node/36963

Η DS 8 θα ονομάζεται τελικά DS 9 [νέα εικόνα]

Φαίνεται ότι η DS Automobiles έχει ειδικά σχέδια για τη μεγάλη μπερλίνα της. Έξω από την Κίνα, θα βαφτιστεί πιθανώς «DS 9», διατηρώντας όμως παρόμοιο σχέδιο με αυτό του κινεζικού μοντέλου.

H DS Automobiles είχε προφανώς επιλέξει ένα όνομα διαφορετικό από αυτό που προοριζόταν αρχικά για τη μεγάλη μπερλίνα της. Να θυμίσουμε ότι το αυτοκίνητο, το οποίο απαθανατίστηκε για πρώτη φορά στις αρχές του 2019 στην Κίνα, πρόκειται να υιοθετήσει το όνομα DS 8 για τη σινική αγορά, όπου και θα κατασκευάζεται. Κάτι που ακούγεται από λογικό, καθώς ο αριθμός «8» είναι τυχερός στην Κίνα, έως και ξόρκι για τη δραματική πορεία του Groupe PSA στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. 

Τελικά, η DS Automobiles επέλεξε διαφορετικό όνομα για τις άλλες αγορές, ανεβαίνοντας μια μονάδα, αν λάβουμε υπόψη μας τη σήμανση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που απαθανατίστηκε πιθανώς κατά τη διάρκεια διαφημιστικού γυρίσματος. Μια επιβεβαίωση ύστερα από την παρθενική ευρωπαϊκή εμφάνισή τον Σεπτέμβριο.

DS 9

Η DS 8 θα ονομάζεται λοιπόν DS 9 στην Ευρώπη. Το αυτοκίνητο, του οποίου η παρουσίαση αναμενόταν τώρα κοντά (πλέον μιλάμε για τις αρχές του 2020), πατά πάνω στην πλατφόρμα του Peugeot 508-L που πωλείται αποκλειστικά στην Κίνα. Θα υιοθετήσει όμως όλες τις τεχνολογίες που υπάρχουν επί του παρόντος διαθέσιμες στην DS Automobiles, περιλαμβανομένων αυτών που έχουν υιοθετηθεί στο DS 7.

Από την πλευρά των μοτέρ, θα πρέπει να αναμένουμε βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες της γκάμας της DS Automobiles, αλλά και ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο. Εάν και μόνο η DS αποφασίσει να λανσάρει το αυτοκίνητο στην Γηραιά Ήπειρο, φυσικά. Βέβαια, αυτές οι φωτογραφίες φαίνονται επιβεβαιωτικές, προκαθορίζοντας κατά ένα τρόπο ότι το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του αυτοκινήτου επικυρώθηκε από τους ιθύνοντες του Groupe PSA.

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]