node/35211

Honda: Επίσημο όνομα για το ηλεκτρικό μίνι της

Για να ονομάσει το πρώτο 100% ηλεκτρικό μίνι της, που θα λανσάρει μέχρι τον Σεπτέμβριο, η Honda αποφάσισε να κάτι απλό: Honda e.

Δεν θα μπορούσε να είναι ευκολότερο. Το ηλεκτρικό μίνι Honda θα ονομαστεί «e»! Κάτι που βέβαια δεν μας εξέπληξε, καθώς και το πρωτότυπο που παρουσίασε στο Σαλόνι της Γενεύης είχε το ανέμπνευστο όνομα «e Prototype»

Για να πούμε την αλήθεια, κυκλοφορούσε ως φήμη και ένα όνομα που θα περιλάμβανε το γράμμα «Ν», καθώς το αυτοκίνητο είναι αισθητικά εμπνευσμένο από το N600 της δεκαετίας ’60, ενώ είχαμε και το πρόσφατο N One, ένα kei-car που κυκλοφορεί στην Ιαπωνία. Έτσι, οι σπεκουλαδόροι νονοί πόνταραν στο όνομα «N-e».

Το Honda e αναμένεται να παρουσιαστεί μέχρι τον Σεπτέμβριο, οπότε και θα κάνει το ντεμπούτο του σε μέταλλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ενώ το εμπορικό λανσάρισμά του τοποθετείται στις αρχές του 2020. Η έκδοση παραγωγής θα είναι σχεδόν ίδια με το concept car που βλέπετε στη φωτογραφία. Για να προσελκύσει πελάτες, το Honda e θα τοποθετηθεί στην αγορά με ένα ωραίο νεό-ρετρό στιλ, αλλά και μια πρωτότυπη παρουσίαση της καμπίνας. Από την άλλη πλευρά, όσον αφορά την αυτονομία, δεν φαίνεται να βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση έναντι των ανταγωνιστών του, καθώς αυτή υπολογίζεται 200 έως 250 km.

Honda e Prototype

Εκτός από την ανακοίνωση του ονόματος του ηλεκτρικού μίνι, η Honda επιβεβαίωσε την παρουσίαση του νέου Jazz στο τέλος του 2019 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Tokyo. Και τελικά θα διατίθεται, τουλάχιστον για την Ευρώπη, ξανά με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Η ιαπωνική φίρμα στοχεύει στην πώληση μόνο εξηλεκτρισμένων μοντέλων στην Ευρώπη έως το 2025. Να θυμίσουμε ότι το νέο CR-V ήδη επωφελείται από υβριδικούς κινητήρες.

node/39289

Honda Civic Type R Limited Edition: Νέο ρεκόρ στη Suzuka; [video]

Η Honda επιστρέφει στις πίστες με το ταχύτερο Civic Type R Limited Edition.

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Honda Civic Type R Limited Edition: Νέο ρεκόρ στη Suzuka; [video]

Μπορεί οι δοκιμές εξέλιξης της επόμενης γενιάς Civic Type R να έχουν ξεκινήσει, όμως η Honda δεν έχει εγκαταλείψει το υφιστάμενο μοντέλο hot hatch της όπως αποκαλύπτει νέο teaser video που δημοσίευσε στο YouTube.

Στο σύντομο βίντεο πρωταγωνιστεί η σκληροπυρηνική έκδοση Civic Type R Limited Edition που φαίνεται να κάνει χρονομετρημένους γύρους στην πίστα Suzuka. Το hashtag #TypeRChallenge στον τίτλο υποδηλώνει πως η Honda θα ξεκινήσει μια αντίστοιχη περιοδεία σε πίστες ανά τον κόσμο σπάζοντας ρεκόρ όπως είχε κάνει και το 2018 με το pre-facelift μοντέλο και διάσημους οδηγούς αγώνων πίσω από το τιμόνι.

Το σημερινό ρεκόρ προσθιοκίνητου μοντέλου στην πίστα της Suzuka ανήκει στο ανταγωνιστικό Renault Megane R.S. Trophy-R με 2’25’’454 οπότε εικάζουμε πως η Honda έχει ήδη πετύχει καλύτερο χρόνο. Εκτός από την ιαπωνική πίστα που θεωρείται δοκιμασία εντός έδρας, η Honda έχει προαναγγείλει και την επιστροφή του Type R στο Nürburgring με στόχο να πάρει ξανά το πολυπόθητο ρεκόρ από τη Renault.

Να θυμίσουμε πως το Civic Type R Limited Edition είναι μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής (100 μονάδες στην Ευρώπη, 600 μονάδες στις ΗΠΑ) που έχει χαμηλότερο βάρος (-47 kg) σε σχέση με το "απλό" Type R, ελαφρύτερες ζάντες BBS 20" με ελαστικά Michelin Cup 2 και επεμβάσεις σε ανάρτηση και τιμόνι για ακόμα καλύτερο κράτημα στην πίστα. Κάτω από παραμένει ο γνωστός κινητήρας 2.0 VTEC Turbo με 320 PS και 400 Nm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda Civic Type R: Με χειροκίνητο κιβώτιο και μη-υβριδικό μοτέρ

node/39220

Honda Civic Type R: Με χειροκίνητο κιβώτιο και μη-υβριδικό μοτέρ

Η επόμενη γενιά του Honda Civic Type R θα παραμείνει πιστή στην παράδοση.

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Honda Civic Type R: Με χειροκίνητο κιβώτιο και μη-υβριδικό μοτέρ

Είναι γνωστό πως η επόμενη γενιά του Honda Civic Type R βρίσκεται ήδη σε φάση δοκιμών, καθώς φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων έχουν ήδη κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο. Το νέο hot hatch της Honda αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2022, και σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες δεν θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης όπως ακουγόταν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda Civic Type R: Οι πρώτες φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων

Κίνηση στο νέο Type R θα δίνει μια νέα έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 2,0 λίτρων με αυξημένη ισχύ (άνω των 320 PS) και μειωμένους ρύπους. Το πιθανότερο σενάριο είναι η δύναμη να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, όπως και στο σημερινό μοντέλο.

Οι διαστάσεις της 11ης γενιάς Civic θα είναι αυξημένες, με μεγαλύτερο μεταξόνιο και εμπρός πρόβολο ενώ θα διατηρήσει την σιλουέτα τύπου fastback. Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων θα ξεχωρίζει από το αεροδυναμικό πακέτο που θα περιλαμβάνει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός, σπλίτερ, προεκτάσεις των μαρσπιέ, φουσκωμένα φτερά και την χαρακτηριστική φτερούγα στο πίσω μέρος σε συνδυασμό με διαχύτη και κεντρικές απολήξεις της εξάτμισης.

Ο Tom Gardener, αντιπρόεδρος της Honda Ευρώπης, δήλωσε στο Autoexpress: «Έχουμε τους κύριους πυλώνες της γκάμας μας που θα εξηλεκτριστούν. Είναι ξεκάθαρο πως έχουμε ένα πολύ διάσημο προιόν, όπως η έκδοση Type R του Civic, όμως οι τελικές αποφάσεις για αυτό δεν έχουν δεν έχουν παρθεί ακόμα. Γνωρίζουμε πολύ καλά τον θαυμασμό που έχουν οι πελάτες μας για το σημερινό μοντέλο και πρέπει να σκεφτούμε προσεκτικά το επόμενο βήμα.»

Η σημερινή γενιά του Type R παρουσιάστηκε το 2017 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2020 μαζί με τις εκδόσεις Limited Edition και Sport Line. Παρά το πρόσφατο φρεσκάρισμα, η Honda έχει αποφασίσει πως θα προσφέρει κύκλο ζωής 4-5 χρόνια για τα μοντέλα της σε αντίθεση με τα 8 χρόνια που συνήθως συναντάμε σε κατασκευαστές από την Ευρώπη όπως οι Renault, Peugeot και Volkswagen.

Το νέο Civic Type R θα παράγεται στις εγκαταστάσεις της Honda στην Ιαπωνία, καθώς το εργοστάσιο στο Swindon της M.Βρετανίας όπου κατασκευάζεται η σημερινή γενιά αναμένεται να κλείσει το 2021.

[Πηγή: Autoexpress]