ένα υβριδικό «αστικό» crossover.

Με μήκος 4,19 m, πλάτος 1,85 και ύψος 1,56 m τοποθετείται ακριβώς στην καρδιά της κατηγορίας στην οποία θα κληθεί ν’ αντιμετωπίσει, μεταξύ άλλων, τα Nissan Juke, Opel Mokka, Fiat 500X και Honda HR-V.

Σχεδιασμένο στο ευρωπαϊκό κέντρο της KIA που έχει την έδρα του στη Φρακνφούρτη, το Niro απευθύνεται, σύμφωνα με τον επικεφαλής του πρότζεκτ, Gregory Guillame, «στο κοινό της κατηγορίας που αναζητά ολοένα και περισσότερο ένα κόμπακτ μοντέλο με ξεχωριστό χαρακτήρα».

Την κίνηση του Niro, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα αναλάβει ένας 4κύλινδρος 1.600άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας που θα συνεργάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ, το σασμάν θα είναι 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και η συστοιχία μπαταριών ενέργειας 1,56 kWh.

Το θερμικό μοτέρ θα δίνει θερμοδυναμική απόδοση 40%, αποδίδοντας 105 άλογα και 15,0 kgm. H KIA λέει ότι το Niro θα είναι υβριδικό, αλλά η επαναφορτιζόμενη εκδοχή του θα κάνει την εμφάνισή της ύστερα από το λανσάρισμα του μοντέλου. Θα αποτελεί δε μέρος του στρατηγικού προγράμματος της κορεατικής εταιρείας να μειώσει την κατανάλωση στην γκάμα της κατά 25% μέχρι το τέλος της ενεστώσας δεκαετίας.


Το Niro παραγωγής, αντίθετα από το πρωτότυπο, θα είναι 5πορτο, οπότε και δεν αποκλείεται να ξεπεράσει τα 4,2 m του πρωτοτύπου. Από τα σκίτσα που έδωσε στη δημοσιότητα η KIA δεν μπορεί να βγάλει κάποιος συμπέρασμα, βέβαια, παρά μόνο να παρατηρήσει το αεροδυναμικό, ρευστό σχήμα του, με τη χαμηλή και οπισθοκλινή γραμμή οροφής, την ψηλή βασική γραμμή και την πτέρυγα-χείλος εκφυγής στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Επιπλέον ξεχωρίζουμε τα μεγάλα πίσω φανάρια, εντύπωση προκαλεί η γλίστρα προστασίας μόνο στο πίσω μέρος και όχι εμπρός, αλλά και τα εμπρός φανάρια που προέρχονται απευθείας από το Hyundai i30.

H KIA διατείνεται ότι όλα τα στοιχεία του αμαξώματος θα είναι αεροδυναμικά εξελιγμένα έτσι ώστε να βελτιστοποιούν την αποδοτικότητα, όπως επίσης αεροδυναμικά εξελιγμένα θα είναι και τα πλαστικά προστατευτικά του.

Το νέο ΚΑΙ Niro θα είναι ένα κόμπακτ crossover που θα απευθύνεται στην παγκόσμια αγορά και πιθανότατα θα του δούμε εκ του φυσικού του σε τελική μορφή στο Σαλόνι της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο. Η διάθεσή του στην αγορά αναμένεται να γίνει αμέσως μετά και πριν από το καλοκαίρι του 2016.

[Πηγή KIA]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube