node/24124

Porsche 911 GT3: 4λιτρο μοτέρ 500 PS και χειροκίνητο 6άρι [video]

Ακόμα καλύτερη σε όλα της σύμφωνα με την Porsche, η τελευταία ατμοσφαιρική 911 GT3 της Ιστορίας έχει κάθε λόγο να είναι και η καλύτερη.

Ήταν κοινό μυστικό τώρα όμως είναι επίσημο: Η Porsche για να ικανοποιήσει τους πελάτες της θα διαθέτει την GT3 και πάλι με επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο.

Ωστόσο θα είναι προαιρετικό και ο κεντρικός ήρωας δεν είναι παρά ο νέος 4λιτρος ατμοσφαιρικός flat-six που αποδίδει 500 ίππους. Είναι μια εξέλιξη εκείνου που χρησιμοποιούν οι 911 R και GT3 RS, με πιο στιβαρό στρόφαλο, χιτώνια με χαμηλότερη τριβή, νέα κεφαλή και βελτιωμένο έλεγχο των βαλβίδων.

Η Porsche λέει ότι το αυτοκίνητο είναι πλέον ουσιαστικά ίδιο με τα αγωνιστικά του πρωταθλήματος GT3 Cup, ενώ ο επικεφαλής του τμήματος των GT μοντέλων της εταιρείας, Andreas Preuninger, αναφέρει ότι το μοτέρ έχει κάνει ένα «κβαντικό» άλμα και ο ήχος του είναι απλώς όνειρο. Το ίδιο ακριβώς υπόσχεται και το στροφόμετρο, με την κόκκινη ζώνη να ξεκινάει στις 9.000 rpm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Χωρίς λόγια: Η Porsche 911 R σε δρόμο και πίστα 

Με γεμάτο το ρεζερβουάρ της η νέα 911 GT3 ζυγίζει 1.430 kg και με το στάνταρ 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK κάνει 0-100 km/h σε μόλις 3,4”, επιταχύνοντας μέχρι τα 318 km/h. Η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο είναι 10 kg πιο ελαφριά και κάνει 0-100 km/h σε 3,9”, με λίγο υψηλότερη τελική στα 320 km/h.

Μια σημαντική βελτίωση έχει να κάνει με την αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η τεράστια πίσω πτέρυγα είναι τοποθετημένη 20 mm πιο ψηλά και 10 mm πιο πίσω, οπότε σε συνεργασία με τη νέα επένδυση του πατώματος παράγει 20% περισσότερη κατακόρυφη δύναμη στην τελική του αυτοκινήτου, χωρίς να αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση.

Επιπρόσθετα, το Porsche Active Suspension Management έχει μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας, η στήριξη της ανάρτησης είναι πιο στιβαρή για περισσότερη ακρίβεια στο τιμόνι και τα πίσω γόνατα έχουν ελαφρύτερα ελατήρια. Με άλλα λόγια, η νέα GT3 είναι πιο άνετη στην καθημερινότητα και ακόμα πιο απολαυστική και άμεση στη σπορ οδήγηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Porsche 911 GT3 991 [video]

Ασφαλώς τα χαρακτηριστικά όπως η ενεργή τετραδιεύθυνση που στρίβει τους πίσω τροχούς, οι ενεργές βάσεις του μοτέρ αλλά και το ελεγχόμενο διαφορικό παραμένουν, κάνοντας τη GT3 συγκλονιστικά απολαυστική στην οδήγηση.

Στην καμπίνα υπάρχει πλέον η τελευταία γενιά του συστήματος infotainment PCM της Porsche, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η εφαρμογή Track Precision. Με τη βοήθειά της μπορείς να βλέπεις, να καταγράφεις και να αναλύεις τα δεδομένα της οδήγησής σου στο smartphone σου. Το κερασάκι στην τούρτα πάντως, είναι η επιλογή για πανάλαφρα μονοκόμματα μπάκετ από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα και φινίρισμα κάρμπον.

Οι παραγγελίες για την ανανεωμένη 911 GT3 γίνονται ήδη δεκτές και οι πρώτες θα παραδοθούν τον Ιούνιο. Στη Γερμανία, η τιμή της ξεκινάει από τα € 152.416

[Πηγή: Autocar.co.uk, Porsche]

TAGS
node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.