Hyundai i30 N με 8άρι αυτόματο DCT το 2019

Hyundai i30 N με 8άρι αυτόματο DCT το 2019

Όταν η Hyundai αποκάλυψε το i30 N, η Νοτιοκορεάτες επιβεβαίωσαν ότι το hot χάτσμπακ τους θα φορέσει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο εγγύς μέλλον.

Η παραπάνω επιβεβαίωση έγινε πληροφορία με χρονικό ορίζοντα, καθώς επικεφαλής επικοινωνίας για της Hyundai Australia, Bill Thomas, δήλωσε στο Car Advice ότι το i30 N DCT θα φθάσει στα τέλη του 2019 στην Αυστραλία.

Το i30 N με το νέο σασμάν θα διατίθεται, τουλάχιστον στην Αυστραλία, με τη στάνταρ ρύθμιση του δίλιτρου T-GDI, δηλαδή 250 άλογα και 36 χιλιογραμμόμετρα. Να θυμίσουμε βέβαια, ότι το αυτοκίνητο διαθέτει λειτουργία overboost που ανεβάζει τη ροπή στα 38,5 kgm μεταξύ 1.750 και 3.500 rpm. Όσον αφορά το i30 N Performance που πωλείται αυτή τη στιγμή στην Αυστραλία, όπως και στην Ευρώπη, αποδίδει 275 άλογα.

Όπως και το σύστημα των φρένων, το ολοκαίνουργιο κιβώτιο ταχυτήτων εξελίσσεται in-house. Το χειροκίνητο 6άρι από την άλλη, επωφελείται από διαφορετική κλιμάκωση σε σχέση με το στοκ i30 και φυσικά από συμπλέκτη βαρέως τύπου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai i30N Pack Performance

Σχεδιασμένο για να τέρπει τον οδηγό του σε δρόμο και πίστα, η Hyundai για το i30 N δεν επικεντρώνεται σε αριθμούς ή ρεκόρ. Η ίδια φιλοσοφία ισχύει επίσης για το Veloster N, καθώς και τα επερχόμενα μοντέλα «N». Αναφορικά με το τι θα μας ξεφουρνίσει στο μέλλον το τμήμα επιδόσεων της Hyundai, εκείνο που γνωρίζουμε είναι ένα προσεχές Tucson N, το 2019, για να εξάψει λίγο τα πάθη στην γκάμα των SUV της νοτιοκορεατικής εταιρείας.

Η τιμολογιακή τοπoθέτηση του Hyundai i30 N το φέρνει στις 29.700 ευρώ για τη στάνταρ έκδοση και στις €32.200 για την έκδοση Performance. Τιμές Γερμανίας. Στην ίδια χώρα αγοράζεις ένα Volkswagen Golf GTI με €30.425, ενώ για ένα Honda Civic Type R θα χρειαστεί να ανέβεις αρκετά ψηλότερα στις 36.490 ευρώ.

Και γιατί η Hyundai δεν φτιάχνει ένα AWD i30 N, όπως το Ford Focus RS ή η Mercedes AMG A 45 4MATIC; Ο Albert Biermann, επικεφαλής του N division είναι αφοπλιστικός και ξεκάθαρος: «Άμα δεν έχεις να διαχειριστής πολύ υψηλή ροπή δεν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον ελκτική πρόσφυση. Όπως είναι [το i30 N] το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο “μπλοκέ” εμπρός κάνει τη δουλειά μια χαρά»

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube