node/35435

Νέο Honda e: Στάνταρ οι πλευρικοί καθρέφτες-κάμερες

Το ηλεκτρικό μίνι της Honda θα είναι εξοπλισμένο με κάμερες αντί για κλασικούς πλευρικούς καθρέφτες από το βασικό μοντέλο. Μια πρεμιέρα στην αγορά.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Honda, το οποίο θα ονομαστεί απλώς «e», θα λανσαριστεί μέχρι τον Σεπτέμβριο. Η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (τον περασμένο Μάρτιο) ένα πρωτότυπο που βρίσκεται πολύ κοντά στο αυτοκίνητο παραγωγής. Πολύ κοντά θα μπορούσαμε να πούμε, καθώς «κονσεπτικά» στοιχεία του πρωτοτύπου θα υπάρχουν στο μοντέλο παραγωγής.

Η Honda μόλις επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο θα είναι εξοπλισμένο με κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών. Η ιαπωνική φίρμα τονίζει ότι αυτός ο εξοπλισμός δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Αλλά η πραγματική έκπληξη είναι ότι αυτές οι κάμερες θα είναι στάνταρ από το βασικό κιόλας επίπεδο εξοπλισμού. Και να φανταστεί κάποιος ότι στο e-tron που είναι έξτρα, η Audi το έχει κάνει μείζον θέμα αναφοράς και προβολής.

Για τη Honda αυτές οι κάμερες έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Πρώτα απ’ όλα βελτιώνουν την αεροδυναμική με τη μικρότερη αντίστασή τους στον αέρα, κάτι που έρχεται εις όφελος της οικονομίας. Για τον ίδιο λόγο, το κόμπακτ σχήμα τους συμβάλλει επίσης στη μείωση του θορύβου σε υψηλή ταχύτητα.

Honda e

Αλλά πάνω απ’ όλα υπάρχει όφελος για την ορατότητα. Οι κάμερες θα αναμεταδίδουν τις εικόνες τους σε δύο οθόνες των έξι ιντσών, τοποθετημένες σε κάθε πλευρά του ταμπλό. Η θέαση σε νορμάλ διαμόρφωση θα είναι ήδη καλύτερη από αυτή ενός καθρέφτη, αλλά θα υπάρχει και μια ευρυγώνια διαμόρφωση με την ανάλογη θέαση που θα μειώνει σημαντικά την τυφλή γωνία.

Κάνοντας όπισθεν, οι γραμμές καθοδήγησης θα είναι ορατές επίσης στις οθόνες. Οι κάμερες θα επιτρέψουν επίσης καλύτερη θέαση τη νύχτα και με κακό καιρό. Ωστόσο, αυτές οι κάμερες θα έχουν και ένα δύο ελαττώματα. Θα ωθήσουν προς τα πάνω την τιμή του Honda e και θα σου πέφτει δύσπεπτη η αντικατάστασή τους σε περίπτωση που κάποια σου σπάσει.

Οι πρώτες παραδόσεις του Honda e θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2020, αλλά το βιβλίο παραγγελιών έχει ήδη ανοίξει.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]

node/39107
Volkswagen Nivus

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Το νέο VW Nivus, ένα πρωτοεμφανιζόμενο μικρό κουπέ SUV προερχόμενο από το Polo και το T-Cross, το σκαρφίστηκε η θυγατρική της Volkswagen στη Βραζιλία. Αλλά το Wolfsburg ανακοινώνει ότι θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη το 2021.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Η οικογένεια SUV της Volkswagen αυγατίζει με το νέο Nivus -σας έχουμε ήδη μιλήσει γι' αυτό από τον περασμένο Δεκέμβριο, το οποίο μόλις παρουσιάστηκε στη Βραζιλία. Λογικά, είναι η εκεί θυγατρική της VW που το εξέλιξε και θα το λανσάρει εμπορικά εφέτος, πρώτα στη Βραζιλία και ύστερα στην Αργεντινή. Το 2021 όμως, θα ενταχθεί και σε άλλες αγορές στη Νότια Αμερική... και στην Ευρώπη. Ωστόσο, η VW δεν διευκρίνισε σε ποιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θα κάνει εμπορική καριέρα, οπότε η ασάφεια παραμένει για τις χώρες της Δύσης.

Το νέο Nivus πατάει πάνω στη σύγχρονη βάση του τελευταίου Polo, δηλαδή την MQB A0, επομένως και του T-Cross. Μπορούμε δηλαδή να πούμε πως είναι ένα κουπέ T-Cross! Η Volkswagen λοιπόν, με το νέο Nivus δημιουργεί (περίπου) ένα νέο slot στην παγκόσμια γκάμα της, αυτή του μικρού κουπέ SUV. Το Nivus όμως διαφοροποιείται ξεκάθαρα τόσο από το Polo όσο και από το T-Cross, καθώς η εμπρός όψη του είναι τελείως διαφορετική.

Volkswagen Nivus

Η σιλουέτα είναι λογικά πιο δυναμική, με πολύ πιο κεκλιμένο παρμπρίζ σε σύγκριση με αυτό του T-Cross. Μια άλλη διαφορά: Η εμφάνιση ενός τρίτου πλευρικού παραθύρου. Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα προέρχεται από τη μαύρη τρέσα ανάμεσα στα φώτα. Αλλά εδώ η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται για τα καλά στην πίσω πόρτα και δεν πρόκειται για ψεύτικο ντεκόρ!

Στο εσωτερικό, το ταμπλό προέρχεται από το Polo. Η παρουσίαση είναι επομένως μοντέρνα και δεν αφήνει το Nivus να μοιάζει με φτωχό συγγενή κάποιας αναδυόμενης αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη αφής που υποστηρίζει ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ονομάζεται «VW Play».

Volkswagen Nivus

Με προίκα την πλατφόρμα MQB, το νέο VW Nivus, στη Βραζιλία, φορά βενζινοκινητήρα τύπου flexfuel με 128 άλογα. Φανταζόμαστε ότι όταν έρθει στην Ευρώπη, η γκάμα του θα είναι πανομοιότυπη με αυτή του T-Cross: Βενζινοκινητήρες 1.0 με 95 και 115 άλογα και TDI 1.6 με 95 άλογα. Το ερώτημα που εξακολουθεί να τίθεται είναι σχετικά με την τοποθέτηση του μοντέλου στην Ευρώπη, καθώς με μήκος 4,27 m, ξεπερνά το T-Cross κατά 16 πόντους και το T-Roc κατά 4 cm!