Kia K4: Βενζινοκίνητο και φουλ υβριδικό για την Ευρώπη

Kia K4: Βενζινοκίνητο και φουλ υβριδικό για την Ευρώπη

Το Kia Ceed φεύγει, το Kia K4 έρχεται. Σε βενζινοκίνητες και φουλ υβριδικές εκδόσεις για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του δημοφιλούς μικρομεσαίου χάτσμπακ

Kia K4

Το Kia K4 ετοιμάζεται να αριβάρει στην Ευρώπη και μαζί με το Kia EV4 θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος για την παρουσία των Κορεατών στην μεσαία κατηγορία.

Το Kia K4 δεν είναι ένα εντελώς νέο δημιούργημα, καθώς ήδη κυκλοφορεί μακριά από την Ευρώπη, κυρίως στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Η κορεατική φίρμα όμως, αποφάσισε να το φέρει και στην ευρωπαϊκή αγορά, πιθανότατα στα τέλη του 2025 ή στις αρχές του 2026.

Και θα το κάνει σε μια καίρια στιγμή, ώστε να καλύψει το κενό που άφησε το Ceed μετά τη διακοπή της παραγωγής του. Με μήκος 4,44 μέτρα, το K4 ανήκει στη μικρομεσαία κατηγορία και σύμφωνα με τους ανθρώπους της Kia να προσφέρει κορυφαία άνεση και ευρυχωρία. Ενδεικτικά αναφέρουν πως ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι ο κορυφαίος της κλάσης. Ενώ και ο χώρος αποσκευών, στα 438 λίτρα με το πρακτικό του σχήμα ενισχύει την οικογενειακή υπόσταση του μοντέλου.

Το Kia K4 ετοιμάζεται να αριβάρει στην Ευρώπη και μαζί με το Kia EV4 θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος για την παρουσία των Κορεατών στην μεσαία κατηγορία

Kia K4

Σχεδιαστικά, υιοθετεί την πρόσφατη σχεδιατική γλώσσα της Kia. Με μακρύ καπό, κάθετα τοποθετημένα εμπρός φώτα που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα και φωτιστικά σώματα που «βυθίζονται» προς τα πίσω, αποκτά επιθετική, μοντέρνα ταυτότητα.

Στο πίσω μέρος, τα τέταρτα πάνελ του αμαξώματος συνδέονται με μια φιμέ κορδέλα που περνά από την οροφή. Στο εσωτερικό, η εικόνα παραπέμπει άμεσα στο Kia EV4. H oθόνη που συγκεντρώνει τα χειριστήρια του κλιματισμού τοποθετείται μεταξύ των οργάνων και του infotainment, με διαγώνιο 12,3 ίντσες και στις δύο περιπτώσεις. Εύλογα λοιπόν, η παρουσίαση της καμπίνας αθρόιζει ένα μινιμαλιστικό και high-tech περιβάλλον. 

Kia K4

Η γκάμα κινητήρων του K4 θα ξεκινά με τον 1.000άρη T-GDI των 115 ίππων, ενώ θα περιλαμβάνει και δύο εκδόσεις με τον 1.600άρη T-GDI που θα αποδίδουν 150 και 180 ίππους αντίστοιχα. Η πιο σπουδαία είδηση όμως αφορά την η προσθήκη μιας υβριδικής έκδοσης το 2026. Παράλληλα, η Kia σχεδιάζει και έκδοση στέισον, επιβεβαιώνοντας ότι πως θέλει να καλύψει όλες τις ανάγκες των ευρωπαίων αγοραστών.

Kia K4

Η στρατηγική της Kia είναι ξεκάθαρη: προσφέρει το Kia EV4 για όσους θέλουν να κάνουν το βήμα στην ηλεκτροκίνηση, αλλά παράλληλα διατηρεί το Kia K4 ως εναλλακτική πρόταση με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα. 

Το αποτέλεσμα είναι μια ολοκληρωμένη γκάμα, με το Kia EV4 να τοποθετείται στην κορυφή και το Kia K4 να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το Ceed στην μικρομεσαία κατηγορία. Και όλα αυτά, σε μια αγορά που αλλάζει ραγδαία, με τους καταναλωτές να ζητούν περισσότερες επιλογές, περισσότερη τεχνολογία και μεγαλύτερη αξία για τα χρήματά τους.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube