node/34317

Lexus: Το επόμενο IS με τον 6κύλινδρο σε σειρά της Supra;

Η Toyota έχει πλέον ολοκληρώσει την εξέλιξη της εκδοχής της για τον 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά της BMW, οπότε είναι πιθανό να τον δούμε και σε άλλα μοντέλα του ιαπωνικού κολοσσού πλην της Supra;

Το σημερινό Lexus IS βαδίζει σταθερά προς το τέλος της καριέρας του, και μαζί με αυτό, προκύπτουν και οι φήμες για ανανέωση. Το ιαπωνικό Best Car δημοσιεύει λοιπόν μια ενδιαφέρουσα πληροφορία: Την πιθανή παρουσία του 6κύλινδρου 3λιτρου μοτέρ σε σειρά της Supra κάτω από την καπό της κόμπακτ premium μπερλίνας της Lexus. Εξάλλου, οι δύο φίρμες έχουν πάγια τακτική να μοιράζονται τα μηχανικά μέρη τους.

Προσώρας, η πληροφορία αυτή παραμένει μόνο μια φήμη και ως τέτοια ελέγχεται η αξιοπιστία της. Αλλά το Best Car μιλά επίσης για έναν 4κύλινδρο υβριδικό κινητήρα 2,4 lt και την πιθανή επιστροφή της σπορ έκδοσης IS F με τον 3,5λιτρο διτούρμπινο κινητήρα V6 του LS 500. Για τον υβριδικό κινητήρα, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα ανανεωθεί, αλλά για τα υπόλοιπα, τίποτα δεν είναι σίγουρο.

Αυτό που φαίνεται μάλλον ξεκάθαρο είναι ότι η Toyota δεν σκοπεύει να αφήσει τον 6κύλινδρο σε σειρά μόνο για τη Supra, καθώς είναι αμφίβολο να το κόστος εξέλιξής του μπορεί να πετύχει την προσδοκώμενη κερδοφορία μόνο με ένα και μάλιστα τέτοιο μοντέλο. Αλλά μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να ισχυριστούμε ότι θα δίνει το παρών στο επόμενο IS, ο δρόμος είναι μάλλον μακρύς για να τον στηρίξει η πρώτη σπέκουλα.

node/39070

H Hyundai teas-άρει το νέο Sante Fe

H διάθεσή του νέου Hyundai Sante Fe στην Ευρώπη υπολογίζεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

H Hyundai teas-άρει το νέο Sante Fe

H Hyundai προχώρησε στη δημοσιοποίηση της πρώτης επίσημης φωτογραφίας του νέου Santa Fe, δείχνοντάς μας πώς θα είναι η μάσκα του. Και αυτό είναι σημαντικό καθώς σηματοδοτεί όλη την καινούργια σχεδιαστική προσέγγιση που θα υιοθετεί από εδώ και στο εξής η εταιρεία. 

Το φώτα LED δεσπόζουν και η μάσκα έχει μεγαλώσει σημαντικά με το λογότυπο της εταιρείας να δεσπόζει στο κέντρο της. Το σύνολο δείχνει σύγχρονο, φρέσκο και δυναμικό και προϊδεάζει και για άλλες εξίσου σύγχρονες επιλογές που θα ενσωματώνει το αυτοκίνητο. 

Το νέο Santa Fe θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο και θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα τρίτης γενιάς. Είναι βέβαιο πως θα ενσωματώνει υβριδική και επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, δίχως όμως η εταιρεία να έχει δώσει προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Με δεδομένο όμως ότι η διάθεσή του θα αρχίσει από το φθινόπωρο, πολύ σύντομα η Hyundai θα δημοσιοποιήσει και άλλα στοιχεία για το νέο Sante Fe. 

node/39068

Επίσημο: Aνανεωμένο Kia Rio 

To φρεσκαρισμένο Kia Rio ενσωματώνει σημαντικές βελτιώσεις στον σχεδιασμό, στα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού και στον κινητήρα. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Επίσημο: Aνανεωμένο Kia Rio 

Το Kia Rio τέταρτης γενιάς που λανσαρίστηκε το 2016 έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις τόσο σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση, όσο και επί της ουσίας σε τομείς που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα, ενώ αποκτά και 48βολτο σύστημα mild-hybrid. Το Rio ενσωματώνοντας όλες αυτές τις αναβαθμίσεις μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι ένα σουπερμίνι, φρέσκο, με εξοπλισμό αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας. 

Αρχίζοντας με τις αλλαγές κάτω από το καπό, να πούμε πως το ανανεωμένο Rio εφοδιάζεται με το σύστημα mild-hybrid που ακούει στο όνομα EcoDynamics+ και το οποίο συνδυάζεται με τον γνωστό μας 1.000άρη βενζινοκινητήρα T-GDi. Πρόκειται για ένα 48βολτο σύστημα με μπαταρία ιόντων λιθίου και μίζα /γεννήτρια που κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιτάχυνσης λειτουργεί ως μοτέρ και δίνει έξτρα ισχύ. Την ίδια στιγμή, κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, λειτουργεί ως γεννήτρια και αποθηκεύει ενέργεια στον συσσωρευτή. 

kiario

Ο κινητήρας Smartstream που συναντάμε και στο νέο Hyudai i20, διατίθεται κι εδώ σε δύο εκδόσεις ισχύος, 100 και 120 ίππων, με τη δεύτερη να αποδίδει 16% περισσότερη ροπή που τώρα φτάνει τα 200 Nm. Η Kia ισχυρίζεται ότι ο νέος κινητήρας μειώνει κατά 8,1%-10,7% τις εκπομπές CO2. Στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας, Eco, Sport ή Normal.

Το νέο Rio EcoDynamics + είναι επίσης ένα από τα πρώτα μοντέλα της Kia που διαθέτει το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (iMT), όπου αντί για μηχανική σύνδεση, ο συμπλέκτης ελέγχεται ηλεκτρονικά.

Το Rio διατίθεται επίσης με τον κλασικό κινητήρα 1.0 T-GDi , με ισχύ 100 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη με επτά  σχέσεις (7DCT), καθώς και τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη της γκάμας (Dual Port) με ισχύ 84 ίππων. Η Kia λέει ότι έχει επίσης αναβαθμίσει το σύστημα Idle Stop & Go (ISG), το οποίο είναι πλέον συνδεδεμένο με το φρένο αντί για τον συμπλέκτη για επιπλέον εξοικονόμηση καυσίμου.

rio

Στο εσωτερικό έχουμε νέο σύστημα Infotainment, το Phase II UVO Connect με οθόνη αφής 8 ιντσών, οθόνη 4,2" μέσα στα όργανα με καλύτερη ανάλυση, αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης και λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay. Στο συστήματα υποβοήθησης του οδηγού συναντάμε ό,τι πιο σύγχρονο όπως τα Forward Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Driver Attention Warning, Blind Collision Warning.

Τέλος και σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση, βλέπουμε τον νέο εμπρός προφυλακτήρα με μια τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα, πιο φαρδιά από ψηλή, που δεν περιλαμβάνει πλέον την υποδοχή εξαερισμού πάνω από την πινακίδα. Επιπλέον, οι υποδοχείς για τα φώτα ομίχλης είναι πιο γωνιώδεις.

Η μάσκα της μύτης της τίγρης της Kia είναι πιο πλέον πιο ευθεία μεταξύ των φώτων, με αμετάβλητο όμως το σχήμα της. Αλλά τα φώτα έγιναν επιτέλους full LED. Στο πίσω μέρος τα πάντα παραμένουν απαράλλαχτα, ενώ η χρωματική παλέτα ενσωματώνει δύο νέες αποχρώσεις, περιλαμβανομένου αυτού του Sporty Blue που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Kia Rio αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο.

TAGS