node/36471

Η Tesla ειρωνεύεται τις επιδόσεις της Porsche Taycan

Η Tesla εκμεταλλεύεται την παρουσίαση της ηλεκτρικής Taycan για να υπενθυμίσει στα κοινωνικά δίκτυα την απόδοση της δικής της μπερλίνας επιδόσεων, του Model S Performance.

Η Tesla μπορεί να βρίσκεται στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά αυτό δεν εφησυχάζει την επιχείρηση που διαρκώς αναζητά να βρει πώς θα αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό που λανσάρει όλο και πιο προηγμένα τεχνολογικά EV. 

H Taycan Turbo S αποτελεί λοιπόν μέρος των πολλών πιθανών απειλών. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η καλιφορνέζικη φίρμα «κομπορρημονεί» κάνοντας share το ποστ ενός φαν στο Instagram.

Η εικόνα αρκείται στο να συγκρίνει τις επιδόσεις του Model S Performance με εκείνες της Porsche Taycan Turbo S. Και δείχνει, μεταξύ άλλων, ότι το αμερικανικό μοντέλο διαθέτει μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερο σπριντ στα 0-100 km/h, ταυτόσημη τελική ταχύτητα και πιο προσιτή τιμή. Μια σύγκριση που σαφώς θα αναπτερώσει τους φαν της Tesla και θα πατήσει τον κάλο αυτών της Porsche. Για τη δημοσίευση χύνεται ήδη πολύ μελάνι στα κοινωνικά δίκτυα.

model s performance vs taycan

Να θυμίσουμε ότι η νέα Taycan Turbo S αποδίδει 761 ίππους και 1050 Nm με ενεργοποιημένο το launch control. Νούμερα που αρκούν για χρόνο 2,8” προκειμένου να πιάσει τα 100 km/h εκκινώντας από στάση και για 9,8” προκειμένου να φτάσει τα 200 km/h. Επιδόσεις-φωτιά με την τιμή αγοράς του αυτοκινήτου να ξεκινά από τις €189.152.

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS