node/34180

Νέα Mercedes-Benz S-Class: Τεχνολογική επανάσταση;

Τρία χρόνια ύστερα από το φρεσκάρισμα του μέσου ζωής της υφιστάμενης γενιάς, η S-Class είναι έτοιμη to 2020 να λανσάρει το νέο μοντέλο, με εκρηκτικές αλλαγές ιδίως στην καμπίνα.

Στην κατηγορία με τις μεγάλες πολυτελείς μπερλίνες, που κυριαρχείται από τους Γερμανούς, η Mercedes-Benz S-Class αποτελεί το σημείο αναφοράς.

Το νέο μοντέλο της που απαθανατίστηκε και πάλι σε χειμερινές δοκιμές, χρειάστηκε μια αισθητική και τεχνολογική αναθεώρηση για να αρθεί στο επίπεδο του Audi A8 (2018) και της BMW 7 Series, η οποία επανατοποθετήθηκε τον περασμένο Ιανουάριο, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή υψηλού επιπέδου τεχνολογία.

Εκ πρώτης όψεως, έστω και αν οι εξωτερικές αλλαγές είναι αδιαμφισβήτητες, είναι στο εσωτερικό της που θα συντελεστεί η επανάσταση. Πείτε λοιπόν «αντίο» στις κλασικές οριζόντιες οθόνες με τους τέσσερις αεραγωγούς κάτω από την κεντρική και πείτε «γεια» σε αυτή την τεράστια οθόνη, τόσο εντυπωσιακή όσο κι ένα Ipad Pro.

s-class old vs new
Στην S-Class 2018, τα κουμπιά είναι ενσωματωμένα σε αυτή την πομπέ σειρά, κάτω από τους αεραγωγούς. Στο νέο μοντέλο του 2020, τα ίδια κουμπιά ενσωματώνονται σε ένα μικρό touchpad, ακριβώς κάτω από την οθόνη.

Μια ασυνήθιστη επιλογή που θα φέρει την επόμενη Mercedes-Benz S-Class σε άμεσο ανταγωνισμό όσον αφορά το μέγεθος της οθόνης με τo Tesla Model 3 και Model S (15 ίντσες και 17 ίντσες) και το Volkswagen Touareg (15,3 ίντσες). Όλα τους φορούν ήδη οθόνες ίσου μεγέθους με αυτές ενός μέσου φορητού υπολογιστή. Παρόλα αυτά, η οθόνη της Mercedes-Benz φαίνεται ακόμα μεγαλύτερου μεγέθους.

Η γραμμή συντόμευσης των κουμπιών που βρίσκεται κάτω από τους αεραγωγούς αυτή τη στιγμή, θα χωρέσει ακριβώς κάτω από την οθόνη στη νέα S-Class. Μια εργονομική επιλογή για τους σχεδιαστές, αλλά κάτι που εμείς θα κληθούμε ανακαλύψουμε στην πράξη και σε πραγματικές συνθήκες. Σημειώστε ότι η οθόνη πιθανόν να παραμείνει η ίδια όσον αφορά τα όργανα.

Mercedes-Benz S-Class 2020 - W223

Φυσικά, όπως όλα τα μελλοντικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας, το σύστημα πολυμέσων MBUX θα φιγουράρει και στη νέα S-Class, όπως και στη μελλοντική E-Class, προγραμματισμένη για το 2021.

Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, η εξέλιξη θα είναι λιγότερο εντυπωσιακή από ό,τι στο εσωτερικό, αλλά μπορούμε να περιμένουμε την ισχύουσα μόδα της Mercedes-Benz: Πιο κωνικά φώτα, ανασχεδιασμένη μάσκα και τα τρία χαρακτηριστικά LED. Μπορούμε ακόμη να μαντέψουμε από τις εικόνες, αναδυόμενες χειρολαβές στις πόρτες, αλά Jaguar I-Pace ή DS 3 Crossback.

Mercedes-Benz S-Class 2020 - W223

Η έβδομη γενιά της S-Class (W223) θα βασίζεται σε μια αρθρωτή πλατφόρμα που εξελίχτηκε από τη Στουτγάρδη, τη MEA, η οποία θα υποστηρίξει επίσης ένα πλήθος ηλεκτρικών μοντέλων, περιλαμβανομένης της EQ S. Μια πλατφόρμα που, πρέπει να θυμίσουμε, κόστισε στη Mercedes-Benz περίπου 10 δισ. ευρώ...
 

node/39990
Peugeot 508 PSE

Επίσημο: Νέο Peugeot 508 PSE

Ύστερα από μακρά αναμονή, η Peugeot τράβηξε την κουρτίνα αποκαλύπτοντας το 508 PSE και τα 360 υβριδικά άλογά του, που το καθιστούν το πιο ισχυρό μοντέλο δρόμου στην Ιστορία του Sochaux.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Peugeot 508 PSE

Η ενεργειακή μετατόπιση είναι σαφώς κάτι που διαπραγματεύεται έντονα στην Peugeot. Βασιζόμενη στην τεχνολογία Hybrid4, η εταιρεία από το Sochaux έβαλε για λίγο τα ποντεσιόμετρα στην άκρη και επικεντρώθηκε στην επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία. Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσει τα 360 άλογα στη διαμόρφωση PSE του 508, ανακηρύσσοντάς το πιο ισχυρό μοντέλο δρόμου στην ιστορία της φίρμας. 

Η γαλλική σπορ μπερλίνα προσφέρει επίσης ροπή 520 Nm που πάνε και στους τέσσερις τροχούς χάρη στην παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Με αυτά και με αυτά, το νέο 508 PSE υπόσχεται να κάνει το σπριντ των 0-100 km/h σε 5,2 δευτερόλεπτα (μακριά από τα 4,5” της αρχικής πρόβλεψης) και να πιάνει στην ευθεία τα 250 km/h.

Peugeot 508 PSE

Για να υποστηρίξει με ασφάλεια και οδική επάρκεια τα παραπάνω νούμερα, το πλαίσιο αναρρυθμίστηκε, χαμηλώνοντας 4 mm, μεγάλωσε το εμπρός και το πίσω μετατρόχιο 24 mm και 12 mm αντίστοιχα, ρυθμίστηκαν εκ νέου τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και κληρονόμησε το σύστημα φρένων του308 GTI. Αυτά το τελευταίο ήταν εκ των ων ουκ άνευ για να μπορεί να επιβραδύνει με επάρκεια τα 1.900+ κιλά που ζυγίζει το 508 PSE σε χρήση!

Peugeot 508 PSE

Το νέο Peugeot 508 PSE δεν χρησιμοποιεί την μπαταρία των 13,2 kWh της φόρμουλας Hybrid4 της φίρμας, αλλά τη μικρότερη των 11,5 kWh του Peugeot 508 Hybrid των 225 PS. Ηλεκτρικό «ζουμί» που κατά την Peugeot διασφαλίζει 46 km αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας. Χωρητικότητα δε που, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, συμμετέχει στη σταθεροποίηση της μέσης ανακοινωθείσας κατανάλωσης των 2,03 lt/100 km.

Το Peugeot 508 PSE έρχεται να τοποθετηθεί σε μια μικρο-κατηγορία όπου υπάρχει το Volvo S60 Polestar Enginered, του οποίου ο plug-in hybrid κινητήρας αποδίδει 405 ίππους. Ωστόσο, η γαλλική σπορ μπερλίνα δεν θα είναι σε θέση να αποφύγει τη σύγκριση με άλλες θερμικές προτάσεις, όπως το Audi S4, η BMW M340i xDrive ή η Mercedes-AMG C43 4MATIC. Μοντέλα τα οποία ωστόσο καίνε πολύ περισσότερο και προσφέρουν λιγότερο ενημερωμένη τεχνολογία. 

Η τιμή του νέου Peugeot 508 PSE δεν είναι ακόμη γνωστή, αλλά υπολογίζουμε πως στην Ευρώπη θα κυμαίνεται στις 65.000 ευρώ.

node/39989

Toyota GR Yaris: Πού μπορείς να το βρεις με €24.000;

Κι όμως υπάρχει μέρος στον κόσμο που ένα καινούριο Toyota GR Yaris πωλείται σε τιμή κόστους.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota GR Yaris: Πού μπορείς να το βρεις με €24.000;

Το Toyota GR Yaris είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο ποθητά hot hatch αυτή τη στιγμή, με τετρακίνηση, εκκρηκτικές επιδόσεις και τεχνολογία που προέρχεται απευθείας από το WRC. Φυσικά όλα αυτά έρχονται με το αντίστοιχο τίμημα καθώς στη χώρα μας ξεκινά από τα €42.670. Υπάρχει όμως ένα μέρος του πλανήτη που μπορείς να αγοράσεις ένα ολοκαίνουριο GR Yaris με μόλις €24.151.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Toyota GR Yaris [video]

Την φθηνότερη τιμή στον κόσμο για το Toyota GR Yaris θα τη βρείτε στην Αυστραλία, εκεί όπου η τοπική αντιπροσωπεία προσφέρει την τιμή ευκαιρίας των $39.950 aud (που αναλογεί σε €24.151 με τη σημερινή ισοτιμία) για τους πρώτους 1.000 τυχερούς που θα παραγγείλουν το μοντέλο. Μετά από τα πρώτα 1.000 αντίτυπα - κάτι που θα γίνει αρκετά γρήγορα καθώς ήδη απομένουν λιγότερα από 440 - η τιμή θα αυξηθεί στα $49.500 aud δηλαδή στα €29.881. Η επιλογή της Toyota να προσφέρει ένα τόσο ελκυστικό πακέτο σε τιμή κόστους έγινε προκειμένουν να κυκλοφορήσουν τα πρώτα GR Yaris στους δρόμους, προσελκύοντας και άλλους πελάτες καθώς ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα μοντέλων Gazoo Racing με τα GR Corolla και GR86.

Ενδεικτικά, στην Ιαπωνία το GR Yaris ξεκινά από τα 3.300.000 γεν (€26.892) και φτάνει μέχρι τα 4.560.000 γεν (€37.169) ενώ για κάτι πιο οικονομικό θα πρέπει να αρκεστείτε στην προσθιοκίνητη έκδοση RS με τον τρικύλινδρο 1,5 λίτρων των 120 PS που κοστίζει 2.650.000 γεν (€21.580). Όσο για τις αγορές της Ευρώπης, το hot hatch της Toyota κοστίζει €33.200 στη Γερμανία και από £29.995 (€32.771) στη Μ.Βρετανία.

Toyota GR Yaris

Το GR Yaris εξελίχθηκε από την Gazoo Racing και βασίζεται σε μια πλατφόρμα-υβρίδιο που συνδυάζει το εμπρός μέρος της GA-B του Yaris, με το πίσω τμήμα της GA-C της Corolla. Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,6 λίτρων αποδίδει 261 PS και 360 Nm ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, του συστήματος τετρακίνησης GR-Four και του διαφορικού περιορισμένης ολίσθισης. Φυσικά, το πακέτο συνοδεύεται από ανάρτηση με επιθετικό στήσιμο και μεγαλύτερα φρένα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε κάτω από 5,5" με την τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 230 km/h.

Σχεδιαστικά, το GR Yaris είναι εντελώς διαφορετικό από τα υπόλοιπα Yaris καθώς έχει τρίθυρο αμάξωμα, φουσκωμένα φτερά, χαμηλότερη οροφή και επιθετικούς προφυλακτήρες.