node/38930

Διαρροή: Νέα Mercedes-Benz S-Class

Η ναυαρχίδα της Mercedes-Benz εμφανίζεται χωρίς καμουφλάζ.

Λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας γενιάς Mercedes-Benz S-Class (W223), μια σειρά από φωτογραφίες του μοντέλου έκαναν την εμφάνισή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκαλύπτοντας όχι μόνο τον εξωτερικό σχεδιασμό αλλά και τη νέα καμπίνα.

Όπως είναι εμφανές από το μοντέλο προ-παραγωγής που βλέπουμε στις φωτογραφίες, η S-Class διατηρεί τις επιβλητικές διαστάσεις που χαρακτηρίζουν κάθε γενιά, με κλασσικές αναλογίες λιμουζίνας. Φημολογείται μάλιστα πως η W223 θα διατίθεται μόνο σε έκδοση με μακρύ μεταξόνιο και συνολικό μήκος 5280mm - αφήνοντας ζωτικό χώρο για την E-Class.

S-Class

Στη μάσκα κυριαρχεί η σημαντικά μεγαλύτερη γρίλια που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του προφυλακτήρα και είναι διακοσμημένη από χρώμιο. Τα κομψά φώτα LED μοιάζουν σε σχήμα με αυτά της ανανεωμένης E-Class, ενώ ο προφυλακτήρας έχει σπλίτερ και σπορ εισαγωγές αέρα σε στυλ AMG.

Πίσω, τα οριζόντια τοποθετημένα φώτα με τριγωνικό σχήμα που ενώνονται με μια λωρίδα από χρώμιο και η γενικότερη διαμόρφωση της ουράς θυμίζουν την CLS. Όπως μας έχει συνηθίσει η Mercedes-Benz, ο πίσω προφυλακτήρας έχει λιτό σχεδιασμό με δύο μακρόστενες απολήξεις της εξάτμισης σε κάθε άκρο.

Όπως συμβαίνει με κάθε γενιά της S-Class, το μοντέλο αναμένεται να εισάγει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον χώρο της αυτοκίνησης με μια σειρά από καινοτομίες και εξελιγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Mercedes-Benz S-Class interior

Στο εσωτερικό είναι που έχουμε και τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με όλα τα προηγούμενα μοντέλα της Mercedes-Benz. Οι ενωμένες οθόνες που εισήγαγε η υφιστάμενη γενιά S-Class και υιοθέτησε ολόκληρη η γκάμα της εταιρείας, δίνει τη θέση της σε μια νέα διάταξη. Πίσω από το νέο τριάκτινο τιμόνι κρύβεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγάλης διαμέτρου, και μια εσοχή που ίσως έχει να κάνει με το εξελιγμένο heads-up display.

Κάτω από τους λεπτούς αεραγωγούς για τον κλιματισμό, η έντονα κεκλιμένη κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια οριζόντια τοποθετημένη οθόνη αφής. Χαμηλότερα βρίσκουμε μια λωρίδα με ελάχιστα φυσικά πλήκτρα καθώς όλες οι λειτουργίες ελέγχονται είτε μέσω αφής, είτε μέσω φωνητικών εντολών. Οι πίσω επιβάτες θα έχουν επίσης πρόσβαση σε δύο οθόνες τύπου tablet που είναι τοποθετημένες στις πλάτες των καθισμάτων.

S-Class

Η γκάμα της S-Class που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MRA θα περιλαμβάνει plug-in hybrid σύνολα με εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων, εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2,9 λίτρων και V8 κινητήρα 4,0 λίτρων. 

Επιπλέον, το μοντέλο θα συμπληρώνεται από την αμιγώς ηλεκτρική EQ S που θα βασίζεται στην παλτφόρμα MEA και θα έχει διαφορετικό σχεδιασμό με ακόμα πιο αεροδυναμικό αμάξωμα. 

Η έβδομη γενιά S-Class (W223) αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2021, στοχεύοντας για μια ακόμη φορά στην κορυφή της κατηγορίας. Ανταγωνιστές της θα είναι η BMW 7 Series, το Audi A8, το Lexus LS και η επερχόμενη ηλεκτρική Jaguar XJ.

[Πηγή: Autocar]

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]