Mazda: Μεγάλη ζήτηση για το μοτέρ Skyactiv-X

Mazda: Μεγάλη ζήτηση για το μοτέρ Skyactiv-X

Η Mazda πιθανότατα δεν περίμενε μια τέτοια ζήτηση για τον πιο πρόσφατο βενζινοκινητήρα της, τον Skyactiv-X: Στην Ευρώπη το 60% της ζήτησης για το Mazda3 και το 45% για το CX-30.

Σε μια εποχή όπου η κάλυψη των μέσων ενημέρωσης και οι αναγγελίες σε δισεκατομμύρια ευρώ για το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο αυξάνονται, το να μιλάμε για ένα θερμικό αυτοκίνητο θα ήταν σχεδόν άτοπο. Ωστόσο, η Mazda δεν δίστασε να επενδύσει στις ΜΕΚ, διακινδυνεύοντας να πάει κόντρα στο ρεύμα.

Έτσι γεννήθηκε πρόσφατα ο κινητήρας Skyactiv-X, ο οποίος υπόσχεται στα χαρτιά χρήση τύπου «ντίζελ» σε ορισμένες στροφές, δηλαδή χωρίς τη βοήθεια μπουζί. Ο υψηλός λόγος συμπίεσης και όλη η τεχνολογία που χρησιμοποιείται από τη Mazda έχει επιτύχει επίπεδο ρεκόρ CO2 στις δοκιμές πιστοποίησης, με αποτέλεσμα κανένα μοτέρ βενζίνης με 180 άλογα να μην μπορεί σήμερα να πλησιάσει καν αυτό το αποτέλεσμα.

Και το πράγμα φαίνεται να αποδίδει για τη Mazda. Ο Yasuhiro Aoyama, επικεφαλής της Mazda Europe, επιβεβαίωσε ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τον κινητήρα ήταν «πολύ μεγαλύτερο από το αναμενόμενο». 

Skyactiv-X

Επί του παρόντος, σύμφωνα με την Automotive News, το 60% των παραγγελιών για το Mazda3 στην Ευρώπη είναι για το μοντέλο με τον κινητήρα Skyactiv-X, που μάλιστα δεν εξοπλίζει ακόμη τις φθηνότερες εκδόσεις. 

Για το CX-30, η ίδια επιλογή αφορά το 45% των πωλήσεων, κάτι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για ένα κόμπακτ SUV. Ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να γίνει, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Mazda Europe, το best-seller της φίρμας στην Ευρώπη το επόμενο έτος, καταδεικνύοντας ότι πράγματι έλειπε το συνδετικό μοντέλο μεταξύ των CX-3 και CX-5.

Έρχεται και το MX-30
Η Mazda είναι ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα των παραγγελιών του πρόσφατου θερμικού κινητήρα της, ενώ παράλληλα ολοκληρώνει την προετοιμασία για το εμπορικό λανσάρισμα του MX-30, του πρώτου ηλεκτρικού SUV της. Αλλά ρίχνοντας μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά, αναρωτιέσαι αν η Mazda πισωπατάει ή, τουλάχιστον, είναι πολύ (πάρα πολύ;) φειδωλή στην επιλογή των μπαταριών, που η χωρητικότητά τους αντιστοιχεί σε ένα σημερινό ηλεκτρικό σουπερμίνι. Διότι το MX-30 μπορεί να φιγουράρει ως ένα ευέλικτο στη χρήση αστικό αυτοκίνητο, αλλά φοράει την καροσερί ενός SUV.  

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube