Koenigsegg Gemera, προαιρετικός V8 και 2.300 άλογα!

Koenigsegg Gemera, προαιρετικός V8 και 2.300 άλογα!

Ο μικρός Σουηδός κατασκευαστής προτείνει την αντικατάσταση του 3κύλινδρου τούρμπο της Koenigsegg Gemera από τον V8 της Jesko για να αυξήσει την ισχύ στους 2.300 ίππους. Μια επιλογή κόστους €365.000!

Koenigsegg Gemera

Η Koenigsegg Gemera δεν είναι άλλο από το πιο ικανό σε επιδόσεις 4θέσιο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. 

Και αυτό χάρη σε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν 3κύλινδρο twin-turbo με μια τριάδα ηλεκτροκινητήρων για συνδυασμένη ισχύ 1.700 ίππων και μέγιστη ροπή 3500 Nm. 

Με τη βασική τιμή της Koenigsegg Gemera να είναι περίπου €1,5 εκατ. με το 3κύλινδρο διτούρμπινο μοτέρ, θα πρέπει να προβλέψουμε σχεδόν €1,9 εκατ. με την επιλογή του V8

Koenigsegg Gemera

Αλλά πρέπει να πιστέψουμε ότι αυτό δεν ήταν αρκετό στα μάτια του αφεντικού ή/και ορισμένων πελατών. Από τότε, ο Σουηδός κατασκευαστής από το Ängelholm πρόσθεσε μια επιλογή στον κατάλογό του για να αυξήσει το ιππικό της Koenigsegg Gemera στους 2.300 ίππους χάρη σε έναν ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και πολύ μεγαλύτερο.

Οι πελάτες που θα επιθυμούσα να εξευγενίσουν την Koenigsegg Gemera μπορούν επομένως να ανταλλάξουν τον 3κύλινδρο διτούρμπινο δίλιτρο μοτέρ των 600 ίππων με έναν V8. Αυτόν της Koenigsegg Jesko. Δηλαδή έναν επίσης διτούρμπινο V8 πέντε λίτρων που αποδίδει 1.600 άλογα και 1.500 Nm όταν καίει E85.

Koenigsegg Gemera

Σε συνδυασμό με τους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες - έναν με 400 ίππους στον στροφαλοφόρο άξονα που κινεί τους εμπρός τροχούς και δύο των 500 ίππων ο καθένας που είναι εγκατεστημένοι στον πίσω άξονα και κινούν τους πίσω τροχούς- η συνδυασμένη ισχύς φτάνει τους 2.300 ίππους και τα 3.500 Nm .

Πέρα από αυτή την επιλογή V8 στα $400.000 ή περίπου €365.000, η δανέζικη εταιρεία έδωσε και άλλες λεπτομέρειες για το μοντέλο παραγωγής της Koenigsegg Gemera που θα διατεθεί στην αγορά.

Koenigsegg Gemera

Ένα πακέτο Ghost που αποτελείται από διάφορα αεροδυναμικά στοιχεία, περιλαμβανομένου ενός σπλίτερ στο εμπρός μέρος, μιας αεροδυναμικής συσκευής S Duct -συγκεκριμένα μια εισαγωγή αέρα μέσα στον προφυλακτήρα που εκτρέπει τη ροή αέρα πάνω από το αμάξωμα αλλά που θυσιάζει το εμπρός πορμπαγκάζ- και μια πίσω πτέρυγα.

Επιπλέον, συμβατικοί καθρέφτες θα αντικαταστήσουν τις κάμερες που είχε προβλέψει η εταιρεία στον αρχικό σχεδιασμό. Τουλάχιστον για την αγορά των ΗΠΑ. Για την Ευρώπη, τίποτα δεν έχει διευκρινιστεί.

Koenigsegg Gemera

Με τη βασική τιμή της Koenigsegg Gemera να είναι περίπου 1,5 εκατ. ευρώ με τον 3κύλινδρο διτούρμπινο κινητήρα, θα πρέπει να προβλέψουμε σχεδόν 1,9 εκατ. με την επιλογή του V8. Ωστόσο, θα πρέπει να είστε υπομονετικοί διότι οι πρώτοι πελάτες δεν θα ικανοποιηθούν όσον αφορά την παράδοση πριν από το 2025.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube