node/37499

Jaguar I-Pace: Αναβάθμιση αυτονομίας

Με αναβάθμιση του λογισμικού, η Jaguar θα προσφέρει 8% μεγαλύτερη αυτονομία στους ιδιοκτήτες της I-Pace.

Καλά νέα! Σε αντίθεση με την Audi και το e-tron που πρέπει να αγοράσεις το αναβαθμισμένο μοντέλο για να επωφεληθείς από την άρτι επιτευχθείσα μεγαλύτερη αυτονομία, με την Jaguar και την I-Pace δεν συμβαίνει το ίδιο. 

Θα μας πείτε στην Ελλάδα αφορά μόλις 30 ιδιοκτήτες, αλλά αφορά εκατοντάδες άλλους στην Ευρώπη -πάνω από 2.000 αυτοκίνητα σε παγκόσμια κλίμακα από τον Μάιο του '18 μέχρι σήμερα.

Σε μέιλ που απευθύνεται σε έναν από τους πελάτες της και δημοσιεύτηκε από τον ιστότοπο Electrek, η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε την άφιξη μιας αναβάθμισης που θα αυξήσει την αυτονομία της I-Pace έως και 8%. Έτσι το βρετανικό ηλεκτρικό SUV που έχει πιστοποιηθεί κατά WLTP για 480 km, με την πρόσφατη αυτή ενημέρωση θα πρέπει να φτάσει σχεδόν τα 520 km. Μια καλή εξέλιξη που ο κατασκευαστής εξηγεί ότι την πέτυχε χάρη στη συμμετοχή του στο I-Pace eTrophy της Jaguar, διαγωνισμό που διοργανώνει η βρετανική φίρμα παράλληλα με το Grand Prix της Formula E.

I-Pace

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε η Jaguar, οι τροποποιήσεις αφορούν ειδικότερα την κατανομή της ροπής, τη θερμική διαχείριση και το άνοιγμα στις γρίλιες εξαερισμού που διαχειρίζονται την αεροδυναμική. Επίσης βελτιστοποιημένη, η μπαταρία προσφέρει υψηλότερο ρυθμό εκφόρτισης για να αυξήσει τη χρήσιμη χωρητικότητά της -νούμερο που δεν δημοσιοποίησε η Jaguar.

Το φίρμα δηλώνει επίσης ότι έχει βελτιστοποιήσει τον αλγόριθμο για τον υπολογισμό της προγνωστικής αυτονομίας της μπαταρίας, με στόχο την καλύτερη συνεκτίμηση της τοπογραφίας και των οδηγικών συνηθειών του χρήστη. Το interface του χρήστη έχει επίσης βελτιωθεί με την προσθήκη ενός πακέτου γραφικών που ενσωματώθηκαν στα ψηφιακά όργανα.

Jaguar

Ο κατασκευαστής θα επικοινωνήσει σύντομα με όσους πελάτες αφορά αυτή η αναβάθμιση, καλώντας τους να επισκεφθούν μία από τις αντιπροσωπείες της Jaguar για την ενημέρωση του λογισμικού και τα υπόλοιπα στοιχεία του πακέτου. Αυτό προσώρας, καθώς η Jaguar υπόσχεται ότι το νέο λογισμικό θα επιτρέπει οι προσεχείς ενημερώσεις να γίνονται over-the-air, χωρίς να χρειάζεται κάποιος να πάει μέχρι την αντιπροσωπεία. 

Τη ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, η κεντρική αντιπροσωπεία ήταν κλειστή για να μπορέσουμε να μάθουμε πότε θα κληθούν οι ιδιοκτήτες της I-Pace στην Ελλάδα για την αναβάθμιση. Αλλά θα επανέλθουμε… 

Jaguar

node/39483
BBS Vintage

Πάει για πτώχευση η BBS

Ο θρυλικός Γερμανός κατασκευαστής με τις ζάντες BBS αυτήν την εβδομάδα υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας (Κεφάλαιο 11): Συνέχεια λειτουργίας, συμφωνία με πιστωτές, αναδιάρθρωση επιχείρησης.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Πάει για πτώχευση η BBS

Είτε στη Formula 1 είτε σε κορυφαία αυτοκίνητα, η BBS απέκτησε τεράστια φήμη χάρη στις θρυλικές ζάντες της. Η γερμανική εταιρεία εδώ και για μερικά χρόνια αγωνίζεται μπας και δει φως στην άκρη του τούνελ. Ήδη με μια χρεωκοπία στην πλάτη το 2007 και στη συνέχεια σε μια ατέρμονη πορεία εξαγορών και πωλήσεων, η BBS βρέθηκε και πάλι σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση το 2011.

Από το 2015, ανήκει σε μια νοτιοκορεατική εταιρεία Nice Holdings Co, η οποία και καλείται να βρει μια λύση με την BBS. Πιθανώς τη μεταπώλησή της, εάν η επιχείρηση έχει μέλλον… Εν τω μεταξύ όμως, ο Γερμανός κατασκευαστής ζήτησε προστασία όπως αυτή περιγράφεται στο Κεφάλαιο 11 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου να διατηρήσει τη δραστηριότητά της. Έτσι θα διασφαλίσει τον απαραίτητο χρόνο τον χρόνο για να βρει λύσεις με τους πιστωτές της και, βεβαίως, για να αναδιαρθρώσει την επιχείρηση. 

Προσώρας, η BBS ανακοινώνει ότι μπορεί να συνεχίσει να πληρώνει μισθούς και να μην δημιουργεί νέα χρέη. Δυστυχώς, η κορεατική εταιρεία, ο κύριος μέτοχος δηλαδή, δεν επιθυμεί πλέον να παρέχει υποστήριξη. Ας ελπίσουμε λοιπόν γι’ αυτόν τον ιστορικό παίκτη του γερμανικού αυτοκινήτου να επιτευχθεί ένα ευνοϊκό αποτέλεσμα και ότι μέλλον του θα γίνει λίγο πιο φωτεινό.

TAGS
node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]