Το νέο Audi E-Tron S Sportback ντριφτάρει στους πάγους της Σουηδίας

Το νέο Audi E-Tron S Sportback ντριφτάρει στους πάγους της Σουηδίας

Το ανανεωμένο Audi E-Tron S Sportback βρίσκεται προ των πυλών με την γερμανική εταιρεία να μας δείχνει μέρος των δοκιμών που υποβάλλεται.

Συνήθως οι φωτογραφίες από τα κέντρα δοκιμών των νέων μοντέλων δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Εκτός αν αποφασίσει η ίδια η εταιρεία να τις δημοσιοποιήσει, όπως έκανε η Audi στην προκειμένη περίπτωση για την επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση του E-Tron.

Η Audi λοιπόν δημοσίευσε μια σειρά φωτογραφιών από την τοποθεσία χειμερινών δοκιμών της κάπου στη βόρεια Σουηδία. Η περιοχή (που είναι περιφραγμένη για να προστατεύεται από... περίεργα μάτια) καλύπτει σχεδόν 9.000 στρέμματα και προσφέρει 80 περίπου χιλιόμετρα διαφορετικών διαδρομών. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi e-tron S και e-tron S Sportback: Επίσημες φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά

Στις φωτογραφίες βλέπουμε τους δοκιμαστές της εταιρείας να πλαγιολισθαίνουν πάνω στον πάγο, αλλά πέρα από αυτό μπορούμε να διακρίνουμε και πολλές λεπτομέρειες του ανανεωμένου E-Tron. Το αυτοκίνητο φοράει τα ίδια καλύμματα παραλλαγής που έχουμε δει στο παρελθόν, κρύβοντας τις μικρές σχεδιαστικές αλλαγές. Ωστόσο, μπορούμε να πούμε ότι το το λίφτινγκ είναι περιορισμένης έκτασης, με το περίγραμμα του αμαξώματος τόσο εμπρός όσο και πίσω να ταιριάζει με το τρέχον μοντέλο. Το ίδιο συμβαίνει και με το εσωτερικό και έτσι μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως η Audi απλά έκανε ένα πολύ ελαφρό φρεσκάρισμα για να διατηρήσει ζωντανό το E-Tron Sportback.

Τα πιο σημαντικά νέα έχουν να κάνουν με το όνομα. Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Audi θα τοποθετήσει στο ανανεωμένο E-Tron το σήμα Q8. Με το Q4 E-Tron να διατίθεται στην αγορά και το Q6 E-Tron να έρχεται αργότερα φέτος, σίγουρα έχει νόημα αυτή η μετονομασία, όταν ένα πλήρως ανανεωμένο μοντέλο φτάσει στην αγορά το 2026, να υπάρχει το όνομα Q8 E-Tron ήδη στη γκάμα της εταιρείας.

Να θυμίσουμε πως τα Audi e-tron S και e-tron S Sportback έχουν σύστημα κίνησης με τρία ηλεκτρικά μοτέρ -ένα μπροστά (έως 150 kW) και δύο στον πίσω άξονα (έως 264 kW)- τα οποία αποδίδουν συνδυαστικά 503 PS (370 kW) και 973 Nm σε λειτουργία Boost για έως και 8'', ή 435 PS (320 kW) και 808 Nm σε κανονική λειτουργία. Σύμφωνα με την Audi, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,5" (έναντι 5,7" του βασικού e-tron) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 km/h.

Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει μικτή ενεργειακή χωρητικότητα 95 kWh, εκ των οποίων το 91% (86 kWh) είναι χρησιμοποιήσιμο. Με μία φόρτιση μπαταρίας, τα Audi e-tron S και e-tron S Sportback επιτυγχάνουν αυτονομία έως περίπου 360 km και 365 km αντίστοιχα, σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις WLTP.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube