Και η βενζίνη καλά κρατεί στο νέο Citroёn C3

Και η βενζίνη καλά κρατεί στο νέο Citroёn C3

Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Citroёn C3 παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες, μαγνητίζοντας αρκετά βλέμματα. Θα είναι όμως διαθέσιμο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τις πρώτες πληροφορίες να αποκαλύπτονται.

Citroёn ë-C3

Όταν η Citroёn παρουσίασε το ë-C3, την ηλεκτρική εκδοχή του Citroёn C3, δεν έδωσε στη δημοσιότητα καμία πληροφορία γύρω από τις θερμικές εκδόσεις του πετυχημένου αυτοκινήτου πόλης της.

Όλα αυτά μέχρι σήμερα, μιας και οι πρώτες πληροφορίες για τις θερμικές εκδόσεις του γαλλικού σουπερμίνι είναι πλέον γεγονός. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της έγκυρης γαλλικής ιστοσελίδας L’argus, η γκάμα του μοντέλου θα περιλαμβάνει μία καθόλα θερμική έκδοση και μία με ήπια υβριδική υποβοήθηση.

Kάτω από το καπό του Citroёn C3 θα βρίσκεται ο γνώριμος πλέον 1.200άρης κινητήρας PureTech του Ομίλου Stellantis

Citroёn ë-C3

Και στις δύο περιπτώσεις, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα βρίσκεται ο γνώριμος πλέον 1.200άρης PureTech κινητήρας του Ομίλου Stellantis (με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), συνολικής απόδοσης 100 ίππων και 204 Nm ροπής. Στην περίπτωση του mild hybrid κινητήρα (αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων e-DCS6) , θερμικός κινητήρας θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 29 PS.

H γαλλική ιστοσελίδα αναφέρει επίσης πως μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ένδειξη χρησιμοποίησης του υβριδικού συνόλου της Συμμαχίας, απόδοσης 136 PS. Εν αντιθέσει με το ë-C3 που προσφέρεται  σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (You και Max), τα θερμικά σύνολα θα προσφέρονται και στην εξοπλιστική έκδοση Plus. Με αυτή τους την κίνηση οι Γάλλοι, θέλουν να προσφέρουν ακόμα περισσότερες επιλογές στους πελάτες τους, διατηρώντας μία ισορροπημένη τιμολογιακή πολιτική.

Σχεδιαστικά, οι θερμικές και οι ηλεκτρικές εκδόσεις δεν θα διαφέρουν σχεδόν καθόλου. Μόνες αλλαγές θα είναι η ανοιχτή μάσκα για να περνάει αέρας στον κινητήρα, η ύπαρξη κανονικής απόληξης της εξάτμισης και η απουσία του γράμματος «ë» από την πόρτα του χώρου αποσκευών.

Citroёn ë-C3

To ρεπορτάζ των Γάλλων ολοκληρώνεται με την πληροφορία πως το βιβλίο των παραγγελιών θα ανοίξει σύντομα, μαθαίνοντας έτσι και τις τιμές του. Το λανσάρισμα της θερμικής έκδοσης θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους, για να ακολουθήσει η ήπια υβριδική έκδοση, προς τα τέλη της χρονιάς. Όσο δε για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αναμένεται στις αγορές μέσα στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube