node/43081

To ηλεκτρικό Range Rover θα είναι διαθέσιμο και με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου

Η πλατφόρμα MLA στην οποία βασίζεται το νέο Range Rover μπορεί να υποστηρίξει και σύστημα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας όλα τα μοντέλα της Land Rover θα διαθέτουν και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ο στόχος της εταιρίας είναι το 60% των συνολικών πωλήσεων της να αποτελείται από ηλεκτρικά οχήματα.

Το ηλεκτρικό Range Rover που θα λανσαριστεί το 2024, θα είναι από τα πρώτα μοντέλα που θα επωφεληθούν από την συνεργασία μεταξύ της JLR και της ΒMW, γύρω από την τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων. Εάν το ηλεκτρικό Range Rover θα μοιράζεται εξαρτήματα με τα ηλεκτρικά μοντέλα της BMW ή την Jaguar I-Pace ακόμα είναι άγνωστο. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το ηλεκτρικό Range Rover θα έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και η ισχύς του θα είναι παραπλήσια με την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου με θερμικό μοτέρ.

Range Rover

Ο Nick Miller, ο διευθυντής προγράμματος για τα οχήματα της Land Rover δήλωσε στο βρετανικό Autocar ότι η πλατφόρμα MLA μπορεί να υποστηρίξει και σύστημα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Οι δηλώσεις αυτές αυτομάτως σημαίνουν πως στο μέλλον, είναι πολύ πιθανό να συναντήσουμε μια έκδοση του ηλεκτρικού Range Rover που θα χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο του.

Η βρετανική εταιρία έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές ενός πρωτότυπου Defender με κυψέλες υδρογόνου. Οι εκδοχές των μοντέλων της οι οποίες θα αντλούν ενέργεια από το υδρογόνο θα βοηθήσουν την εταιρία να πετύχει τον στόχο των μηδενικών ρύπων μέχρι το 2036. Με πολλούς να αμφιβάλλουν για το αν και σε ποια μορφή η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει στο μέλλον, η Land Rover φαίνεται πως θέλει να κρατήσει και την επιλογή του υδρογόνου ανοιχτή για τα μοντέλα της.