node/39322

Jaguar I-PACE: Τεχνολογικές αναβαθμίσεις και ταχύτερη φόρτιση

Η Jaguar ανακοίνωσε μια σειρά από βελτιώσεις για την I-PACE με σκοπό να την κάνει πιο ελκυστική στο αγοραστικό κοινό.

Η Jaguar ανακοίνωσε την αναβαθμισμένη I-PACE η οποία αποκτά νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, περισσότερα συστήματα υποβοήθησης και δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Jaguar I-PACE EV400

Εξωτερικά δεν έχουμε σημαντικές διαφορές με τις υφιστάμενες I-PACE, εκτός από την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα (Caldera Red, Portofino Blue και Eiger Grey), το νέο πακέτο Bright Pack (γρίλια Noble Chrome, καθρέφτες Atlas Grey, πλαίσιο παραθύρων Satin Chrome και διαχύτης Atlas Grey) και τα νέα σχέδια τροχών με διάμετρο έως και 19". 

Όπως σε όλες τις I-PACE, οι δύο ηλεκτροκινητήρες έχουν συνδυαστική ισχύ 400 PS και 696 Nm ροπής, και η μπαταρία 90 kWh προσφέρει αυτονομία 470 km σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων WLTP. Η σημαντικότερη είδηση είναι πως μέσα από φορτιστή 11 kW (στάνταρ εξοπλισμός), η I-PACE ανακτά πλέον 53 km αυτονομίας για κάθε ώρα φόρτισης με τριφασικό ρεύμα, με την πλήρη φόρτιση στο σπίτι να απαιτεί 8,6 ώρες. Αντίστοιχα, μέσω ταχυφορτιστή 100 kW πρόστίθενται 126 km αυτονομίας μέσα σε 15 λεπτά.

I-PACE

Αρκετές αναβαθμίσεις έχουμε και στο εσωτερικό της I-PACE όσον αφορά την τεχνολογία.

Το νέο infotainment Pivi Pro μέσα από την κεντρική οθόνη αφής 10", τη δεύτερη οθόνη αφής 5" και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3", απέκτησε ειδικό σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. Χάρη σε αυτό, ο οδηγός έχει πρόσβαση στους κοντινότερους φορτιστές, ποιοι από αυτούς είναι διαθέσιμοι ή σε χρήση, πόσο κοστίζουν και πόσο χρόνο φόρτισης θα χρειαστεί για να γεμίσει η μπαταρία της I-PACE.

Στο κομμάτι της συνδεσιμότητας έχουμε dual-modem με ενσωματωμένη κάρτα SIM 4G, θήκη ασύρματης φόρτισης κάτω από την κεντρική κονσόλα και δυνατότητα σύνδεσης δύο smartphone ταυτόχρονα μέσω Bluetooth. Επιπλέον, το αυτοκίνητο δέχεται αναβαθμίσεις που βελτιώνουν τη λειτουργία του με την πάροδο του χρόνου.

Βελτιωμένο είναι επίσης το φίλτρο ιονισμού του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα (φιλτράρισμα PM2.5), ο τετραζωνικός κλιματισμός όπως και το ηχοσύστημα Meridian 3D Surround Sound System με τεχνολογία Trifield που περιλαμβάνει πλέον 16 ηχεία και subwoofer.

I-PACE

Όσον αφορά τα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας, έχουμε τη νέα 3D Surround Camera που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου και είναι τοποθετημένη στην κεραία οροφής. Χάρη σε αυτήν, ο οδηγός έχει ορατότητα 360 μοιρών από την κεντρική οθόνη ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και φωτισμού.

Επιπλέον, ο ψηφιακός εσωτερικός καθρέφτης ClearSight προσφέρει ανεμπόδιστη θέα προς τα πίσω με το πάτημα ενός διακόπτη καθώς ενεργοποιεί την κάμερα οπισθοπορείας.

Η Jaguar έχει ήδη αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για την αναβαθμισμένη I-PACE που προσφέρεται με εγγύηση 8 ετών/160.000km για την μπαταρία και 5 ετών για το αυτοκίνητο. Το μοντέλο συνεχίζει να παράγεται στο εργοστάσιο της Magna Steyr στην Αυστρία.

[Πηγή: Jaguar]

node/39485
Nissan Qashqai 2020 render

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Η Nissan ετοιμάζεται να λανσάρει ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της: Το Qashqai. Και έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατίθεται στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία e-Power.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Nissan: To καινούργιο Qashqai με υβριδική τεχνολογία e-Power

Το δεύτερο μισό 2020 αναμένεται ιδιαίτερα δραστήριο για τη Nissan. Παρά την τρέχουσα κρίση, ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει προγραμματίσει να αποκαλύψει τη νέα γενιά του Qashqai που θα έχει μια ιδιαιτερότητα: Την παρουσία υβριδικού κινητήρα, πρεμιέρα για το Qasqhai. Και όχι κάτι που το έχουμε ξαναδεί. Με άλλα λόγια δεν θα πρόκειται για τον κινητήρα E-Tech που έτσι θα τον μοιραζόταν με τη Renault, αλλά για τον e-Power, που έχει ήδη χρησιμοποιηθεί από τη Nissan σε ορισμένα μοντέλα στην Ιαπωνία.

Σε αντίθεση με τα υβριδικά της Renault, το e-Power είναι ένα ξεκάθαρα ηλεκτρικό όχημα. Ο θερμικός κινητήρας δεν κινεί τους τροχούς και απλώς χρησιμεύει ως γεννήτρια ρεύματος για τις μπαταρίες. Αυτό βέβαια, δεν αποκλείει την παρουσία στην γκάμα του Qashqai μιας έκδοσης με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα E-Tech της Συμμαχίας.

Η Nissan στοχεύει σε ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα έως το 2023 και αυτό προφανώς περιλαμβάνει μοντέλα e-Power. Οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ρώτησαν τον επικεφαλής λειτουργιών της Nissan εάν αυτή την τεχνολογία θα τη βρούμε και στο Juke και η απάντηση θα μπορούσε να είναι από ενδιαφέρουσα έως «δεν ξέρω»: «Γιατί όχι;». Πάντως, ένα Juke που θα μπορούσε επίσης να γίνει 100% ηλεκτρικό και θα πωλείτο παράλληλα με τη μία και μοναδική θερμική έκδοση του μοντέλου είναι πολύ πιθανή εξέλιξη και μάλιστα του εγγύς μέλλοντος.

node/39484

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Η εποχή του εξηλεκτρισμού της Maserati ξεκινά με την ήπια υβριδική Ghibli Hybrid.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Maserati Ghibli Hybrid [video]

Μετά από αρκετά teaser video, η Maserati παρουσίασε σήμερα την Ghibli Hybrid - το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Τρίαινας - που σηματοδοτεί τον σταδιακό εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. 

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Ghibli πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2017. Μέχρι σήμερα η Maserati έχει πουλήσει πάνω από 100.000 μονάδες του σεντάν που τοποθετείται στη γκάμα της κάτω από τη ναυαρχίδα Quattroporte.

Κάτω από το καπό της Ghibli Hybrid βρίσκεται ο τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ηλεκτρικό supercharger (e-Booster) και μια μπαταρία που βρίσκεται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή βάρους. Η ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στη μπαταρία, συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και στην ενίσχυση των επιδόσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 330 PS και τα 430 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7" (+1" σε σχέση με την V6) και τελική ταχύτητα 255 km/h. 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, παρά τον ελαφρύ εξηλεκτρισμό της, η Ghibli διατηρεί τον ήχο που χαρακτηρίζει κάθε Maserati χάρη σε ειδική ρύθμιση της εξάτμισης. Παράλληλα, ζυγίζει 80 kg λιγότερο από την πετρελαιοκίνητη έκδοση.

Maserati Ghibli Hybrid

Αισθητικά, η νέα Ghibli Hybrid ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στην ελαφρώς ανασχεδιασμένη γρίλια, τα νέα γραφικά LED στα πίσω φώτα (εμπνευσμένα από τις 3200 GT και Alfieri Concept) αλλά και από τις πινελιές σε μπλε χρωμα που συναντάμε στις εσοχές, τις δαγκάνες των φρένων και τα εμβλήματα στο προφίλ.

Την ίδια απόχρωση (που σύμφωνα με τη Maserati συμβολίζει τον εξηλεκτρισμό) βρίσκουμε και στο εσωτερικό, στις ραφές των καθισμάτων και στην Τρίαινα που είναι ραμμένη στα προσκέφαλα. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης νέο πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,1" στην κεντρική κονσόλα η οποία ενσωματώνει το Maserati Intelligent Assistant με νέα γραφικά. Η Ghibli Hybrid εισάγει και την τεχνολογία Maserati Connect program που παρακολουθεί διαρκώς την κατάσταση του οχήματος και αναβαθμίζει το λογισμικό του όποτε χρειαστεί.

Παράλληλα με την πρεμιέρα της Ghibli Hybrid, η ιταλική φίρμα επιβεβαίωσε πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της θα είναι οι GranTurismo και GranCabrio που θα παρουσιαστούν το 2021.

[Πηγή: Maserati]