Νέα Chevrolet Camaro ZL1 1LE για χρήση στην πίστα

Η πιο σκληροπυρηνική έκδοση της Chevrolet Camaro ZL1 έχει χαμηλότερο βάρος, βελτιωμένη αεροδυναμική, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και λάστιχα πίστας.

Η Chevrolet Camaro ZL1 ήδη έχει αποδείξει ότι μπορεί να πιάσει πάνω από 320 km/h και να γυρίσει το Nürburgring σε μόλις 7’ 29” 60 [video].

Τώρα, η Chevrolet λανσάρει μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου, την Camaro ZL1 1LE. Το μοντέλο με την ονομασία που θυμίζει… βρετανική πινακίδα κυκλοφορίας μπορεί να μην πετυχαίνει υψηλότερη τελική ταχύτητα, αφού δεν έχει περισσότερη δύναμη, σίγουρα όμως θα μπορεί να γυρίσει γρηγορότερα στο Nürburgring και σε οποιαδήποτε άλλη πίστα. Στην ιδιόκτητη πίστα Milford Road Course της General Motors ας πούμε, η οποία έχει μήκος 4,6 km, η διαφορά από τη συμβατική ZL1 φτάνει τα τρία δευτερόλεπτα. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη σε βελτιώσεις στους νευραλγικούς τομείς των τροχών, της ανάρτησης, της αεροδυναμικής και του βάρους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δέκα supercars που τρώνε ξύλο από την Camaro ZL1 στο Ring

Πιο συγκεκριμένα, η σταθερή πίσω αεροτομή συνδυάζεται με μεγάλο εμπρός σπόιλερ και πτερύγια στις γωνίες του εμπρός προφυλακτήρα, για τη δημιουργία σεβαστού downforce, το οποίο όμως η Chevrolet δεν ανακοινώνει. Στην ανάρτηση της ZL1 1LE έχουν τοποθετηθεί τα αμορτισέρ Multimatic DSSV σε μια σπορ, ελαφριά έκδοσή τους. Το ύψος της εμπρός ανάρτησης είναι ρυθμιζόμενο, ενώ ο χρήστης καθορίζει ακόμα και τη γωνία κάμπερ. Πίσω, ρυθμίζεται η αντιστρεπτική, σε τρεις θέσεις.

Οι ζάντες είναι 19άρες, αντί για τις 20’’ του ZL1, αλλά έχουν μισή ίντσα μεγαλύτερο πλάτος (11’’ εμπρός και 12’’ πίσω). Είναι ντυμένες με ειδικά εξελιγμένα για την περίσταση λάστιχα Goodyear Eagle F1 Supercar 3R, με πλάτος 305 και 325 mm, αντίστοιχα. Η επιφάνεια επαφής με τον δρόμο είναι έτσι 10% μεγαλύτερη, ενώ τα ζαντολάστιχα αφαιρούν 3,3 kg από τη μη αναρτώμενη μάζα. Συνολικά, η Camaro ZL1 1LE ζυγίζει 27 kg λιγότερο από την απλή ZL1. Εκτός από τους τροχούς και την ανάρτηση, στο ελάφρωμα έχει συνεισφέρει το λεπτότερο πίσω παρμπρίζ και το σταθερό, μη-ανακλινόμενο πίσω κάθισμα. Πάντως ανέσεις όπως ο διζωνικός κλιματισμός, το ηχοσύστημα της Bose, τα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα και το θερμαινόμενο τιμόνι, παραμένουν στη θέση τους.



Καμία αλλαγή δεν έχει γίνει στον V8 με κωδικό LT4, ο οποίος έχει κυβισμό 6,2 lt και με τη βοήθεια ενός μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 650 PS και 88,5 kgm. Συνδυάζεται όμως αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, και όχι με το αυτόματο 10άρι το οποίο προσφέρεται ως έξτρα στη συμβατική Camaro ZL1. Περισσότερες πληροφορίες για το πώς αλλάζουν οι επιδόσεις από το μειωμένο βάρος της ZL1 1LE, αλλά και τι χρόνο γράφει τελικά αυτή η έκδοση στο Nürburgring, αναμένεται να μάθουμε αργότερα μέσα στη χρονιά.

[Πηγή: Chevrolet]

TAGS