node/39065

Η Mercedes-Benz S-Class αποκαλύπτεται

Η πρώτη επίσημη φωτογραφία που παρουσιάζει το εμπρός μέρος της επερχόμενης Mercedes-Benz S-Class χωρίς ίχνος καμουφλάζ.

Μπορεί φωτογραφίες της νέα γενιά της S-Class (W223) να έχουν ήδη διαρρεύσει στο διαδίκτυο, όμως η Mercedes-Benz συνεχίζει ακάθεκτη την εκστρατεία teaser για τη ναυαρχίδα της, δημοσιεύοντας σήμερα μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική φωτογραφία του εμπρός μέρους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Διαρροή: Νέα Mercedes-Benz S-Class

Όπως είναι εμφανές, οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz επέλεξαν την ασφαλή οδό για τη μάσκα της S-Class. Η επιβλητική γρίλια καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του προφυλακτήρα, με το παραδοσιακό έμβλημα της εταιρείας να στέκεται περήφανα στην άκρη από το μακρύ ρύγχος. Τα φώτα με γραφικά προηγμένης τεχνολογίας LED μοιάζουν σε σχήμα με αυτά της ανανεωμένης E-Class, ενώ ο προφυλακτήρας έχει σπλίτερ και μια ενιαία φαρδιά εισαγωγή αέρα σε στυλ AMG με χρωμιωμένο πλαίσιο.

Η λιμουζίνα της Mercedes-Benz που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MRA φημολογείται πως θα έχει μήκος 5.280 mm. 

Ο πρόεδρος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, δήλωσε πως το κορυφαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας θα είναι μια "βιτρίνα τεχνολογίας" ενώ παραδέχθηκε πως έχει ήδη οδηγήσει ένα όχημα προ-παραγωγής σε υψηλές ταχύτητες στην Autobahn και εντυπωσιάστηκε από την απόλυτη ηρεμία στην καμπίνα και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Η επίσημη πρεμιέρα της έβδομης γενιάς S-Class αναμένεται να γίνει στο δεύτερο μισό του 2020 ενώ η ηλεκτρική ναυαρχίδα EQS θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39948

Mercedes-Benz GenH2 με κυψέλες υδρογόνου [video]

To GenH2 της Mercedes-Benz είναι σχεδιασμένο για μεγάλες αποστάσεις με αυτονομία έως 1.000 km.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz GenH2 με κυψέλες υδρογόνου [video]

H Mercedes-Benz παρουσίασε το φορτηγό GenH2 με κυψέλες υδρογόνου και αυτονομία έως και 1.000 km, η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει κάποια στιγμή μεταξύ 2025 και 2030. Όλα τα μελλοντικά φορτηγά της Mercedes-Benz (ηλεκτρικά ή υδρογόνου) θα βασίζονται στη σπονδηλωτή πλατφόρμα ePowertrain. Στόχος της εταιρείας είναι να έχει μηδενικό οικολογικό αποτύπωμα μέχρι το 2039.

Το GenH2 ζυγίζει 40 τόνους και έχει ωφέλιμο φορτίο 25 τόνους. Δύο δεξαμενές από ανοξείδωτο ατσάλι με συνολική χωρητικότητα 80 kg υδρογόνου τροφοδοτούν τις κυψέλες υδρογόνου που μπορούν να παρέχουν έως και 2 x 150 kW ηλεκτρικής ενέργειας. Υπάρχει επίσης μια μπαταρία χωρητικότητας 70 kWh που λειτουργεί υποστηρικτικά όταν χρειαστεί, παρέχοντας έως και 400 kW επιπλέον ενέργειας για μικρό χρονικό διάστημα. Στην έκδοση προπαραγωγής, κάθε ένας από τους δύο ηλεκτροκινητήρες έχει μέγιστη ισχύ 330 kW (449 PS) και μέγιστη ροπή 2.071 Nm.

Mercedes-Benz GenH2

Το φορτηγό έχει φουτουριστικό σχεδιασμό με αεροδυναμική μάσκα και χαμηλά τοποθετημένη φωτιζόμενη γρίλια που ενσωματώνει λεπτά φώτα LED. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μορφή πρωτοτύπου, όμως οι πρώτες δοκιμές με πελάτες θα πραγματοποιηθούν το 2023 προτού ξεκινήσει η διάθεσή του στην αγορά.

Παράλλλα με το GenH2, η Mercedes-Benz ανακοίνωσε το ηλεκτρικό eActros LongHaul με αυτονομία 500 km που θα κυκλοφορήσει το 2024 και προορίζεται για μεγάλες αποστάσεις. Τέλος, το μικρότερο φορτηγό eActros για αστικό κύκλο με ηλεκτρική αυτονομία 200 km και πιο συμβατική σχεδίαση θα κυκλοφορήσει από το 2021.

[Πηγή: Mercedes-Benz]