Honda: Υβριδικός οίστρος με 13 νέα λανσαρίσματα

Honda: Υβριδικός οίστρος με 13 νέα λανσαρίσματα

Η Honda σκοπεύει να λανσάρει 13 νέα υβριδικά μοντέλα έως το 2030, εξοπλίζοντάς τα με πιο «αποδοτικό υβριδικό σύστημα του κόσμου». Με σκοπό να ομαλοποιήσουν τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Honda hybrid powertrain

Τουλάχιστον 13 νέα υβριδικά μοντέλα της Honda αναμένεται να παρουσιαστούν μεταξύ 2027 και 2030, εγκαινιάζοντας μια ανανεωμένη γκάμα που πιθανότατα θα ξεκινήσει με τους αντικαταστάτες των σημερινών Civic και Jazz.

Ο CEO της Honda, Toshihiro Mibe, ανέφερε -σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Autocar- ότι η ζήτηση για υβριδικά αυτοκίνητα αυξάνεται συνεχώς. Με βάση αυτή την τάση, η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει μια νέα σειρά υβριδικών μοντέλων εξοπλισμένων με το «πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα στον κόσμο». Η νέα μονάδα θα είναι πιο ελαφριά σε σύγκριση με την υπάρχουσα (κατά 90 kg) και το εύρος στροφών της θα είναι 40% μεγαλύτερο. «Έχοντας την καλύτερη θερμική απόδοση στον κόσμο».

Οι άνθρωποι της Honda αναφέρουν επίσης πως μείωση, της τάξης του 10% θα υπάρχει και στην κατανάλωση. Η ιαπωνική φίρμα δεν αποκάλυψε ακόμη ποια μοντέλα θα είναι τα πρώτα που θα εξοπλιστούν με το νέο σύστημα κίνησης. Αυτό που γνωρίζουμε όμως είναι πως θα διατεθεί σε δύο εκδοχές, με κινητήρες 1.5 και 2.0 lt. Όπως ακριβώς συμβαίνει στα εν κυκλοφορία Jazz και Civic.

Μέχρι το 2030 η Honda σκοπεύει να λανσάρει 13 νέα υβριδικά μοντέλα, εφοδιασμένα με αυτό που ονομάζει ως το «πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα του κόσμου»

Honda Civic

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ευρώπη, γιατί ανεβαίνουν συνεχώς οι τιμές των αυτοκινήτων;

Η έλευση αυτών των δύο συνόλων θα συνοδευτεί από μια νέα πλατφόρμα, η οποία υπόσχεται βελτιώσεις στην οδηγική απόλαυση, την άνεση και την ασφάλεια.

Η μείωση του κόστους αποτελεί επίσης βασικό μέλημα για την Honda. Έτσι, τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας θα μοιράζονται τουλάχιστον πολλά κοινά εξαρτήματα, ενώ το νέο υβριδικό σύστημα θα είναι 30% φθηνότερο στην παραγωγή σε σύγκριση με αυτό του 2023.

Παρά τις περικοπές περίπου €18 δισ. στην προγραμματισμένη επένδυση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα — η συνολική επένδυση παραμένει στα €60 δισ. — και τις ζημιές ύψους €3,5 δισ. λιρών από το EV το περασμένο έτος, η Honda παραμένει προσηλωμένη στην ηλεκτροκίνηση. «Θέλουμε το κομμάτι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αποτελέσει βασικό πυλώνα της δραστηριότητάς μας από το 2030 και μετά», δήλωσε ο Mibe στους επενδυτές.

Honda 0 Series

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ MG ZS Max Hybrid+ vs Hyundai Kona Hybrid, ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Η σειρά 0 της Honda, που θα λανσαριστεί στις ΗΠΑ το 2026, σηματοδοτεί μια νέα αρχή για τα EV της εταιρείας, μετά την μέτρια εμπορική πορεία των Honda e και e:Ny1. Η γκάμα θα ξεκινήσει με ένα τετραγωνισμένο SUV και μια φουτουριστική μπερλίνα. Για να ακολουθήσουν κι άλλες προτάσεις, από επταθέσια και μικρομεσαία crossover μέχρι ένα αυτοκίνητο που φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Tesla Model 3.

Αυτά τα μοντέλα θα σηματοδοτήσουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Honda. Ο Toshinobu Minami, επικεφαλής του σχεδιαστικού κέντρου της Honda, δήλωσε στο Autocar: «Τα υβριδικά και τα θερμικά μοντέλα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, αλλά οι λέξεις-κλειδιά για όλες τις μελλοντικές μας δημιουργίες θα είναι η δυναμική και η απλότητα».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube