node/34385

Νέο Audi R8 V10 Decennium

Επετειακή έκδοση για τα 10 χρόνια του V10 5.2 FSI

Η Audi παρουσίασε την επετειακή έκδοση R8 V10 Decennium με αφορμή στα 10 χρόνια του δεκακύλινδρου κινητήρα, η οποία θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 222 μονάδων.

Όπως και στην ισχυρότερη έκδοση του πρόσφατα ανανεωμένου R8 Coupé V10 performance quattro, έτσι και στο Decennium, ο V10 κινητήρας 5,2 λίτρων αποδίδει 620 PS και 59,1 kgm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100km/h σε 3,1" και τελική ταχύτητα 331 km/h.

Audi R8 V10 decennium

Εξωτερικά, η έκδοση Decennium παρουσιάζεται με τη μοναδική απόχρωση Daytona Gray σε ματ εφέ, η οποία συνδυάζεται με "λεπίδες" και καθρέπτες σε gloss carbon fiber και εντυπωσιακές ζάντες 20" σε μπρούτζινο χρώμα. Επιπλέον, το εμπρός σποιλερ, τα πλευρικά μαρσπιέ, ο διαχύτης και τα εμβλήματα της Audi είναι βαμμένα σε gloss black, ενώ ο κινητήρας έχει επικάλυψη σε ματ μπρούτζινη απόχρωση.

Εναλλακτικά, οι τυχεροί ιδιοκτήτες της ειδικής έκδοσης μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις αποχρώσεις Daytona Gray (pearl effect), Suzuka Gray, Floret Silver, Mythos Black, Ascari Blue και Kemora Gray.

Audi R8 V10 decennium

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το μαύρο χρώμα με λεπτομέρειες από gloss carbon fiber, επένδυση από Alcantara στο τιμόνι, καθίσματα με σχέδια ρόμβων και ραφές σε χάλκινη απόχρωση. Επιπλέον, τα λογότυπα Decennium κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε κεντρική κονσόλα, πόρτες και πατήματα των μαρσπιέ.

 

Οι πωλήσεις του Audi R8 V10 Decennium ξεκινούν από την άνοιξη του 2019 με τιμή που ξεκινά από τα 222.000 ευρώ στη Γερμανία. Για την υπόλοιπη ανανεωμένη γκάμα του R8, οι τιμές ξεκινούν από 166.000 ευρώ (R8 Coupé V10 quattro), 179.000 ευρώ (R8 Spyder V10 quattro), 200.000 (R8 Coupé V10 performance quattro) και 213.000 (R8 Spyder V10 performance quattro).

Audi R8 V10 decennium

Η ιστορία του V10 5.2 FSI

Ο ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας 5,2 λίτρων πρωτοεμφανίστηκε στο R8 V10 (2009) με 525 PS. Στη συνέχεια μπήκε στο ισχυρότερο Audi R8 GT (2010) με 560 PS και λίγο αργότερα στο R8 V10 Plus (2012) με 550 PS.

Στην δεύτερη γενιά του R8 (2015), ο κινητήρας βελτιώθηκε σημαντικά με ταχύτερη απόκριση και καλύτερη αποδοτικότητα (σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων), σε εκδόσεις ισχύος 540 PS και 610 PS. Τέλος, το πρόσφατο facelift (2018) έφερε επιπλέον αύξηση της ισχύος στους 570 PS και 620 PS αντίστοιχα.

Στους αγώνες, ο V10 τοποθετήθηκε στο Audi R8 LMS (2009) προδιαγραφών GT3, και στο R8 LMS ultra (2012). Η δεύτερη γενιά του αγωνιστικού εγκαινιάστηκε με το R8 LMS (2015) το οποίο αναβαθμίστηκε περαιτέρω το 2018. Μέχρι σήμερα, οι αγωνιστικές εκδόσεις του R8 έχουν 62 νίκες στο πρωτάθλημα GT3 και 78 επιπλέον διακρίσεις στην κατηγορία τους. Μέσα σε δέκα χρόνια, οι οδηγοί της Audi έχουν κερδίσει 11 φορές σε αγώνες αντοχής διάρκειας 24 ωρών, 7 φορές σε αγώνες 12 ωρών και 3 φορές σε αγώνες 25 ωρών με το R8 LMS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σπάμε το ρεκόρ μας στις Σέρρες με το νέο Audi R8 V10 [video]

node/39938
Peugeot Sport new logo

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Στην Peugeot ετοιμάζονται για το μέλλον και αυτό περιλαμβάνει νέα οπτική ταυτότητα. O παλιός λογότυπος «Peugeot Sport» που δεν ανταποκρίνεται πλέον σε μελλοντικά προϊόντα μπαίνει στο χρονοντούλαπο, αντικαθιστάμενος από έναν ολοκαίνουργιο.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Η Peugeot επιστρέφει στους αγώνες αντοχής από το 2022 με ένα νέο πρωτότυπο και την άφιξη νέων σπορ μοντέλων. Οπότε ένας νέος άνεμος φυσά επιτέλους στο Soxhaux από άποψη απόλαυσης της οδήγησης και μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήταν καιρός, θα έλεγαν κάποιοι, ύστερα από μια μακρά αποχή που χαρακτηρίζεται από την απουσία του 208 GTI, την ξαφνική διακοπή παραγωγής του RCZ και την «ανάγκη» η εταιρείας να επικεντρωθεί σε αυτά που ονομάζουμε «mainstream μοντέλα».

Και καθώς όποιος επικαλείται την καινοτομία, χρειάζεται και καινούργιο σήμανση, έτσι μας προέκυψε ο ανασχεδιασμένος λογότυπος. Που για την περίπτωση, η υπογραφή «Peugeot Sport» υιοθετεί ένα εντελώς νέο χρωματικό διάγραμμα. Ο παλιός λογότυπος που είχε το λιοντάρι πάνω από τα τρία χρώματα της Peugeot Sport (γκρι, μπλε και κόκκινο), εγκαταλείφθηκε υπέρ μιας μαύρης και κίτρινης ταυτότητας που θυμίζει κάπου στο βάθος το αντίπαλο εθνικό δέος, τη Renault.

Σε κάθε περίπτωση, o νέος λογότυπος έρχεται με το σωστό χρονισμό, λίγο πριν από την παρουσίαση του 508 PSE, της σπορ και plug-in hybrid έκδοσης της μεσαίας γαλλικής μπερλίνας. Ο μικρότερος προϋπολογισμός πιθανόν να βάλει σε τροχιά παραγωγής ένα νέο σπορ 208, με εξίσου μεγάλη πιθανότητα να μην είναι καν υβριδικό όταν θα φτάσει να εμφανιστεί στους καταλόγους της εταιρείας.

node/39931

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Αισθητικό φρεσκάρισμα για το Eclipse Cross που πρωταγωνιστεί στη γκάμα SUV της Mitsubishi.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Η Mitsubishi δημοσίευσε το πρώτο teaser για το ανανεωμένο Eclipse Cross που φρεσκάρεται αισθητικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD

Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 ως ένα SUV με σχεδιαστικές λεπτομέρειες (και όνομα) που παραπέμπουν σε κουπέ. Για την ανανεωμένη του εκδοχή, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από το Mitsubishi e-Evolution Concept (2017). Η σιλουέτα παραμένει ίδια, όμως η ανασχεδιασμένη μάσκα αποκτά πιο λεπτά φώτα LED και ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που διατηρεί τα χρωμιωμένα διακοσμητικά.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο είχε δεχτεί και την πιο έντονη κριτική στο υφιστάμενο μοντέλο. Όπως βλέπουμε από την αντανάκλαση στο teaser, στην ουρά δεν υπάρχει πλέον διπλό παρμπρίζ, ενώ τα φώτα δεν ενώνονται μεταξύ τους, έχουν πιο συμβατικό σχήμα και διαφορετική υπογραφή LED.

Mitsubishi Eclipse Cross

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Όσο για την αγορά της Ευρώπης, δε γνωρίζουμε πότε και αν θα έρθει, καθώς υπάρχουν φήμες για κατάργηση των SUV από τη γκάμα της στη Γηραιά Ήπειρο. Εκτός από το Eclipse Cross, η Mitsubishi ετοιμάζει και τη νέα γενιά του Outlander που θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

[Πηγή: Mitsubishi]