node/22974

NAIAS 2017 – Επίσημο: Νέο Lexus LS [video]

Η εντελώς καινούργια ναυαρχίδα της Lexus έχει τεχνολογία αιχμής, έναν νέο V6 με δύο τούρμπο και θα διατεθεί σε 90 χώρες.

Η Lexus παρουσίασε στην Έκθεση του Detroit την 5η γενιά της κορυφαίας της λιμουζίνας LS, που έχει σχεδιαστεί ως «ο νέος παγκόσμιος πολίτης της μάρκας».

Η ναυαρχίδα της Lexus έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και είναι βασισμένη στη νέα πλατφόρμα μοντέλων πολυτελείας GA-L, που ντεμπουτάρισε στο Lexus LC 500 coupe. Το νέο LS είναι χαμηλότερο από το προηγούμενο, έχει φαρδύτερα μετατρόχια και χαμηλότερο κέντρο βάρους για καλύτερο κράτημα στο δρόμο.

«Το LS όχι μόνο θα συμβολίζει τη μάρκα Lexus, αλλά θα ορίζει τα νέας γενιάς αυτοκίνητα πολυτελείας, ενσωματώνοντας την ιαπωνική κουλτούρα και τον πολιτισμό μας», δηλώνει ο Toshio Asahi, αρχιμηχανικός του νέου LS. «Συνεπώς, αυτή η παγκόσμια κορυφή θα πρέπει να φτάνει πολύ πιο πέρα από ό,τι περιμένει ο κόσμος από ένα αυτοκίνητο πολυτελείας».

Οπτικά, το νέο LS είναι ταυτόχρονα γνώριμο και ολοκαίνουργιο. Το εμπρός μέρος θυμίζει το LC 500 coupe και το προφίλ του είναι πιο κομψό και δυναμικό από πριν. Οι στάνταρ τροχοί είναι 19 ιντσών, αλλά προσφέρονται και εντυπωσιακοί 20άρηδες με χρωμέ φινίρισμα και ειδική κούφια ζάντα που μειώνει το θόρυβο κύλισης των ελαστικών.

Μιλώντας για θόρυβο, η Lexus έχει πάρει όλα τα μέτρα για τη μείωσή του. Οι μηχανικοί έχουν συντονίσει την εξάτμιση ώστε να παράγει «έναν πιο επιβλητικό ήχο», αλλά έχουν εγκαταστήσει ένα ενεργό σύστημα εξουδετέρωσης του θορύβου στην καμπίνα, που μηδενίζει κάποιες συχνότητες εκπέμποντας τις αντίθετες σε φάση από τα μεγάφωνα του ηχοσυστήματος.

Αφού εξασφάλισε την απόλυτη ησυχία στην καμπίνα, η Lexus εγκατέστησε στο LS ένα υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα 3D surround της Mark Levinson, με σειρά ηχείων στην οροφή και νέο γραφικό σύστημα interface που υποστηρίζει και τη γραφή με το χέρι. Το σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης έχει οθόνη 12,3 ιντσών και η έγχρωμη προβολή head-up display είναι –κατά τη Lexus– η μεγαλύτερη στον κόσμο.

Το νέο Lexus LS κινεί ένας ολοκαίνουργιος V6 3,5 λίτρων με δύο τούρμπο, που αποδίδει ιπποδύναμη 420 PS και ροπή 61,2 kgm. Και οι δύο τιμές είναι σημαντικά μεγαλύτερες από εκείνες του V8 στο απερχόμενο μοντέλο.

Ο νέος, πολύ αποδοτικός κινητήρας συνδυάζεται με ένα επίσης νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, που έχει ρυθμιστεί για να δίνει «άμεση επιτάχυνση και συνεχή αύξηση της ροπής προς την κόκκινη γραμμή του κινητήρα». Η επιτάχυνση 0-100 km/h υπολογίζεται σε λίγο πάνω από 4,5.

Η Lexus ανακοινώνει ότι θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για το νέο LS προς το τέλος της χρονιάς. Οι τιμές θα ανακοινωθούν λίγο πριν.

TAGS
node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».