Ηλεκτρική αναγέννηση για το Honda NSX;

Ηλεκτρική αναγέννηση για το Honda NSX;

Η Honda, στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της γκάμας της, ετοιμάζεται να επαναφέρει στο προσκήνιο το Honda NSX.

Honda NSX

Ήταν αρχές Ιανουαρίου, όταν η Honda, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης CES 2024 ανακοίνωνε τα σχέδιά της για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Και κάπου εδώ, έρχεται στη συζήτηση το Honda NSX.

H ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία προλειαίνει το έδαφος για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων, στα πρότυπα του Honda NSX, το οποίο απέκτησε υβριδική υπόσταση στην τελευταία του γενιά. Ο CEO της μάρκας, Toshihiro Mibe, μιλώντας στο Autocar, αποκάλυψε πως στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης (R&D) γίνονται ήδη οι πρώτες εργασίες για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων που θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της γκάμας 0 Series (μία σειρά από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Έθεσε μάλιστα ως στόχο, την κυκλοφορία του εντός 2026.

Ο CEO της Honda επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εργάζεται πάνω σε ένα σπορ αυτοκίνητο, ενδεχομένως τον αντικαταστάτη του Honda NSX

Honda Sport Car Concept

Δεν ανέφερε περισσότερες πληροφορίες, ή κάποια πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά, παραδέχτηκε όμως πως το συγκεκριμένο project προχωρά με «σταθερά βήματα».

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι πως το σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Honda θα είναι φορτωμένο με μπόλικες τεχνολογίες που θα προσανατολίζονται στη μεγιστοποίηση των εσωτερικών χώρων, τη μείωση του βάρους των μπαταριών, και την αύξηση της αποδοτικότητας, με γνώμονα την διασκεδαστική οδήγηση και την επαφή του οδηγού με το αυτοκίνητο.

Από πλευράς εμφάνισης, φαίνεται πως θα ακολουθηθεί η ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το πρωτότυπο που παρουσίασε η εταιρεία στο Λας Βέγκας. Η καμπίνα, σύμφωνα με τους Ιάπωνες θα υιοθετήσει μία πιο μινιμαλιστική σχεδίαση, προκειμένου να αποφευχθούν οι περισπασμοί του οδηγού.

Honda Sport Car Concept

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η σχεδίαση της μπαταρίας, η οποία θα είναι αρκετά λεπτότερη και ελαφρύτερη εν συγκρίσει με αυτές που τοποθετούνται τώρα στα ηλεκτρικά της μοντέλα.


Παράλληλα, ο ηλεκτροκινητήρας αλλά και όλα τα στοιχεία που φέρουν την κίνηση στους τροχούς θα είναι συγκεντρωμένα σε μία ενιαία μονάδα, ώστε να εξασφαλιστεί καλύτερη κατανομή βάρους αλλά και ακόμα μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό.


Σύμφωνα πάντως με τον CEO των Ιαπώνων, το επικείμενο μοντέλο τους «θα έχει αίσθηση που δεν θα θυμίζει κανένα από τα υπόλοιπα σπορ αυτοκίνητα της μάρκας».

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube