node/24124

Porsche 911 GT3: 4λιτρο μοτέρ 500 PS και χειροκίνητο 6άρι [video]

Ακόμα καλύτερη σε όλα της σύμφωνα με την Porsche, η τελευταία ατμοσφαιρική 911 GT3 της Ιστορίας έχει κάθε λόγο να είναι και η καλύτερη.

Ήταν κοινό μυστικό τώρα όμως είναι επίσημο: Η Porsche για να ικανοποιήσει τους πελάτες της θα διαθέτει την GT3 και πάλι με επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο.

Ωστόσο θα είναι προαιρετικό και ο κεντρικός ήρωας δεν είναι παρά ο νέος 4λιτρος ατμοσφαιρικός flat-six που αποδίδει 500 ίππους. Είναι μια εξέλιξη εκείνου που χρησιμοποιούν οι 911 R και GT3 RS, με πιο στιβαρό στρόφαλο, χιτώνια με χαμηλότερη τριβή, νέα κεφαλή και βελτιωμένο έλεγχο των βαλβίδων.

Η Porsche λέει ότι το αυτοκίνητο είναι πλέον ουσιαστικά ίδιο με τα αγωνιστικά του πρωταθλήματος GT3 Cup, ενώ ο επικεφαλής του τμήματος των GT μοντέλων της εταιρείας, Andreas Preuninger, αναφέρει ότι το μοτέρ έχει κάνει ένα «κβαντικό» άλμα και ο ήχος του είναι απλώς όνειρο. Το ίδιο ακριβώς υπόσχεται και το στροφόμετρο, με την κόκκινη ζώνη να ξεκινάει στις 9.000 rpm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Χωρίς λόγια: Η Porsche 911 R σε δρόμο και πίστα 

Με γεμάτο το ρεζερβουάρ της η νέα 911 GT3 ζυγίζει 1.430 kg και με το στάνταρ 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK κάνει 0-100 km/h σε μόλις 3,4”, επιταχύνοντας μέχρι τα 318 km/h. Η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο είναι 10 kg πιο ελαφριά και κάνει 0-100 km/h σε 3,9”, με λίγο υψηλότερη τελική στα 320 km/h.

Μια σημαντική βελτίωση έχει να κάνει με την αεροδυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η τεράστια πίσω πτέρυγα είναι τοποθετημένη 20 mm πιο ψηλά και 10 mm πιο πίσω, οπότε σε συνεργασία με τη νέα επένδυση του πατώματος παράγει 20% περισσότερη κατακόρυφη δύναμη στην τελική του αυτοκινήτου, χωρίς να αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση.

Επιπρόσθετα, το Porsche Active Suspension Management έχει μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας, η στήριξη της ανάρτησης είναι πιο στιβαρή για περισσότερη ακρίβεια στο τιμόνι και τα πίσω γόνατα έχουν ελαφρύτερα ελατήρια. Με άλλα λόγια, η νέα GT3 είναι πιο άνετη στην καθημερινότητα και ακόμα πιο απολαυστική και άμεση στη σπορ οδήγηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Porsche 911 GT3 991 [video]

Ασφαλώς τα χαρακτηριστικά όπως η ενεργή τετραδιεύθυνση που στρίβει τους πίσω τροχούς, οι ενεργές βάσεις του μοτέρ αλλά και το ελεγχόμενο διαφορικό παραμένουν, κάνοντας τη GT3 συγκλονιστικά απολαυστική στην οδήγηση.

Στην καμπίνα υπάρχει πλέον η τελευταία γενιά του συστήματος infotainment PCM της Porsche, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η εφαρμογή Track Precision. Με τη βοήθειά της μπορείς να βλέπεις, να καταγράφεις και να αναλύεις τα δεδομένα της οδήγησής σου στο smartphone σου. Το κερασάκι στην τούρτα πάντως, είναι η επιλογή για πανάλαφρα μονοκόμματα μπάκετ από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα και φινίρισμα κάρμπον.

Οι παραγγελίες για την ανανεωμένη 911 GT3 γίνονται ήδη δεκτές και οι πρώτες θα παραδοθούν τον Ιούνιο. Στη Γερμανία, η τιμή της ξεκινάει από τα € 152.416

[Πηγή: Autocar.co.uk, Porsche]

TAGS