node/37499

Jaguar I-Pace: Αναβάθμιση αυτονομίας

Με αναβάθμιση του λογισμικού, η Jaguar θα προσφέρει 8% μεγαλύτερη αυτονομία στους ιδιοκτήτες της I-Pace.

Καλά νέα! Σε αντίθεση με την Audi και το e-tron που πρέπει να αγοράσεις το αναβαθμισμένο μοντέλο για να επωφεληθείς από την άρτι επιτευχθείσα μεγαλύτερη αυτονομία, με την Jaguar και την I-Pace δεν συμβαίνει το ίδιο. 

Θα μας πείτε στην Ελλάδα αφορά μόλις 30 ιδιοκτήτες, αλλά αφορά εκατοντάδες άλλους στην Ευρώπη -πάνω από 2.000 αυτοκίνητα σε παγκόσμια κλίμακα από τον Μάιο του '18 μέχρι σήμερα.

Σε μέιλ που απευθύνεται σε έναν από τους πελάτες της και δημοσιεύτηκε από τον ιστότοπο Electrek, η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε την άφιξη μιας αναβάθμισης που θα αυξήσει την αυτονομία της I-Pace έως και 8%. Έτσι το βρετανικό ηλεκτρικό SUV που έχει πιστοποιηθεί κατά WLTP για 480 km, με την πρόσφατη αυτή ενημέρωση θα πρέπει να φτάσει σχεδόν τα 520 km. Μια καλή εξέλιξη που ο κατασκευαστής εξηγεί ότι την πέτυχε χάρη στη συμμετοχή του στο I-Pace eTrophy της Jaguar, διαγωνισμό που διοργανώνει η βρετανική φίρμα παράλληλα με το Grand Prix της Formula E.

I-Pace

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε η Jaguar, οι τροποποιήσεις αφορούν ειδικότερα την κατανομή της ροπής, τη θερμική διαχείριση και το άνοιγμα στις γρίλιες εξαερισμού που διαχειρίζονται την αεροδυναμική. Επίσης βελτιστοποιημένη, η μπαταρία προσφέρει υψηλότερο ρυθμό εκφόρτισης για να αυξήσει τη χρήσιμη χωρητικότητά της -νούμερο που δεν δημοσιοποίησε η Jaguar.

Το φίρμα δηλώνει επίσης ότι έχει βελτιστοποιήσει τον αλγόριθμο για τον υπολογισμό της προγνωστικής αυτονομίας της μπαταρίας, με στόχο την καλύτερη συνεκτίμηση της τοπογραφίας και των οδηγικών συνηθειών του χρήστη. Το interface του χρήστη έχει επίσης βελτιωθεί με την προσθήκη ενός πακέτου γραφικών που ενσωματώθηκαν στα ψηφιακά όργανα.

Jaguar

Ο κατασκευαστής θα επικοινωνήσει σύντομα με όσους πελάτες αφορά αυτή η αναβάθμιση, καλώντας τους να επισκεφθούν μία από τις αντιπροσωπείες της Jaguar για την ενημέρωση του λογισμικού και τα υπόλοιπα στοιχεία του πακέτου. Αυτό προσώρας, καθώς η Jaguar υπόσχεται ότι το νέο λογισμικό θα επιτρέπει οι προσεχείς ενημερώσεις να γίνονται over-the-air, χωρίς να χρειάζεται κάποιος να πάει μέχρι την αντιπροσωπεία. 

Τη ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, η κεντρική αντιπροσωπεία ήταν κλειστή για να μπορέσουμε να μάθουμε πότε θα κληθούν οι ιδιοκτήτες της I-Pace στην Ελλάδα για την αναβάθμιση. Αλλά θα επανέλθουμε… 

Jaguar

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.