
MG HS, νέα υβριδική έκδοση με 224 ίππους
Το MG HS αποκτά πλέον φουλ υβριδική έκδοση, η οποία προστίθεται πλάι στo βενζινοκίνητo και στο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο.


Ένα χρόνο ύστερα από την παρουσία της δεύτερης γενιάς του MG HS, η κινεζική φίρμα προικίζει το μεσαίο SUV της με την αποδοτική υβριδική τεχνολογία Hybrid+. Πλαισιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη βενζινοκίνητη έκδοση των 170 ίππων και την plug-in hybrid των 272.
Όπως μαθαίνουμε, το νέο υβριδικό σύστημα που τοποθετείται στο MG HS (όμοιο με εκείνο των MG3 και MG ZS Max Hybrid+) αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.500άρη κινητήρα βενζίνης (143 PS), έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 198 ίππους και μια μπαταρία 1,8 kWh. H μέγιστη συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 224 ίππους και το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 7,9”. Με την μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την MG να υπολογίζεται σε 5,5 lt/100 km.
To υβριδικό MG HS αποδίδει 224 ίππους και σύμφωνα με την MG κάνει το 0-100 km/h σε 7,9" και καίει 5,5 lt/100 km
Αναφορικά με την εμφάνιση, το υβριδικό HS δεν διαφοροποιείται καθόλου σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας.
Tο εμπρός μέρος να ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, την ώρα που στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν οι νέας σχεδίασης φωτιστικές μονάδες που πλέον ενώνονται μεταξύ τους, χαρίζοντας στο HS μια πιο μοντέρνα πινελιά, τονίζοντας τις διαστάσεις του.
Στο εσωτερικό, η ήδη υψηλή ποιότητα των υλικών της πρώτης γενιάς είναι σύμφωνα με τους ανθρώπους της MG βελτιωμένη ενώ την high-tech νότα προσυπογράφουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, με διαγώνιο στις 12,3” εκάστη.
Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως, παρά την ύπαρξη του υβριδικού συστήματος, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παραμένει στα 507 lt.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα περισσότερες πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα του μοντέλου. Το ντεμπούτο του θα πραγματοποιηθεί στην αγορά της Βρετανίας, με την τιμή του να προσεγγίζει τις €34.000.