Morgan Plus 4 70th Anniversary Edition
node/37907

Morgan Plus 4 70th Anniversary Edition: H τελευταία με ατσάλινο σασί

Κυριολεκτικά εμβληματική για τη Morgan, η Plus 4 70th Anniversary Edition σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής στα σασί για τον Βρετανό κατασκευαστή. Τα 20 κομμάτια της πουλήθηκαν ήδη.

H Morgan είχε ανακοινώσει την προηγούμενη χρονιά τη συνταξιοδότηση του ατσάλινου πλαισίου που εμφανίστηκε για πρώτη φορά πριν 83 χρόνια. Η βρετανική φίρμα κινείται πλέον πράγματι σε μια ελαφρώς πιο μοντέρνα λύση, επιλέγοντας τώρα το αλουμίνιο. Η 70ή επέτειος της Morgan Plus 4 θα είναι η τελευταία που θα χρησιμοποιήσει για το σασί της κράμα σιδήρου και άνθρακα.

Η 70ή επέτειος της Morgan Plus 4 ξεχωρίζει από τους προγόνους της με ένα σπέσιαλ σχεδιασμένο ταμπλό από ξύλο Ravenwood, σκούρα γκρι πατάκια και μαύρο σατινέ τιμόνι. Θερμαινόμενα καθίσματα, φωτισμός για τα πόδια και κουκούλα από μοχέρ συμπληρώνουν το πακέτο.

Morgan +4
Η Morgan +4 λανσαρίστηκε το 1950 ως μια 4/4 του '36 με μεγαλύτερο μοτέρ, εξ ου και το «Plus». Η +4 αρχικά φορούσε κινητήρα 2,1 λίτρων από Standard Vanguard. Στη συνέχεια φόρεσε το μοτέρ του Triumph TR2 το 1953, του TR3 το 1956, ενώ μέχρι το '69 χρησιμοποιούσε το μοτέρ του TR4A. Η παραγωγή της διεκόπη το 1969 και επανήλθε στην παραγωγή το 1985 με μοτέρ FIAT (1985–1988) και στη συνέχεια με 4κύλινδρο κινητήρα Rover (1988–2000). Η παραγωγή διεκόπη και πάλι το 2000, με την Plus 4 να επανακάμπτει στην αγορά για μία ακόμη φορά με 4κύλινδρο μοτέρ Ford με 157 άλογα. 

Από τη μηχανική πλευρά, η ισχύς του 4κύλινδρου δίλιτρου κινητήρα με την ατμοσφαιρική αναπνοή αυξήθηκε από του 156 στους 183 ίππους. Οι πελάτες που επιθυμούσαν πιο δυνατές συγκινήσεις είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν προαιρετικά μαύρη κεραμική εξάτμιση Aero Racing.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ολοκαίνουριο Morgan Plus Six [video]

Και λέμε «είχαν», καθώς τα 20 κομμάτια της Morgan Plus 4 70th Anniversary που θα βγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης της φίρμας στο Malvern, έχουν ήδη πουληθεί. Η τιμή της τελευταίας Morgan με ατσάλινο σασί κατά τη διάρκεια της παραγγελίας ανερχόταν σε £60.995 που μας κάνει 71.255 ευρώ. Προφανώς, η συλλεκτική πτυχή του αυτοκινήτου θα ανεβάζει την τιμή, ευθύς μόλις αρχίσουν οι πρώτες παραδόσεις.

Morgan Plus 4 70th Anniversary Edition

node/40006

Έτσι ακούγεται η εξάτμιση της νέας BMW M4 Coupé [video]

Το πρώτο βίντεο με τον πραγματικό ήχο της εξακύλινδρης BMW M4 Coupé.

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έτσι ακούγεται η εξάτμιση της νέας BMW M4 Coupé [video]

Η BMW παρουσίασε τις νέες M3 Sedan (G80) και M4 Coupé (G82) μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, όμως ήδη κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το πρώτο βίντεο με τον ήχο εκκίνησης του εξακύλινδρου μοτέρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Να θυμίσουμε πως η M4 Coupé (G82) στην ισχυρότερη έκδοση Competition φορά εξακύλινδρο σε σειρά twin-tubro κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo, που αποδίδει 510 PS στις 6.250 rpm και 650 Nm στις 2.750-5.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (η τετρακίνητη έκδοση θα είναι διαθέσιμη το καλοκαίρι) αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου M Steptronic 8 σχέσεων και σε συνεργασία με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης Active M Differential.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9", τα 0-200 km/h έρχονται σε 12,5" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h ενώ με το προαιρετικό M Driver's Package ο κόφτης ανεβαίνει στα 290 km/h.

Σας αφήνουμε λοιπόν να απολαύσετε τον ήχο που βγαίνει από τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης της M4 Competition κατά την εκκίνηση και το μαρσάρισμα.

TAGS
node/40003

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Η ειδική έκδοση του Audi R8 για την πίστα του Nürburgring θα παραχθεί σε 50 μονάδες.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Για να γιορτάσει την επιτυχημένη αγωνιστική πορεία του R8 LMS στην πίστα του Nürburgring (5 νίκες από το 2012 μέχρι σήμερα), η Audi παρουσίασε την ειδική έκδοση R8 green hell που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 50 μονάδων.

Πιο συγκεκριμένα, το αγωνιστικό Audi R8 LMS GT3 τερμάτισε πρώτο στην κατηγορία του το 2009, 2010, 2011 και πρώτο στη γενική κατάταξη το 2012, 2014, 2015, 2017 και 2019 στην "Πράσινη Κόλαση" (εκτός από το μοντέλο προδιαγραφών GT3, η Audi προσφέρει επίσης αντίστοιχες εκδόσεις προδιαγραφών GT4 και GT2).

Audi R8 Green Hell

Εμφανισιακά, το Audi R8 green hell ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις αποχρώσεις Tioman green, ibis white, Daytona gray ή mythos black για το αμάξωμα, σε συνδυασμό με ματ μαύρα γραφικά που ξεκινούν από το καπό, συνεχίζουν στην οροφή και φτάνουν μέχρι την ουρά. Στο παρμπρίζ βρίσκουμε αυτοκόλητο με την επιγραφή "green hell R8" ενώ με το πακέτο matt black έχουμε μαύρες λεπτομέρειες σε γρίλια, σπλίτερ, μαρσπιέ, καθρέφτες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, αεροτομή, διαχύτη κ.α. Κάθε ένα από τα 50 αυτοκίνητα που θα πουληθούν, θα έχουν τον αριθμό τους στις πόρτες. Όσο για τους τροχούς, έχουμε νέο σχέδιο με πέντε διπλές ακτίνες και διάμετρο 20" βαμμένο σε matt μαύρη απόχρωση με κόκκινες λεπτομέρειες.

Τις ίδιες αποχρώσεις έχει και η αγωνιστική φορεσιά του μοντέλου προδιαγραφών GT3 που συμμετέχει αυτές τις μέρες στις 24 Ώρες του Nürburgring (24-27 Σεπτεμβρίου).

Audi R8 green hell

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ελαφριά bucket καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara, ένα υλικό που χρησιμοποιείται επίσης στη στεφάνη του τιμονιού, στο σκέπαστρο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, στις θέσεις για τα γόνατα και τα υποβραχιόνια. Όλο το εσωτερικό είναι μαύρο, με ραφές σε γαλαζοπράσινη απόχρωση Kallash fern, ενώ τα πατάκια φέρουν το έμβλημα green hell r8.

Ο κεντρικά τοποθετημένος V10 5,2 λίτρων αποδίδει 620 PS (+10 PS σε σχέση με την επετειακή έκδοση R8 Coupé V10 performance quattro). Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης quattro σε συνδυασμό με μηχανικό κλείδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 331 km/h.

Το κόστος κάθε μιας από τις 50 μονάδες του Audi R8 green hell που θα παραχθούν στις εγκαταστάσεις Böllinger Höfe είναι 233.949,59 ευρώ στην αγορά της Γερμανίας.

[Πηγή: Audi]