
Leapmotor C10: Έρχεται πιο πειστική, τετρακίνητη έκδοση
Η συνεργάτις του Ομίλου Stellantis ενισχύει την γκάμα του ηλεκτρικού SUV, Leapmotor C10, με τετρακίνηση, 585 ίππους, μεγαλύτερη μπαταρία και ταχύτερη φόρτιση. Υποσχόμενη καλύτερες επιδόσεις και αυτονομία πάνω από 500 km.


Η κινεζική φίρμα του Ομίλου Stellantis ετοιμάζεται να διευρύνει την γκάμα του SUV της, Leapmotor C10.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι ότι το μοντέλο λανσαρίστηκε αρχικά σε 100% ηλεκτρική έκδοση με 218 ίππους, το οποίο έχουμε ήδη δοκιμάσει, και στη συνέχεια ακολούθησε η παραλλαγή εκτεταμένης αυτονομίας (REEV).
Το φθινόπωρο, η κινεζική φίρμα –που διανέμεται στην Ευρώπη γαλλο-ιταλο-αμερικανικό όμιλο Stellantis- θα διαθέσει μια νέα τετρακίνητη, 100% ηλεκτρική έκδοση. Με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, η ισχύς εκτοξεύεται, φτάνοντας έως τους 585 ίππους. Το τετρακίνητο Leapmotor C10 υπόσχεται επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα, έναντι 7,5 δευτερολέπτων της βασικής έκδοσης.
Τα πλεονεκτήματα του τετρακίνητου Leapmotor C10 είναι η μπαταρία των 81,9 kWh και η 800βολτη αρχιτεκτονική
Το σημαντικότερο ωστόσο, είναι η μεγαλύτερη μπαταρία. Η τετρακίνητη έκδοση θα διαθέτει μπαταρία τύπου LFP και χωρητικότητας 81,9 kWh, έναντι 69,9 kWh της βασικής. Η τελευταία απογοήτευσε με αυτονομία μόλις 424 km (μικτός κύκλος WLTP), 380 km με το πρωτόκολλο του DRIVE -χαμηλή για οικογενειακό SUV. Εδώ, αναμένεται να ξεπεραστεί το όριο των 500 km, ένας σημαντικός στόχος στην κατηγορία.
Άλλο ένα πλεονέκτημα της νέας έκδοσης είναι η ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V που μειώνει σημαντικά τον χρόνο φόρτισης. Ενώ η βασική έκδοση φορτίζει από 30% έως 80% σε 30 λεπτά, η νέα υπόσχεται τον ίδιο κύκλο φόρτισης σε μόλις 22 λεπτά.
Δεν πρόκειται για επανάσταση στην αγορά, αλλά η Leapmotor δείχνει να γίνεται πιο ανταγωνιστική – ειδικά αν συνεχίσει την επιθετική τιμολογιακή πολιτική της. Η τιμή της νέας έκδοσης, πάντως, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.