node/38274

Η Honda στη Γενεύη με την σειρά e:TECHNOLOGY και το νέο Jazz

Ευρωπαϊκό εκθεσιακό ντεμπούτο για το νέο Jazz, Civic Type R GT, Sport Line και Limited Edition.

Η Honda προγραμματίζει το ντεμπούτο του νέου Jazz και Jazz Crosstar στην Έκθεση Γενεύης 2020, μαζί με τη σειρά εξηλεκτρισμένων προϊόντων και καινοτόμων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας e:TECHNOLOGY.

Νέο Honda Jazz

Το νέο Jazz κάνει το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στη Γενεύη με προηγμένη υβριδική τεχνολογία δύο ηλεκτροκινητήρων e:HEV. Οι μηχανικοί της Honda αναθεώρησαν πλήρως το δημοφιλές μοντέλο και δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο πόλης που συνδυάζει εξαιρετική απόδοση με χρηστικότητα.

Στη σύγχρονη εκδοχή του, το διαχρονικό σχήμα του Jazz, έχει μετεξελιχθεί σε μία ελκυστική σιλουέτα. Οι λείες γραμμές του διαμορφώνουν μία αναγνωρίσιμη φυσιογνωμία, προσδίδοντας ένα νέο συναισθηματικό στοιχείο στην άνεση και την πρακτικότητα για τις οποίες φημίζεται το Jazz. Επιπλέον, το μοντέλο εξοπλίζεται με διαισθητική τεχνολογία infotainment που προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα στους επιβάτες, και τον ψηφιακό βοηθό Honda Personal Assistant (ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που είδαμε για πρώτη φορά στο Honda e).

Η αποκάλυψη της νέας έκδοσης Crosstar

Στοχεύοντας να προσελκύσει το ενδιαφέρον μιας ευρύτερης βάσης πελατών, το σκληροτράχηλο Jazz Crosstar είναι μία πρόταση που θυμίζει SUV, και απευθύνεται κυρίως σε άτομα με δραστήριο lifestyle. Υιοθετώντας το υβριδικό σύστημα κίνησης και τη φιλοσοφία εσωτερικού του στάνταρ μοντέλου, το Jazz Crosstar έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αδιάβροχη επένδυση και ενσωματωμένες ράγες οροφής. Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου υπογραμμίζεται με μία πιο τολμηρή μάρκα, προστατευτικά μαύρου χρώματος περιμετρικά του αμαξώματος και διαφορετικές ζάντες αλουμινίου.

Παράλληλα με το υβριδικό Jazz, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν επίσης την ευκαιρία να γνωρίσουν το πλήρως ηλεκτρικό Honda e. Τα δύο μοντέλα είναι τα πρώτα από τα έξι που θα λανσαριστούν  στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της mainstream γκάμας της Honda στην Ευρώπη μέχρι το 2022. Τα Jazz και Honda e θα πλαισιωθούν στη σειρά e:TECHNOLOGY από δύο μοντέλα CR-V Hybrid, ολοκληρώνοντας την οικογένεια ηλεκτροκίνητων προϊόντων της Honda για το 2020.

e:HEV Hybrid Technology

Στο περίπτερο της Honda στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το «παρών» θα δώσουν και τα υβριδικά συστήματα κίνησης e:HEV της μάρκας σε μοντέλα όπως το CR-V Hybrid και το νέο Jazz. Το σύστημα e:HEV που αναπτύχθηκε για το Jazz περιλαμβάνει δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, ένα βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Αυτές οι προηγμένες τεχνολογίες συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους ώστε να επιτυγχάνουν μία αποδοτική, ομαλή, άμεση απόκριση.

Συνδεδεμένες τεχνολογίες Honda

Μαζί με τη  νέα γκάμα μοντέλων της, η Honda κάνει προσιτές τις διαισθητικές (AI) και προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας στο ευρύ κοινό. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν πώς το Honda e και το νέο Jazz ενσωματώνονται στους σύγχρονους ρυθμούς ζωής μέσω προηγμένων και εύχρηστων καινοτομιών όπως το σύστημα Honda Personal Assistant (που λειτουργεί με φωνητικές εντολές) και προσφέρεται και με τα δύο μοντέλα. Αξιοσημείωτη είναι και μία σειρά συνδεδεμένων τεχνολογιών και υπηρεσιών που διατίθενται μέσω της εφαρμογής My Honda+ για smartphone και περιλαμβάνεται στάνταρ και στα δύο μοντέλα.

Διαχείριση ενέργειας

Η Honda θα παρουσιάσει επίσης τις δικές της προτάσεις για φόρτιση EV και διαχείριση ενέργειας. Το Honda Power Charger αποτελεί ένα παράδειγμα υποδομής αστικής φόρτισης από τους ειδικούς της ubitricity. Ολοκληρώνοντας τη γκάμα λύσεων φόρτισης, το Honda Power Manager Prototype δίνει μία πρώτη γεύση της μελλοντικής τεχνολογίας “vehicle-to-grid” (σύνδεση οχήματος-δικτύου ηλεκτρισμού).

Civic Type R GT, Sport Line και Limited Edition

Στο εκθεσιακό περίπτερο της Honda, περίοπτη θέση θα έχει και η σειρά Civic Type R, με το ντεμπούτο των εκδόσεων Sport Line και Limited Edition. Τέλος, διάχυτη θα είναι και η αίσθηση αγωνιστικών επιδόσεων Honda με παρουσίες όπως το μονοθέσιο F1 RB16 της Red Bull Racing για το 2020, η μοτοσικλέτα RC213V της Repsol Honda Team που σάρωσε όλους τους τίτλους στο πρωτάθλημα MotoGP και η CRF450 Rally της Monster Energy Honda Team, φρέσκια ακόμα από το θρίαμβό της στο Rally Dakar 2020.

[Πηγή: Honda]

node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato