Honda CR-V VI 2023 leak
node/44491

Νέο Honda CR-V, πρώιμη διαρροή

Οι εικόνες που διέρρευσαν από την Κίνα αποκαλύπτουν πρόωρα την επόμενη γενιά του Honda CR-V που αναμένεται το 2023. Το ιαπωνικό D-SUV θα αλλάξει σε εμφάνιση και θα διατίθεται μόνο HEV και PHEV.

Η επόμενη γενιά του Honda CR-V αναμένεται στους ευρωπαϊκούς δρόμους το 2023. Στην Κίνα, ο Ιάπωνας κατασκευαστής παρουσίασε πρόσφατα αρκετά αντίγραφα του οικογενειακού του SUV στο υπουργείο Βιομηχανίας για διαδικασίες έγκρισης. Αρκετά για να «διαρρεύσουν» μερικές φωτογραφίες του Honda CR-V πολύ πριν από την επίσημη παρουσίασή του.

Το Honda CR-V αλλάζει (σχεδόν) τα πάντα στον σχεδιασμό του. Οι εικόνες επιβεβαιώνουν τις πρώιμες ανακοινώσεις της εταιρείας για λιγότερες καμπύλες και λιγότερη πολυπλοκότητα στον σχεδιασμό. Το Honda CR-V έκτης γενιάς υιοθετεί τη νέα αισθητική γλώσσα της Honda και εμφανίζει μια ιδιαίτερα αξιοσημείωτη οπτική συγγένεια με το νέο Honda HR-V: Μεγάλη απλή γρίλια, από την οποία εκτείνονται τα εμπρός φώτα, πολύ πιο λεπτά σε σχέση με αυτά του υπάρχοντος μοντέλου, καθώς και ένα σχεδόν οριζόντιο καπό. Το μόνο στοιχείο που διατηρείται σχεδόν ως έχει είναι τα μεγάλα πίσω φώτα σε σχήμα «L» που υψώνονται γενναιόδωρα στους ορθοστάτες του πορτμπαγκάζ.

Σύμφωνα με τα τεχνικά δεδομένα της διαρροής, το νέο Honda CR-V έχει μήκος 4,70 m. Δηλαδή είναι δέκα πόντους μακρύτερο από το τωρινό μοντέλο. Τα χαρακτηριστικά της ευρωπαϊκής έκδοσης παραμένουν γνωστά, αλλά το σημαντικά αυξημένο μήκος θα μπορούσε να δώσει στο Honda CR-V τη δυνατότητα για 7θέσια καμπίνα ανεξάρτητα από τον κινητήρα του.

Mέχρι σήμερα μόνο οι 100% θερμικές εκδόσεις του Honda CR-V προσφέρουν τη δυνατότητα για 7θέσια καμπίνα.

Honda CR-V VI 2023 leak

Όπως και η υπόλοιπη γκάμα της Honda, εκτός από μερικά εξειδικευμένα μοντέλα όπως το επόμενο Civic Type R, η γκάμα του Honda CR-V έκτης γενιάς θα έρχεται μόνο εξηλεκτρισμένη στη Γηραιά Ήπειρο. Αναμένεται λοιπόν ένα αυτοφορτιζόμενο σύστημα κίνησης e:HEV που θα μπορούσε να αποδίδει 184 άλογα όπως στο τωρινό μοντέλο ή στο νέο Honda Civic. Σύστημα που πιθανότατα θα διατίθεται με προσθιοκίνητη ή τετρακίνητη μετάδοση. Το μελλοντικό Honda ZR-V, πιο κόμπακτ, θα μπορούσε επίσης να επωφεληθεί από αυτό το σύστημα κίνησης.

Από την άλλη πλευρά, το νέο Honda CR-V θα είναι το μόνο που θα περιλάβει στην γκάμα και έκδοση plug-in hybrid με τη σήμανση «e: PHEV», μια πρώτη στην Ευρώπη για τη Honda. Αλλά οι προδιαγραφές της δεν έχουν ακόμη δημοσιοποιηθεί. 

Μένει να δούμε αν αυτό θα επιτρέψει στο ιαπωνικό D-SUV να βιώσει μια περισσότερο δημοφιλή εμπορική καριέρα απ’ ό,τι βιώνει το τωρινό Honda C-RV στην Ελλάδα αλλά και στην υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, τους τελευταίους 15 μήνες (Ιανουάριος 2021 - Μάρτιος 2022), το Honda C-RV έχει πουλήσει μόλις 55 αυτοκίνητα, έναντι 556 κομματιών για το Toyota RAV-4 που είναι το best-seller στα D-SUV.