node/37433

Mazda: Μεγάλη ζήτηση για το μοτέρ Skyactiv-X

Η Mazda πιθανότατα δεν περίμενε μια τέτοια ζήτηση για τον πιο πρόσφατο βενζινοκινητήρα της, τον Skyactiv-X: Στην Ευρώπη το 60% της ζήτησης για το Mazda3 και το 45% για το CX-30.

Σε μια εποχή όπου η κάλυψη των μέσων ενημέρωσης και οι αναγγελίες σε δισεκατομμύρια ευρώ για το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο αυξάνονται, το να μιλάμε για ένα θερμικό αυτοκίνητο θα ήταν σχεδόν άτοπο. Ωστόσο, η Mazda δεν δίστασε να επενδύσει στις ΜΕΚ, διακινδυνεύοντας να πάει κόντρα στο ρεύμα.

Έτσι γεννήθηκε πρόσφατα ο κινητήρας Skyactiv-X, ο οποίος υπόσχεται στα χαρτιά χρήση τύπου «ντίζελ» σε ορισμένες στροφές, δηλαδή χωρίς τη βοήθεια μπουζί. Ο υψηλός λόγος συμπίεσης και όλη η τεχνολογία που χρησιμοποιείται από τη Mazda έχει επιτύχει επίπεδο ρεκόρ CO2 στις δοκιμές πιστοποίησης, με αποτέλεσμα κανένα μοτέρ βενζίνης με 180 άλογα να μην μπορεί σήμερα να πλησιάσει καν αυτό το αποτέλεσμα.

Και το πράγμα φαίνεται να αποδίδει για τη Mazda. Ο Yasuhiro Aoyama, επικεφαλής της Mazda Europe, επιβεβαίωσε ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για τον κινητήρα ήταν «πολύ μεγαλύτερο από το αναμενόμενο». 

Skyactiv-X

Επί του παρόντος, σύμφωνα με την Automotive News, το 60% των παραγγελιών για το Mazda3 στην Ευρώπη είναι για το μοντέλο με τον κινητήρα Skyactiv-X, που μάλιστα δεν εξοπλίζει ακόμη τις φθηνότερες εκδόσεις. 

Για το CX-30, η ίδια επιλογή αφορά το 45% των πωλήσεων, κάτι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για ένα κόμπακτ SUV. Ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να γίνει, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Mazda Europe, το best-seller της φίρμας στην Ευρώπη το επόμενο έτος, καταδεικνύοντας ότι πράγματι έλειπε το συνδετικό μοντέλο μεταξύ των CX-3 και CX-5.

Έρχεται και το MX-30
Η Mazda είναι ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα των παραγγελιών του πρόσφατου θερμικού κινητήρα της, ενώ παράλληλα ολοκληρώνει την προετοιμασία για το εμπορικό λανσάρισμα του MX-30, του πρώτου ηλεκτρικού SUV της. Αλλά ρίχνοντας μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά, αναρωτιέσαι αν η Mazda πισωπατάει ή, τουλάχιστον, είναι πολύ (πάρα πολύ;) φειδωλή στην επιλογή των μπαταριών, που η χωρητικότητά τους αντιστοιχεί σε ένα σημερινό ηλεκτρικό σουπερμίνι. Διότι το MX-30 μπορεί να φιγουράρει ως ένα ευέλικτο στη χρήση αστικό αυτοκίνητο, αλλά φοράει την καροσερί ενός SUV.  

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]