Nέο FIAT Titano, μεταμφιεσμένο Peugeot Landtrek

Nέο FIAT Titano, μεταμφιεσμένο Peugeot Landtrek

Ο Όμιλος Stellantis αποκαλύπτει ένα νέο pick-up, το FIAT Titano, σχεδόν πανομοιότυπο με το Peugeot Landtrek. Όπως και το τελευταίο, προέρχεται από κινεζικό μοντέλο και στοχεύει αγορές εκτός Ευρώπης.

To Sochaux λανσάρισε ένα πραγματικό pick-up από το 2021. Το Peugeot Landtrek. Με τo Torino να ακολουθεί δύο χρόνια αργότερα με το FIAT Titano.

Κι αν δεν το ξέρατε για τη γαλλική φίρμα, είναι φυσιολογικό -εμείς πάντως σας είχαμε πληροφορήσει. Διότι το Peugeot Landtrek δεν πωλείται στην ευρωπαϊκή αγορά και δεν πληροί τα πολύ απαιτητικά πρότυπα ασφάλειας και ρύπων. Χρησιμοποιώντας το πλαίσιο του κινεζικού Kaicene F70 χάρη σε μια συνεργασία μεταξύ του Ομίλου Stellantis και της Chang'an, το Peugeot Landtrek απευθύνεται κυρίως στην αγορά της Βόρειας Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής με ρουστίκ εμφάνιση και απλά αλλά στιβαρά μηχανικά μέρη.

Με μήκος σχεδόν στα 5,4 m στο διπλοκάμπινο, το FIAT Titano πέρα από τις προδιαγραφές ασφάλειας και ρύπων, έτσι κι αλλιώς δεν ταιριάζει πραγματικά ευρωπαϊκές υποδομές

FIAT Titano

Τι σχέση έχει με αυτό το νέο FIAT Titano που μόλις παρουσιάστηκε από τον γαλλο-ιταλο-αμερικανικό όμιλο; Είναι σχεδόν το ίδιο μοντέλο. Διότι ναι, αυτό το ιταλικό pick-up χρησιμοποιεί επίσης το πλαίσιο του Kaicene F70. Και όπως ο Γάλλος ξάδερφός του, στοχεύει πρωτίστως στην αγορά της Λατινικής Αμερικής αλλά και αυτή της Βόρειας Αφρικής.

Μην φανταστείτε ότι το νέο FIAT Titano σέβεται τα ευρωπαϊκά πρότυπα περισσότερο από το Peugeot Landtrek, που φημίζονται ότι είναι πιο απαιτητικά από αυτά της Λατινικής Αμερικής ή των αγορών της Βόρειας Αφρικής. Για να το πλασάρει η FIAT στη Γηραιά Ήπειρο και να το τοποθετήσετε απέναντι από το Volkswagen Amarok, το Ford Ranger και τα συναφή pick-up θα ήταν απαραίτητο να δουλέψει σκληρά πάνω στο πλαίσιο και στους κινητήρες του, κάτι που δεν φαίνεται να είναι στα σχέδια του Ομίλου Stellantis.

FIAT Titano

Αυτός είναι ο λόγος που πιθανότατα δεν θα συναντήσουμε ποτέ στους δρόμους μας. Επιπλέον, με το μήκος του σχεδόν στα 5,4 m διπλοκάμπινο, έτσι κι αλλιώς δεν ταιριάζει πραγματικά στις  ευρωπαϊκές υποδομές. Αλλά και χωρίς τα διαπιστευτήρια ενός Toyota Hilux, ενός Ranger ή ενός Isuzu D-Max, πώς να βαδίσεις σε μια κατηγορία όπου η μαρτυρία των απαιτητικών χρηστών αποτελούν τον απόλυτο μπούσουλα… 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube