node/36182

Η Audi αποκαλύπτει το «φθηνό» e-tron 50 quattro

Με μικρότερη μπαταρία 71kWh, ισχύ 312 PS και αυτονομία 300 km.

Η Audi επεκτείνει τη σειρά της e-tron με ένα δεύτερο μοντέλο που διαθέτει μικρότερη μπαταρία και πιο προσιτή τιμή. Το νέο e-tron 50 quattro θα πάρει τη θέση του κάτω από το υπάρχον μοντέλο το 2020 και θα είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία 71kWh αντί της μονάδας 95kWh την οποία χρησιμοποιεί το υπάρχον e-tron 55 quattro .

Η μικρότερη μπαταρία σημαίνει μοιραία και μικρότερη αυτονομία και έτσι η προσιτή έκδοση του Audi e-tron θα μπορεί να καλύψει έως και 300 km με πλήρως φορτισμένη μπαταρία σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP. Η Audi ανακοινώνει επίσης ότι η συγκεκριμένη έκδοση είναι ελαφρύτερη κατά 120 κιλά από την ήδη υπάρχουσα.

Η διάταξη κινητήρων-μετάδοσης θα είναι είναι η ίδια, δηλαδή και εδώ θα έχουμε δύο ηλεκτροκινητήρες με αυτόματο κιβώτιο με πλανητικό σύστημα γραναζιών και μία σχέση, μόνο που η ισχύς θα είναι πλέον 312 PS αντί των 408 που απέδιδε η έκδοση με την μπαταρία των 95kWh και η ροπή θα φτάνει τα 540 Νm αντί των 664.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi e-tron στην Ελλάδα

Η Audi υπόσχεται επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 7’’ και τελική ταχύτητα που θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 189 km/h. Επίσης η εταιρεία λέει πως για να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή απόδοση, χρησιμοποιείται μόνο ο οπίσθιος ηλεκτροκινητήρας  στα περισσότερα σενάρια οδήγησης, ενώ ο μπροστινός ενεργοποιείται μόνον όταν χρειάζεται. Η νέα βασική (ή «μικρή» αν προτιμάτε) έκδοση του e-tron περιλαμβάνει αερανάρτηση στον στάνταρ εξοπλισμό της.

Σε ό,τι αφορά στα χαρακτηριστικά της μπαταρίας, σημειώνεται πως η συμβατότητα με το σύστημα ταχείας φόρτισης παραμένει μόνο που σε αντίθεση με την υπάρχουσα έκδοση το νέο e-tron μπορεί να δεχτεί μέχρι 120kW. Για να φορτιστεί η μπαταρία στο 80% της χωρητικότητάς της με ταχεία φόρτιση απαιτούνται περίπου 30 λεπτά της ώρας.  

Η παραγωγή του νέου Audi e-tron 50 quattro θα ξεκινήσει φέτος και θα παράγεται στο ίσιο εργοστάσιο στο Βέλγιο που συναρμολογείται και το μεγαλύτερο «55». Ωστόσο και παρά το γεγονός ότι η Audi ανακοίνωσε όλες τις παραπάνω τεχνικές λεπτομέρειες, δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τιμή του νέου μοντέλου, η οποία βέβαια θα είναι αισθητά μικρότερη αυτής του «55» που στην Ελλάδα ξεκινά από €84.300.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.