Ηλεκτρική Mercedes-Benz C-Class EQ: Με αυτονομία έως 800 km

Ηλεκτρική Mercedes-Benz C-Class EQ: Με αυτονομία έως 800 km

Η Στουτγάρδη παρουσίασε ένα πρώτο teaser της επερχόμενης Mercedes-Benz C-Class EQ, η οποία θα βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική MB.EA με τεχνολογία 800 volt, κορυφαίες επιδόσεις και ταχύτατη φόρτιση.

Mercedes-Benz C-Class EQ

Κατά την παγκόσμια παρουσίαση της νέας GLC με EQ Technology στη Γερμανία, η γερμανική φίρμα αποκάλυψε παράλληλα και την πρώτη σκοτεινή εικόνα της ηλεκτρικής εκδοχής της Mercedes-Benz C-Class EQ. 

Το μοντέλο θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος της νέας BMW i3, με την εμπορική διάθεση να ξεκινά μέσα στα επόμενα χρόνια. Στο teaser διακρίνεται η χαρακτηριστική μάσκα που υιοθετεί τη φιλοσοφία της GLC EQ, όμως με τέσσερις φωτιζόμενες οριζόντιες λωρίδες LED αντί για τρεις. Το στοιχείο αυτό θα δώσει στην ηλεκτρική C-Class έντονη παρουσία στον δρόμο, αλλά και μια σχεδιαστική επιλογή που ενδέχεται να προκαλέσει διχογνωμίες στους παραδοσιακούς φίλους της μάρκας. Το εμπρός μέρος πλαισιώνεται από τις τελευταίες φωτιστικές μονάδες της Mercedes-Benz, με φώτα ημέρας σε σχήμα αστεριού που παραπέμπουν άμεσα στην ταυτότητα της μάρκας.

Η Mercedes-Benz C-Class EQ αποτελεί το σύμβολο της μετάβασης της φίρμας σε μια νέα εποχή

Mercedes-Benz C-Class EQ

Αισθητικά, οι αναλογίες δεν θα διαφοροποιούνται σημαντικά από τη συμβατική C-Class, καθώς το νέο μοντέλο θα πωλείται παράλληλα με τις εκδόσεις εσωτερικής καύσης. Κάτω από το αμάξωμα θα βρίσκεται η νέα πλατφόρμα MB.EA, σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα και ήδη γνωστή από το GLC EQ. Αυτό σημαίνει ότι η C-Class EQ θα μοιράζεται την ίδια μπαταρία 94 kWh και την τεχνολογία 800 Volt, η οποία υποστηρίζει υπερταχεία φόρτιση έως και 330 kW.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι η αυτονομία που μπορεί να φτάσει τα 800 km με μία μόνο φόρτιση, μια επίδοση που θα τη φέρει στην κορυφή της κατηγορίας της και θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα απέναντι σε μοντέλα όπως η BMW i3.

Mercedes-Benz C-Class EQ

Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα, οι λεπτομέρειες κρατούνται επτασφράγιστο μυστικό. Ωστόσο, αναμένεται να διατεθεί σε διαφορετικές εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς αλλά και τετρακίνητες παραλλαγές, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες διαφορετικών αγοραστών.

Στο εσωτερικό, η εικόνα παραμένει ακόμη θολή. Η Mercedes-Benz θα μπορούσε να εξοπλίσει την ηλεκτρική C-Class είτε με το εντυπωσιακό MBUX Hyperscreen 39,1 ιντσών που γνωρίσαμε στο GLC EQ είτε με τη νεότερη Superscreen διάταξη που λανσαρίστηκε με το CLA. Η δεύτερη περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μια κεντρική οθόνη infotainment 14 ιντσών και μία ακόμη οθόνη ίδιου μεγέθους αφιερωμένη στον συνοδηγό.

Mercedes-Benz C-Class EQ

Όπως δείχνουν οι πρώτες πληροφορίες, η νέα Mercedes-benz C-Class EQ δεν έρχεται απλώς για να συμπληρώσει την υπάρχουσα γκάμα, αλλά για να επαναπροσδιορίσει το πώς αντιλαμβανόμαστε την premium μεσαία μπερλίνα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Με έμφαση στην αυτονομία, την τεχνολογία αιχμής και τον σχεδιασμό που προκαλεί εντυπώσεις, δείχνει καθαρά την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η μάρκα τα επόμενα χρόνια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube