
MINI: Πράσινο φως για το Superleggera
Στη «μαμά» BMW αποφάσισαν τελικά να μετουσιάσουν το concept σε μια έκδοση παραγωγής.

Η θερμή υποδοχή στο πρωτότυπο και η ζήτηση έπεισε τους ιθύνοντες να προχωρήσουν στην κατασκευή του Superleggera.
Το ρόουντστερ θα βασίζεται στην πλατφόρμα UKL, όπως και οι άλλες εκδόσεις του νέου MINI. Η ευέλικτη δομή είναι, σύμφωνα με τους τεχνικούς, ιδανική για ένα ανοιχτό διθέσιο επειδή συνδυάζει υψηλή ακαμψία και χαμηλό βάρος.
Ταυτόχρονα όμως συνεπάγεται πως, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, δηλαδή τα Mazda MX-5 και Fiat 124 Spider, θα είναι προσθιοκίνητο. Κρίνοντας από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του χάτσμπακ, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι διασκεδαστικό αλλά ίσως δεν πείσει όσους ζητούν όσα συνεπάγεται η κίνηση στους πίσω τροχούς.
Το δυνατό σημείο του Superleggera είναι, αναμφίβολα, η σχεδίασή του. Δεν θα διαφέρει αισθητά από του concept και έχει έναν αέρα πολυτέλειας και αναφορών στο παρελθόν, χωρίς να γίνεται όμως ρετρό.
Τα μοτέρ θα προέρχονται, αναμενόμενα, από το χάτσμπακ, από τον τρικύλινδρο 1.5 για τη βασική έκδοση μέχρι τον 2λιτρο τετρακύλινδρο για το κορυφαίο JCW των 231 PS. Ωστόσο, αν το πλάνο να λανσαριστεί αργότερα ένα υβριδικό plug-in ευοδωθεί, θα αποτελεί κάτι πρωτόγνωρο για την κατηγορία.
Στέλεχος της εταιρείας περιέγραψε μάλιστα την έκδοση αυτή ως ένα μικρό BMW i8: «Το σύστημα είναι παρόμοιο, αν και έχει γυρίσει 180 μοίρες ώστε ο κινητήρας εσωτερικής καύσης να είναι εμπρός και ο ηλεκτροκινητήρας πίσω. Έτσι, θα είναι τετρακίνητο, πολύ φιλικό προς το περιβάλλον και, επιπλέον, θα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα μέχρι τα 80 km/h».