node/34500

Η έκδοση παραγωγής του Aiways U5 Ion

Ηλεκτροκίνητο C-SUV για την αγορά της Ευρώπης με τιμή από €25.000

Η κινεζική εταιρεία Aiways παρουσίασε στη Γενεύη την έκδοση παραγωγής του πρώτου της ηλεκτροκίνητου SUV με το όνομα U5 Ion, το οποίο αναμένεται να διατεθεί στην αγορά της Ευρώπης από τις αρχές του 2020.

Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο αποτελεί εξέλιξη του U5 Ion Concept που είδαμε το φθινόπωρο του 2018 και βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα. Η έκδοση παραγωγής του SUV απέκτησε μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, διατηρώντας σχεδόν αναλλοίωτη τη σιλουέτα του πρωτοτύπου. Ο σχεδιασμός είναι ευρωπαϊκός με διχρωμία στην οροφή, μοντέρνες γραμμές, κρυφά χερούλια και πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, ενώ η μάσκα με την απουσία γρίλιας δεν παραπέμπει σε μοντέλο άλλης εταιρείας.

aiways u5 ion

Παρόμοια η εικόνα και στο εσωτερικό που διατηρήθηκε η διάταξη στο ταμπλό με τις τρεις οθόνες και την αιωρούμενη κεντρική κονσόλα, όμως η επιλογή των υλικών για τις επενδύσεις και διάφορες άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως το συμβατικό τιμόνι παραπέμπουν πλέον σε μοντέλο παραγωγής. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα αναγνώρισης προσώπου και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων, το πενταθέσιο U5 Ion τοποθετείται στην κατηγορία C-SUV, με μήκος 4.680mm, πλάτος 1.880mm, ύψος 1.680mm και μεταξόνιο 2.800mm.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 140 kw (190 PS) και 32,1 kgm ροπής, μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η μπαταρία λιθίου 63 kWh προσφέρει αυτονομία 460 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση ενώ χάρη στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης η μπαταρία μπορεί να αυξήσει τη χωρητικότητά της κατά 20 kWh αυξάνοντας την αυτονομία στα 560 km.

aiways u5 ion

Επικεφαλής εξέλιξης του U5 Ion ήταν ο Roland Gumpert (πρώην υπεύθυνος της Audi Sport και ιδρυτής της Gumpert), ο οποίος επωφελήθηκε της συνεργασίας με την Aiways και για την εξέλιξη του σπορ υβριδικού Nathalie.

Η τιμή του πρώτου μοντέλου παραγωγής της Aiways θα ξεκινά από τα €25.000 με την εμπορική του πορεία να ξεκινά από την αγορά της Κίνας τον Σεπτέμβριο του 2019 πριν έρθει στην Ευρώπη από τις αρχές του 2020. Στόχος της εταιρείας είναι η παραγωγή 150.000 μονάδων του U5 για τον πρώτο χρόνο, ενώ προετοιμάζεται να εμπλουτίσει την γκάμα της με δύο ακόμα νέα μοντέλα το 2020.

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.