Το υβριδικό Roland Gumpert Nathalie Race στη Γενεύη

Το υβριδικό Roland Gumpert Nathalie Race στη Γενεύη

Η αγωνιστική έκδοση του μοντέλου που χρησιμοποιεί ως καύσιμο μείγμα από μεθανόλη και νερό.

Η Roland Gumpert παρουσίασε στην Έκθεση Γενεύης δύο εκδόσεις του Nathalie, του υβριδικού μοντέλου με τεχνολογία κυψελών που χρησιμοποιεί ως καύσιμο ένα μείγμα από μεθανόλη και νερό.

Nathalie

Το Nathalie Race με τη γαλάζια απόχρωση είναι ένα αγωνιστικό πρωτότυπο με πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά, μεγάλο εμπρός σπλίτερ, σταθερή αεροτομή και διαχύτη. Σε σύγκριση με την έκδοση δρόμου, το αγωνιστικό μοντέλο απέκτησε ενισχυμένο υβριδικό σύστημα κίνησης με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες να αποδίδουν πλέον 816 PS, διαφορετικό στήσιμο της ανάρτησης και ισχυρότερα φρένα με προσανατολισμό πίστας. Η επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε κάτω από 2" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 km/h.

Όπως δήλωσε ο Roland Gumpert, στόχος του είναι το Nathalie Race να συμμετέχει στο πρωτάθλημα EPCS της FIA μαζί με άλλα αγωνιστικά όπως η Jaguar I-Pace eTROPHY, το Tesla Model S P100D αλλά και αγωνιστικές εκδόσεις των Audi e-Tron και Porsche Taycan.

Nathalie

Το δεύτερο μοντέλο με την πορτοκαλί απόχρωση είναι ένα πρωτότυπο προ-παραγωγής. Το Nathalie που πήρε το όνομα του από την κόρη του Roland Gumpert, κατασκευάστηκε με τη συμβολή της κινεζικής AIWAYS.

Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες Bosch SMG 180 αποδίδουν συνδυαστικά 539 PS και 91,8 kgm ροπής. Το μεγαλύτερο κομμάτι της επιβράδυνσης πραγματοποιείται από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας των ηλεκτροκινητήρων που ενεργοποιείται με το πεντάλ του φρένου, ενώ σε περίπτωση που χρειάζεται η μέγιστη επιβράδυνση, αναλαμβάνει αυτόματα ένα υδραυλικό σύστημα φρένων.

Nathalie

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω δύο κιβωτίων ταχυτήτων (ένα σε κάθε άξονα) με δύο σχέσεις το καθένα, η πρώτη για γρηγορότερη επιτάχυνση σε χαμηλές ταχύτητες (0-100km/h σε 2,5") και η δεύτερη από τα 160 km/h μέχρι και την τελική των 300 km/h. Η ύπαρξη δύο σασμάν επιτρέπει απρόσκοπτη επιτάχυνση, με το κιβώτιο του εμπρός άξονα να αλλάζει πρώτο ταχύτητα και αυτό του πίσω άξονα να ακολουθεί.

Η κατανομή βάρους είναι 48:52 (εμπρός/πίσω) ενώ το όχημα εξοπλίζεται με σύστημα torque vectoring που κατανέμει τη ροπή σε κάθε τροχό ανάλογα με τις συνθήκες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το αντισυμβατικό υβριδικό σύστημα κίνησης Methanol Power Cell MPC που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Nathalie, είναι πιο ασφαλές από τις κυψέλες υδρογόνου και πιο οικονομικό στη χρήση από έναν βενζινοκινητήρα, αφού η μεθανόλη είναι κατά 33% φθηνότερη από τη βενζίνη. Χάρη στην μπαταρία 60 kWh, η αυτονομία ανάμεσα σε κάθε γέμισμα (ή φόρτιση) είναι 850 km.

Nathalie

Στόχος της Roland Gumper είναι η παραγωγή 500 μονάδων του Nathalie ξεκινώντας από το 2020.

Να σημειώσουμε πως ο Roland Gumpert και η εταιρεία που φέρει το όνομά του, δεν έχουν πλέον καμία σχέση με την Apollo Automobil την οποία είχε ιδρύσει και από την οποία αποχώρησε το 2016.

Δείτε ακόμη: Gumpert RG Nathalie, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεθανόλης

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube