node/32616

Νέο Audi R8 LMS GT3 2019

To νέο αγωνιστικό «πελατών» προδιαγράφει το επερχόμενο, ανανεωμένο R8 παραγωγής.

Το R8 LMS είναι αναμφισβήτητα το πιο σκληροπυρηνικό μοντέλο που φτιάχνει η Audi. Στο Σαλόνι του Παρισιού παρουσιάστηκε η νέα έκδοσή του.

Πρόκειται για μια εξέλιξη του αγωνιστικού που φτιάχνει η Audi Sport και το διαθέτει σε πελάτες από το 2015. Για το 2019 οι αλλαγές δεν είναι θεμελιώδεις, αλλά αφορούν σε πολλούς τομείς και κυρίως στην αεροδυναμική, την ψύξη των φρένων και το σύστημα μετάδοσης.

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις φαίνονται και με το μάτι – και εμφανισιακά στοιχεία του εμπρός μέρους αναμένεται να υιοθετηθούν στο επερχόμενο ανανεωμένο R8 παραγωγής, πρωτότυπα του οποίου έχουν θεαθεί να κάνουν δοκιμές σε πολλά μέρη του κόσμου. Στο αγωνιστικό, επειδή οι κανονισμοί της FIA για την κάθετη αεροδυναμική φόρτιση και την οπισθέλκουσα στα αυτοκίνητα της κατηγορίας GT3 είναι συγκεκριμένοι και περιοριστικοί, οι τεχνικοί της Audi Sport έχουν επιδιώξει να κάνουν το αυτοκίνητο πιο σταθερό αεροδυναμικά σε όλες τις ταχύτητες, κατά το φρενάρισμα και κατά την επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών.

Audi R8 LMS GT3 πίσω όψη

H σταθερότητα απόδοσης ήταν ο στόχος και για τα φρένα, με βελτίωση της εισαγωγής και απαγωγής του αέρα ώστε να μην παρουσιάζεται υπερθέρμανση σε συνθήκες αγώνα. Οι βελτιώσεις στον τριπλόδισκο συμπλέκτη, τα ενισχυμένα γρανάζια και ρουλεμάν του κιβωτίου και το εξελιγμένο μπλοκέ διαφορικό έχουν σκοπό την περαιτέρω βελτίωση της αξιοπιστίας στους πολύωρους αγώνες όπου συμμετέχουν τα αυτοκίνητα GT3.

Ο κινητήρας παραμένει ουσιαστικά ο ίδιος ατμοσφαιρικός V10 5,2 λίτρων με απόδοση έως 585 PS και 56,1 kgm ροπής, αφού οι προδιαγραφές περιορίζονται ασφυκτικά από τους κανονισμούς, για λόγους διατήρησης του συναγωνισμού.

Η ασφάλεια έχει πάντως αναβαθμιστεί ώστε να ξεπερνά τις προδιαγραφές FIA GT3 και να πληροί αυτές των πρωτοτύπων του Le Mans. Όμως, παρά τον επιπλέον εξοπλισμό, το νέο R8 LMS είναι 25 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, ενώ η αντοχή του σε στρέψη έχει αυξηθεί κατά 39%! 

Όλες αυτές οι βελτιώσεις δεν είναι βέβαια δωρεάν. Αν θέλετε να αγοράσετε ένα νέο R8 LMS GT3, θα σας κοστίσει €398.000. Προ φόρων. Εκτός κι αν ήδη έχετε το προηγούμενο μοντέλο, οπότε για το κιτ ανανέωσής του θα πληρώσετε μόνο €28.000.

Οι παραδόσεις σε πελάτες θα ξεκινήσουν το Γενάρη, αφού ολοκληρωθεί η αγωνιστική πιστοποίηση (ομολογκασιόν). Έτσι, την ερχόμενη χρονιά θα μπορείτε να συμμετέχετε με αξιώσεις σε θεσμούς όπως το FIA GT World Cup, το Blancpain GT Series, το γερμανικό ADAC GT Masters και το αμερικανικό IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

[Πηγή: Audi Sport]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive Audi R8 στην πίστα των Σερρών [video]

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]