To ηλεκτρικό κόμπακτ I.D. της VW θα διανύει πάνω από 500 km και θα κοστίζει όσο ένα ντίζελ Golf

O Jürgen Stackmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, αποκάλυψε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για το πολυαναμενόμενο νέο ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανική φίρμας.

Η Volkswagen δεν διστάζει να παρουσιάζει το I.D. ως μοντέλο που θα σηματοδοτήσει την ιστορία της με τον τρόπο που το έκαναν ο Σκαραβαίος και το Golf. Και χρησιμοποιώντας το Twitter το διοικητικό στέλεχος της γερμανικής εταιρείας, Jürgen Stackmann, έδωσε στη δημοσιότητα μερικά πολύ ενδιαφέρον στοιχεία για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας. 

Το πιο σημαντικά στοιχεία που αποκάλυψε ο Stackmann με τα tweet του είναι το χάτσμπακ I.D., το οποίο φημολογείται ότι θα ονομαστεί “Neo” όταν μπει στην γραμμή παραγωγής, θα προσφέρει αυτονομία έως και 550 km, σύμφωνα με το νέο πρότυπο μετρήσεων WLTP. Τόνισε επίσης ότι το κόστος θα είναι αντίστοιχο ενός “μοντέρνου ντίζελ Golf”, απέφυγε ωστόσο να γίνει πιο συγκεκριμένος. Και το τονίζουμε αυτό γιατί ανάλογα τον κυβισμό του TDI και την έκδοση εξοπλισμού, ντίζελ Golf με ντίζελ Golf, μπορεί να έχουν και πάνω από 15.000 ευρώ διαφορά.

 

 

Παράλληλα ανέφερε ότι θα υπάρχουν και entry level εκδόσεις του μοντέλου, οι οποίες θα εξοπλίζονται με μικρότερη μπαταρία και η αυτονομία τους θα κυμαίνεται γύρω στα 330 km με κάθε πλήρη φόρτιση. Υπογράμμισε ακόμα ότι το I.D. θα υποστηρίζει ταχεία φόρτιση και πως σε ένα σταθμό ταχυφόρτισης με συνεχές ρεύμα έντασης έως 125 kw θα μπορεί να επαναφορτιστεί σε ποσοστό 80% σε μόλις 30 λεπτά. 

 

 

Η έκδοση παραγωγής του I.D αναμένεται να λανσαριστεί το δ’ 3μηνο του 2019 και διατεθεί στην αγορά από τις αρχές του 2020.