Διαρροή: Νέα Mercedes-Benz S-Class

Διαρροή: Νέα Mercedes-Benz S-Class

Η ναυαρχίδα της Mercedes-Benz εμφανίζεται χωρίς καμουφλάζ.

Λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας γενιάς Mercedes-Benz S-Class (W223), μια σειρά από φωτογραφίες του μοντέλου έκαναν την εμφάνισή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκαλύπτοντας όχι μόνο τον εξωτερικό σχεδιασμό αλλά και τη νέα καμπίνα.

Όπως είναι εμφανές από το μοντέλο προ-παραγωγής που βλέπουμε στις φωτογραφίες, η S-Class διατηρεί τις επιβλητικές διαστάσεις που χαρακτηρίζουν κάθε γενιά, με κλασσικές αναλογίες λιμουζίνας. Φημολογείται μάλιστα πως η W223 θα διατίθεται μόνο σε έκδοση με μακρύ μεταξόνιο και συνολικό μήκος 5280mm - αφήνοντας ζωτικό χώρο για την E-Class.

S-Class

Στη μάσκα κυριαρχεί η σημαντικά μεγαλύτερη γρίλια που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του προφυλακτήρα και είναι διακοσμημένη από χρώμιο. Τα κομψά φώτα LED μοιάζουν σε σχήμα με αυτά της ανανεωμένης E-Class, ενώ ο προφυλακτήρας έχει σπλίτερ και σπορ εισαγωγές αέρα σε στυλ AMG.

Πίσω, τα οριζόντια τοποθετημένα φώτα με τριγωνικό σχήμα που ενώνονται με μια λωρίδα από χρώμιο και η γενικότερη διαμόρφωση της ουράς θυμίζουν την CLS. Όπως μας έχει συνηθίσει η Mercedes-Benz, ο πίσω προφυλακτήρας έχει λιτό σχεδιασμό με δύο μακρόστενες απολήξεις της εξάτμισης σε κάθε άκρο.

Όπως συμβαίνει με κάθε γενιά της S-Class, το μοντέλο αναμένεται να εισάγει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον χώρο της αυτοκίνησης με μια σειρά από καινοτομίες και εξελιγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.

Mercedes-Benz S-Class interior

Στο εσωτερικό είναι που έχουμε και τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με όλα τα προηγούμενα μοντέλα της Mercedes-Benz. Οι ενωμένες οθόνες που εισήγαγε η υφιστάμενη γενιά S-Class και υιοθέτησε ολόκληρη η γκάμα της εταιρείας, δίνει τη θέση της σε μια νέα διάταξη. Πίσω από το νέο τριάκτινο τιμόνι κρύβεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγάλης διαμέτρου, και μια εσοχή που ίσως έχει να κάνει με το εξελιγμένο heads-up display.

Κάτω από τους λεπτούς αεραγωγούς για τον κλιματισμό, η έντονα κεκλιμένη κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια οριζόντια τοποθετημένη οθόνη αφής. Χαμηλότερα βρίσκουμε μια λωρίδα με ελάχιστα φυσικά πλήκτρα καθώς όλες οι λειτουργίες ελέγχονται είτε μέσω αφής, είτε μέσω φωνητικών εντολών. Οι πίσω επιβάτες θα έχουν επίσης πρόσβαση σε δύο οθόνες τύπου tablet που είναι τοποθετημένες στις πλάτες των καθισμάτων.

S-Class

Η γκάμα της S-Class που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MRA θα περιλαμβάνει plug-in hybrid σύνολα με εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων, εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 2,9 λίτρων και V8 κινητήρα 4,0 λίτρων. 

Επιπλέον, το μοντέλο θα συμπληρώνεται από την αμιγώς ηλεκτρική EQ S που θα βασίζεται στην παλτφόρμα MEA και θα έχει διαφορετικό σχεδιασμό με ακόμα πιο αεροδυναμικό αμάξωμα. 

Η έβδομη γενιά S-Class (W223) αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2021, στοχεύοντας για μια ακόμη φορά στην κορυφή της κατηγορίας. Ανταγωνιστές της θα είναι η BMW 7 Series, το Audi A8, το Lexus LS και η επερχόμενη ηλεκτρική Jaguar XJ.

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube