Chevrolet Corvette C8 vin #001, Scottsdale, Arizona, Barrett-Jackson Auction
node/37908

H πρώτη Chevrolet Corvette C8 πουλήθηκε $3 εκατ.!

Το πρώτο κομμάτι παραγωγής της νέας Chevrolet Corvette C8, της πρώτης κεντρομήχανης ’vette στην Ιστορία, διέψευσε όλες τις προβλέψεις και δημοπρατήθηκε στο Scottsdale για $3 εκατ. Τιμή που την κάνει την τρίτη πιο ακριβή στην Ιστορία.

Πολύ λίγα αντίγραφα της Chevrolet Corvette μπορούν να καυχηθούν ότι πουλήθηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια. Μέχρι πρόσφατα, μόνο οι πιο σπάνιες εκδόσεις και κομμάτια της κλασικής Corvette και κάποιο μοναδικό πρωτότυπο ήταν μέρος του Τοπ 10 των πιο ακριβών Corvette στην Ιστορία, όλες τους με τιμή που έγραφε πάνω από έξι ψηφία. 

Ωστόσο, τους τελευταίους μήνες σε αυτόν τον κατάλογο έχουν προστεθεί και δύο μοντέρνα κομμάτια, το τελευταίο αντίγραφο της Chevy Corvette C7 και τώρα το πρώτο αντίγραφο παραγωγής της νέας Chevrolet Corvette C8 που δημοπρατήθηκε αυτές τις μέρες.

Η τελευταία ’vette παραγωγής της γενιάς C7 ήταν μια μαύρη Chevrolet Corvette Z06 που δημοπρατήθηκε από τον οίκο Barrett-Jackson τον περασμένο Ιούνιο για όχι λιγότερο από $2,7 εκατ. 

Το πρώτο κομμάτι της νέας γενιάς C8, της πιο συλλεκτικού κομματιού που θα έχει τον αριθμό πλαισίου #001, δημοπρατήθηκε αυτό το Σαββατοκύριακο στο Scottsdale, στην Arizona, για ακόμα υψηλότερο ποσό: Τρία εκατομμύρια δολάρια. Ο αριθμός αυτός όχι μόνο την καθιστά άξια να εισέλθει στον κατάλογο των ακριβότερων ’vette στην Iστορία, αλλά την οδηγεί μονομιάς και στην τρίτη θέση αυτής της μοναδικής κατάταξης.

Chevrolet Corvette C8 vin #001, Scottsdale, Arizona, Barrett-Jackson Auction

Η νέα Chevrolet Corvette C8 #001 θα αντιστοιχεί σε μια Corvette Stingray 2020, στην έκδοση εξοπλισμού 3LT, την κορυφαίο στην γκάμα και θα είναι επίσης εξοπλισμένη με το προαιρετικό πακέτο Z51 Performance. Έτσι, αυτή η Stingray θα διαθέτει πολλά ανθρακονημάτινα στοιχεία φινιρίσματος και το προαιρετικό σύστημα εξάτμισης που αυξάνει την ισχύ σε 502 PS ή 495 bhp όπως τα δίνουν οι Αμερικανοί.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ενώ αυτές οι φωτογραφίες αντιστοιχούν στη δημοπρασία του μοντέλου στο event του οίκου Barrett-Jackson στο Scottsdale, το κόκκινο αυτοκίνητο δεν είναι πραγματικά το κομμάτι #001, αλλά μια μονάδα προ-παραγωγής που εκτέθηκε για λόγους επίδειξης. 

Σύμφωνα με ορισμένες αναφορές, το αντίγραφο #001 θα κατασκευαστεί σε μαύρο χρώμα και θα έχει εσωτερικό σε μαύρο δέρμα. Δηλαδή στην ίδια διαμόρφωση με το τελευταίο κατασκευασμένο αντίγραφο της Chevrolet Corvette C7.

Chevrolet Corvette C8 vin #001, Scottsdale, Arizona, Barrett-Jackson Auction

Ο λόγος για τον οποίο οι δύο μονάδες έχουν διαμορφωθεί με τον ίδιο τρόπο είναι πολύ απλός: Ο νέος ιδιοκτήτης της πρώτης Chevrolet Corvette C8 είναι ο ίδιος που πλειοδότησε στη δημοπρασία του τελευταίου Corvette C7, ο Rick Hendrick, διάσημος Αμερικανός επιχειρηματίας και ιδιοκτήτη της ομάδας NASCAR που έχει το όνομά του.

node/39962

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Οι δοκιμές εξέλιξης του Toyota GR Super Sport συνεχίζονται.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το υπεραυτοκίνητο της Toyota έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση [video]

Η Toyota, ο μεγάλος νικητής στις 24 Ώρες του Le Mans 2020, είχε ακόμη μια έκπληξη για τους θαυμαστές της καθώς το υπεραυτοκίνητο GR Super Sport που αναμένεται να βγει στην παραγωγή, έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στα πλαίσια του δημοφιλούς αγώνα αντοχής.

Το Toyota GR Super Sport που είδαμε για πρώτη φορά το 2018 σε μορφή πρωτοτύπου και βασίζεται στην τεχνολογία του άκρως επιτυχημένου Toyota TS050 Hybrid, αναμένεται να βγει σε αγωνιστική έκδοση που θα συμμετέχει στη νέα κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH) από το 2021, αλλά και σε έκδοση περιορισμένης παραγωγής 20 μονάδων για το δρόμο!

Το πρωτότυπο δοκιμών του υπεραυτοκινήτου που έκανε το γύρο του Le Mans οδήγησε ο Alex Wurz (πρώην πιλότος της Formula 1) με "αποστολή" να επιστρέψει το τρόπαιο στους διοργανωτές του αγώνα. Όπως δήλωσε ο ίδιος, από τη σύντομη εμπειρία οδήγησης του πρωτοτύπου μπόρεσε να καταλάβει πως το GR Super Sport έχει προοπτικές για απίστευτες επιδόσεις.

Toyota

Παρόλο του ότι το αμάξωμα ήταν καλυμμένο με το γνώριμο καμουφλάζ της Gazoo Racing, μπορούμε να διακρίνουμε τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, το αιχμηρό ρύγχος με δυο μεγάλες εισαγωγές αέρα, το ευμεγεθες σπλιτερ, τα αεροδυναμικά πτερύγια, τα φουσκωμένα φτερά, την ανοιχτή διέσια καμπίνα, την εισαγωγή αέρα οροφής, τις μεγάλες εσοχές στο προφίλ, το κάθετο πτερύγιο που ενώνεται με τη σταθερή αεροτομή και το διαχύτη.

Το υπεραυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα κίνησης με τετρακίνηση. Η Toyota είχε ανακοινώσει πάνω από 1.000 PS συνδυαστικής ισχύος από βενζινοκινητήρα V6 και ηλεκτρικά μοτέρ, όμως οι κανονισμοί για τα αγωνιστικά LMH περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ στους 680 PS και το ελάχιστο βάρος στα 1.100 kg.

Εκτός από την Toyota, στη νέα κατηγορία LMH μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει πως θα συμμετέχουν η Peugeot και η Scuderia Cameron Glickenhaus που ετοιμάζουν τις δικες τους προτάσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται το Peugeot Le Mans Hypercar σε συνεργασία με την Total

node/39958

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

Το Aero 3 είναι μια σύγχρονη μετενσάρκωση των αγωνιστικών του '30 και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 15 μονάδων.

Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Aero 3: Το νέο δημιούργημα της Carrozzeria Touring Superleggera

H Carrozzeria Touring Superleggera παρουσίασε το τελευταίο της δημιούργημα - Aero 3 - ένα εξωτικό grand tourer περιορισμένης παραγωγής 15 μονάδων που βασίζεται στα μηχανικά μέρη της Ferrari F12 Berlinetta. Η μιλανέζικη φίρμα που εξασκεί την τέχνη του coachbuilding, εκτός από την πλούσια ιστορία της είναι γνωστή και για τα εξωτικά μοντέλα της νέας της εποχής όπως η Disco Volante (2012) βασισμένη στην Alfa Romeo 8C Competizione, η Berlinetta Lusso (2015) βασισμένη στην Ferrari F12 Berlinetta και η Sciàdipersia (2018) βασισμένη στη Maserati Granturismo.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα του Aero 3 είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα και έχει σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά του '30. 

Aero 3

Η μάσκα χαρακτηρίζεται από τη σχεδόν τριγωνική γρίλια που πλαισιώνεται από σύνθετους αεραγωγούς με πορτοκαλί και μαύρες λεπτομέρειες που ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας LED. Οι αναλογίες του μοντέλου παραπέμπουν άμεσα σε grand tourer με μακρύ καπό και μετατοπισμένη προς τα πίσω καμπίνα. Οι περίτεχνες εσοχές στις πόρτες, τα φουσκωμένα φτερά, το κάθετο πτερύγιο που ξεπροβάλει από την ουρά,  η απουσία πίσω παρμπρίζ, τα λεπτά φώτα LED σε οριζόντια διάταξη και ο διαχύτης που φιλοξενεί δύο τεράστιες απολήξεις της εξάτμισης, κάνουν το Aero 3 να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σήμερα στους δρόμους.

Το αυτοκίνητο της παρουσίασης είναι βαμμένο σε απόχρωση Stratosphere Red (ίδια με την Disco Volante του 2013) και φέρει τον αριθμό 19 στο προφίλ ως αναφορά στην Alfa Romeo 8C 2900 B LM Coupé Berlinetta Aerodinamica - ένα αγωνιστικό μοντέλο σχεδιασμένο από την Touring που συμμετείχε και στις 24 Ώρες του Le Mans το 1938. Στην καμπίνα βρίσκουμε ένα συνδυασμό από αλουμίνιο, ανθρακονήματα, Alcantara και δερμάτινες επενδύσεις Foglizzo.

Aero 3

To Aero 3 βασίζεται στο αλουμινένιο σασί της Ferrari F12 Berlinetta και χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,3 λίτρων από το Maranello απόδοσης 740 PS. Παρόλα αυτά, το βάρος του μοντέλου είναι 150 kg χαμηλότερο από της F12 χάρη στο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Η επιάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.

Η Carrozzeria Touring Superleggera θα κατασκευάσει συνολικά 15 μονάδες του Aero 3, με τη διαδικασία μετατροπής να απαιτεί πάνω από 5.000 εργατοώρες για κάθε μοντέλο. Αυτό σημαίνει πως όποιος ενδιαφέρεται να γίνει κάτοχος ενός τόσο ιδιαίτερου μοντέλου θα πρέπει να θυσιάσει μια Ferrari F12 Berlinetta και να περιμένει 6 μήνες για να ολοκληρωθεί η μεταμόρφωσή της σε Aero 3. H μιλανέζικη φίρμα δεν αποκάλυψε πόσο κοστίζει κάθε ένα από τα Aero 3 καθώς αυτό εξαρτάται από τις προτιμήσεις του πελάτη.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Aero 3 θα γίνει στο Salon Privé του Blenheim Palace μέσα στην εβδομάδα.