node/35479

Νέες Cadillac CT4-V και CT5-V

Οι σπορ εκδόσεις των αμερικανικών πισωκίνητων sedan.

Η Cadillac παρουσίασε τις CT5-V και CT4-V οι οποίες βασίζονται στην πισωκίνητη πλατφόρμα Alpha και συμπληρώνουν τη γκάμα επιδόσεων της αμερικανικής εταιρείας δίπλα στη ναυαρχίδα CT6-V. Τα δύο μοντέλα συνδυάζουν σπορ συμπεριφορά, άνεση και πολυτέλεια όμως έχουν σημαντικά χαμηλότερη απόδοση από την πανίσχυρη CTS-V (2014) των 650 PS.

Cadillac CT5-V

Η CT5-V είναι η ισχυρότερη έκδοση της CT5 που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Έκθεση της Νέας Υόρκης ως ανταγωνιστής των premium D-Segment sedan (BMW Σειρά 3, Audi A4, Mercedes-Benz C-Class κτλ).

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας Twin Turbo V6 3,0 λίτρων με απόδοση 360 PS ο οποίος συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς (προαιρετικά), ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται και με ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Η ανάρτηση Magnetic Ride Control 4.0 και το σασί έχουν δεχθεί επεμβάσεις για πιο δυναμική οδηγική συμπεριφορά, με την παραμετροποιήσιμη λειτουργία οδήγησης V-Mode.

CT5-V

Το μοντέλο ξεχωρίζει χάρη στις ζάντες 19" με ελαστικά επιδόσεων που πίσω τους κρύβουν φρένα της Brembo, τις σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, τον διαχύτη και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό βρίσκουμε διαφορετικά γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και πλήκτρο V-Mode στο τιμόνι.

Όπως και η CT5, έτσι και η CT5-V εξοπλίζεται με όλα τα τελευταία συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού από την παλέτα της Cadillac, μεταξύ των οποίων και το Super Cruise.

CT4-V

Με την CT4-V, η Cadillac μας προετοιμάζει για την επερχόμενη CT4 που θα αντικαταστήσει την ATS. Το μοντέλο ενσωματώνει την τελευταία σχεδιαστική ταυτότητα της Cadillac με επιθετικά φωτιστικά σώματα που φέρουν κάθετα LED στοιχεία, μυώδες καπό και έντονη κλίση της οροφής προς την ουρά.

Παρά το έμβλημα V, η κορυφαία έκδοση της CT4 φορά έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,7 λίτρων με απόδοση 320 PS. Και εδώ, το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων στέλνει την κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, σε συνεργασία με διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης.

Οι πισωκίνητες εκδόσεις εξοπλίζονται με ανάρτηση Magnetic Ride Control 4.0 και οι τετρακίνητες με αμορτισέρ MVS της ZF. Το μοντέλο που σύμφωνα με την Cadillac έχει αναλογία βάρους 50/50, εξοπλίζεται με τροχούς 18", εμπρός φρένα της Brembo, λειτουργία οδήγησης V-Mode και το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Super Cruise.