node/39322

Jaguar I-PACE: Τεχνολογικές αναβαθμίσεις και ταχύτερη φόρτιση

Η Jaguar ανακοίνωσε μια σειρά από βελτιώσεις για την I-PACE με σκοπό να την κάνει πιο ελκυστική στο αγοραστικό κοινό.

Η Jaguar ανακοίνωσε την αναβαθμισμένη I-PACE η οποία αποκτά νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, περισσότερα συστήματα υποβοήθησης και δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jaguar I-PACE EV400

Εξωτερικά δεν έχουμε σημαντικές διαφορές με τις υφιστάμενες I-PACE, εκτός από την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα (Caldera Red, Portofino Blue και Eiger Grey), το νέο πακέτο Bright Pack (γρίλια Noble Chrome, καθρέφτες Atlas Grey, πλαίσιο παραθύρων Satin Chrome και διαχύτης Atlas Grey) και τα νέα σχέδια τροχών με διάμετρο έως και 19". 

Όπως σε όλες τις I-PACE, οι δύο ηλεκτροκινητήρες έχουν συνδυαστική ισχύ 400 PS και 696 Nm ροπής, και η μπαταρία 90 kWh προσφέρει αυτονομία 470 km σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP. Η σημαντικότερη είδηση είναι πως μέσα από φορτιστή 11 kW (στάνταρ εξοπλισμός), η I-PACE ανακτά πλέον 53 km αυτονομίας για κάθε ώρα φόρτισης με τριφασικό ρεύμα, με την πλήρη φόρτιση στο σπίτι να απαιτεί 8,6 ώρες. Αντίστοιχα, μέσω ταχυφορτιστή 100 kW πρόστίθενται 126 km αυτονομίας μέσα σε 15 λεπτά.

I-PACE

Αρκετές αναβαθμίσεις έχουμε και στο εσωτερικό της I-PACE όσον αφορά την τεχνολογία.

Το νέο infotainment Pivi Pro μέσα από την κεντρική οθόνη αφής 10", τη δεύτερη οθόνη αφής 5" και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3", απέκτησε ειδικό σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Χάρη σε αυτό, ο οδηγός έχει πρόσβαση στους κοντινότερους φορτιστές, ποιοι από αυτούς είναι διαθέσιμοι ή σε χρήση, πόσο κοστίζουν και πόσο χρόνο φόρτισης θα χρειαστεί για να γεμίσει η μπαταρία της I-PACE.

Στο κομμάτι της συνδεσιμότητας έχουμε dual-modem με ενσωματωμένη κάρτα SIM 4G, θήκη ασύρματης φόρτισης κάτω από την κεντρική κονσόλα και δυνατότητα σύνδεσης δύο smartphone ταυτόχρονα μέσω Bluetooth. Επιπλέον, το αυτοκίνητο δέχεται αναβαθμίσεις που βελτιώνουν τη λειτουργία του με την πάροδο του χρόνου.

Βελτιωμένο είναι επίσης το φίλτρο ιονισμού του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα (φιλτράρισμα PM2.5), ο τετραζωνικός κλιματισμός όπως και το ηχοσύστημα Meridian 3D Surround Sound System με τεχνολογία Trifield που περιλαμβάνει πλέον 16 ηχεία και subwoofer.

I-PACE

Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας, έχουμε τη νέα 3D Surround Camera που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου και είναι τοποθετημένη στην κεραία οροφής. Χάρη σε αυτήν, ο οδηγός έχει ορατότητα 360 μοιρών από την κεντρική οθόνη ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και φωτισμού.

Επιπλέον, ο ψηφιακός εσωτερικός καθρέφτης ClearSight προσφέρει ανεμπόδιστη θέα προς τα πίσω με το πάτημα ενός διακόπτη καθώς ενεργοποιεί την κάμερα οπισθοπορείας.

Η Jaguar έχει ήδη αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για την αναβαθμισμένη I-PACE που προσφέρεται με εγγύηση 8 ετών/160.000km για την μπαταρία και 5 ετών για το αυτοκίνητο. Το μοντέλο συνεχίζει να παράγεται στο εργοστάσιο της Magna Steyr στην Αυστρία.

[Πηγή: Jaguar]

node/39972

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε επίσημα - Διατίθεται άμεσα και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο - Δείτε τις τιμές στη Γερμανία

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Opel, Michael Lohscheller το νέο Opel Mokka στην έδρα της εταιρείας στο Russelsheim. Πρόκειται για το πρώτο Opel που διατίθεται από την πρώτη μέρα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο αλλά και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Εντυπωσιάζει με τις αναλογίες, όπου οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν την τολμηρή εμφάνιση. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι η προστατευτική μάσκα που αναδεικνύει το νέο πρόσωπο της γερμανικής εταιρείας, ενσωματώνοντας τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας με σήμα των κεραυνό σε ένα στοιχείο. Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει τη λέξη «Mokka» με ρέουσα μορφή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Opel Mokka, αλλάζουν τα πάντα [video]

mokka

Το εσωτερικό αντανακλά την φιλοσοφία του μοντέλου. Το νέο Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel εκφράζει μία καθαρή αισθητική. Η δομή του είναι σαφής και κατανοητή με μία ματιά, αφού οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην «ψηφιακή αποτοξίνωση», όπως την ονομάζουν. Για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν τη διαισθητική λειτουργία του συστήματος.

ople

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 100kW (136 ίππους) με μέγιστη ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη από την εκκίνηση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης - Normal, Eco και Sport. Με την μπαταρία των 50 kWh, το Opel Mokka-e έχει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το WLTP), ενώ οι κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ από 100 μέχρι 130 ίππους, με κύριο χαρακτηριστικό την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με ένα σύγχρονο, μηχανικό, εξατάχυτο κιβώτιο ή με ένα οκτατάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (shift paddles).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Opel Mokka: Αυτή είναι η γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου 

mokk

Επιπρόσθετα, η ομάδα μηχανικών εργάστηκε σκληρά ώστε να επιτύχει τη μείωση βάρους (κατά 120 κιλά έναντι του προκατόχου του) και ταυτόχρονα να βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Το οφέλη είναι εμφανή, αφού το νέο Mokka καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο, ενώ είναι πιο ευέλικτο και διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Οι παραγγελίες για το Opel Mokka έχουν ήδη ξεκινήσει, με τιμή εκκίνησης τα 19.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), ενώ με τιμή εκκίνησης τις 32.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο Mokka-e κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με εφαρμογή των τοπικών κινήτρων, η τιμή μειώνεται στα 23.420 ευρώ. 

node/39971

Toyota Land Cruiser: Καθυστερεί η νέα γενιά

Η πανδημία έφερε καθυστερήσεις στην εξέλιξη του νέου Toyota Land Cruiser με την πρεμιέρα να αναβάλλεται για το 2021.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Land Cruiser: Καθυστερεί η νέα γενιά

Η παρουσίαση της ολοκαίνουριας γενιάς του Toyota Land Cruiser αναμένεται να καθυστερήσει μερικούς μήνες λόγω της πανδημίας που δεν επέτρεψε την ολοκλήρωση των δοκιμών εξέλιξης σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιαπωνικού (CarSensor) και αυστραλέζικου (CarExpert) τύπου.

Το μοντέλο ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2020, όμως η ημερομηνία πήρε αναβολή για τον Απρίλιο του 2021 και τώρα φαίνεται πως ίσως μεταφερθεί για ακόμα αργότερα καθώς λόγω των συνθηκών, η διαδικασία εξέλιξης έχει "παγώσει".

Κάθε γενιά του Toyota Land Cruiser περνά από εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες, κάτι που απαιτεί από τους μηχανικούς να ταξιδεύουν στα μήκη και πλάτη της γης. Με τους περιορισμούς στα ταξίδια λόγω πανδημίας, το πρόγραμμα της Toyota αναπόφευχτα υπέστη μεγάλες καθυστερήσεις.

Η σημερινή γενιά J200 του Land Cruiser έκανε πρεμιέρα το μακρινό 2007, και παρόλο που μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχει δεχθεί μια σειρά από αναβαθμίσεις και πολλαπλά facelift, έχει φτάσει η στιγμή για μια ανανέωση εκ βάθρων. Το δημοφιλές μοντέλο παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της γκάμας της από το 1951 μέχρι και σήμερα, με συνολικές πωλήσεις που ξεπερνούν τις 10 εκατομμύρια μονάδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota Land Cruiser: Έρχεται νέα γενιά με υβριδικό σύστημα κίνησης

Η νέα γενιά θα βασίζεται σε νέο πλαίσιο τύπου σκάλας με αρκετά εξαρτήματα από την πλατφόρμα TNGA της Toyota. Εκτός από το Land Cruiser, η εν λόγω αρχιτεκτονική θα χρησιμοποιηθεί και στα επόμενης Lexus LX και Toyota Sequoia. Γνωρίζουμε επίσης ότι το ιαπωνικό SUV θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά στην ιστορία του, ενώ θα διατηρήσει τη στάνταρ τετρακίνηση και τις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου που χαρακτηρίζουν κάθε γενιά του. Φημολογείται πως ο κινητήρας θα είναι ένας υβριδικός twin-turbo V6 3,5 λίτρων (παρόμοιος με αυτόν που χρησιμοποιεί το Lexus LS500h) με την επιλογή ενός πετρελαιοκινητήρα V6 3,3 λίτρων.

Οι διαστάσεις της νέας γενιάς δεν αναμένεται να διαφοροποιηθούν σημαντικά, με μήκος κοντά στα 5 μέτρα και πλάτος λίγο κάτω από τα 2 μέτρα. Σχεδιαστικά, οι γραμμές του αμαξώματος θα αποτελούν φυσική εξέλιξη του σημερινού μοντέλου, με επιβλητική μάσκα, φώτα LED και τροχούς διαμέτρου έως και 20". Αναβαθμισμένη θα είναι και η καμπίνα που θα διατηρεί την επταθέσια διάταξη με πιο σύγχρονη τεχνολογία και πιο premium αίσθηση. Τέλος στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται και το πλήρες πακέτο Toyota Safety Sense με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.