node/4505

Νέα Lamborghini Gallardo το 2014

Η νέα Lamborghini Gallardo είναι προ των πυλών και οι πρώτες πληροφορίες για τη μορφή αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έχουν ήδη διαρρεύσει. Η νέα Gallardo θα είναι μεγαλύτερη, πιο επιθετική και θα αποδίδει 600 PS.

Η νέα Lamborghini Gallardo θα έχει αρκετά πιο εντυπωσιακή εμφάνιση από την προηγούμενη, ενώ θα «κλέβει» σχεδιαστικά στοιχεία από τα πρωτότυπα Sesto Elemento και Egoista. Το μεταξόνιό της θα είναι αυξημένο από τα 2,56 m της υπάρχουσας στα 2,60, κάτι που σε συνδυασμό με την καλύτερη διαμόρφωση του εσωτερικού θα δημιουργήσει μια αισθητά πιο ευρύχωρη καμπίνα. Αυξημένο θα είναι και το μήκος φτάνοντας σχεδόν τα 4,5 m, από 4,35 της σημερινής, ενώ πλάτος και ύψος θα μείνουν περίπου στο ίδιο επίπεδο.

Η νέα Lamborghini Gallardo θα είναι χτισμένη πάνω σε ένα χωροδικτύωμα με τμήματα από ανθρακονήματα και αλουμίνιο. Παρότι το αρχικό πλάνο ήταν να χρησιμοποιηθεί μια μονοκόμματη ανθρακονημάτινη «μπανιέρα», όπως στην Aventador, η Audi επέβαλε την πιο προσγειωμένη λύση, λόγω του ότι στην ίδια πλατφόρμα θα βασιστεί και το επόμενο Audi R8, που θα παρουσιαστεί το 2015. Εκείνο θα έχει κατά 30 mm μεγαλύτερο μεταξόνιο για ακόμα περισσότερη ευρυχωρία, όμως τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται πάρα πολλά μηχανικά μέρη.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Autocar το πλαίσιο του επόμενου Audi R8 θα ζυγίζει μόλις 198 kg, δηλαδή 24 kg λιγότερο από του σημερινού. Και στην περίπτωση της Lamborghini Gallardo, λόγω μικρότερων διαστάσεων, το βάρος θα κρατηθεί ακόμα χαμηλότερα. Στο αμάξωμά της άλλωστε θα χρησιμοποιείται μόνο αλουμίνιο και πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Στόχος της Lamborghini είναι το βάρος της Gallardo να περιοριστεί κάτω από τα 1.500 kg.

Πίσω από το κόκπιτ θα βρίσκεται ένας V10 5,2 λίτρων, κατά βάση ίδιος με της σημερινής Lamborghini Gallardo. Όμως θα έχει δεχθεί εκτενείς επεμβάσεις ώστε αφενός η ισχύς του να αγγίξει τα 600 άλογα, αφετέρου να καλύπτει τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Σε αντίθεση με τη Ferrari 458 πάντως, η Gallardo θα συνεχίσει να διατίθεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο και το χαρακτηριστικό χτένι, ενώ ως έξτρα θα διατίθεται το 7άρι διπλού συμπλέκτη του Audi R8 (S tronic). Και παρότι η τετρακίνηση θα είναι στάνταρ, στο μέλλον θα προκύψουν και πισωκίνητες εκδόσεις, όπως έγινε και με την υπάρχουσα Gallardo.

Μπορεί να αναφερόμαστε παραπάνω συνεχώς στη «νέα Gallardo», όμως το όνομα είναι πολύ πιθανό να αλλάξει. Άλλωστε πόσες φορές στα 50 χρόνια ιστορίας της η Lamborghini χρησιμοποίησε το ίδιο όνομα σε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα; Επικρατέστερη ονομασία μέχρι στιγμής είναι η «Cabrera». Όπως προστάζει η παράδοση της Lamborghini πρόκειται για μια ισπανική ράτσα ταύρων, που έχει κοινές ρίζες, μεταξύ άλλων, με τις Gallardo και Miura.

Η παρουσίαση του πρωτοτύπου από το οποίο θα προκύψει η επόμενη Lamborghini Gallardo θα γίνει στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

[Πηγή: Autocar]

TAGS