node/36893

H Porsche 718 Cayman GT4 τώρα και με αγωνιστικό look

Η έκδοση Sports Cup Edition γιορτάζει τα 15 χρόνια των αγωνιστικών Porsche για ιδιώτες.

Με αφορμή τα 15 χρόνια των αγωνιστικών πρωταθλημάτων Porsche Sports Cup στα οποία συμμετέχουν έως και 1.200 οδηγοί τον χρόνο, η Porsche παρουσίασε την ειδική έκδοση Sports Cup Edition της 718 Cayman GT4.

Porsche

Το μοντέλο που φυσικά εξοπλίζεται με το πλήρες αεροδυναμικό πακέτο της GT4, ξεχωρίζει από τις διπλές ρίγες σε κόκκινο χρώμα στο καπό, την οροφή, την πόρτα του χώρου αποσκευών. Επιπλέον, έχουμε κόκκινες ρίγες στο προφίλ με τον αριθμό "15", και την επιγραφή "Porsche" στη μεγάλη σταθερή αεροτομή. Οι ιδιοκτήτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μαύρο και λευκό χρώμα για το αμάξωμα, τα οποία συνδυάζονται άψογα με τα κόκκινα γραφικά και τις ζάντες 20" σε μαύρη απόχρωση με κόκκινα δαχτυλίδια.

Για να δηλώνει έντονα την παρουσία της ακόμα και όταν είναι παρκαρισμένη στο garage, η Porsche προσφέρει ένα ειδικό κάλυμμα σε μαύρο χρώμα με διπλές κόκκινες ρίγες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Porsche 718 Cayman GT4 και 718 Spyder [video]

Porsche

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μαύρες επενδύσεις από δέρμα και Alcantara με τις διακοσμητικές ραφές, τις ζώνες ασφαλείας και τα λουριά ανοίγματος των θυρών σε έντονο κόκκινο. Η θέση του οδηγού ξεχωρίζει από του συνοδηγού χάρη στην κόκκινη επένδυση της πλάτης. Οι διακοσμητικές λεπτομέρειες στο ταμπλό και τις πόρτες είναι από μαύρο αλουμίνιο, ενώ τα πατήματα των μαρσπιέ είναι από ανθρακονήματα. Τέλος, η επιγραφή “Porsche 15 Jahre Sports Cup Deutschland” προδίδει τη συλλεκτική φύση του συγκεκριμένου μοντέλου.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη δεν έχουμε αλλαγές, με το γνωστό ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer κινητήρα 4,0 λίτρων να αποδίδει με απόδοση 420 PS και 420 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Σύμφωνα με την Porsche, η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 4,4" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 304 km/h.

Porsche

H 718 Cayman GT4 Sports Cup Edition θα είναι διαθέσιμη για περιορισμένο χρονικό διάστημα ξεκινώντας από τις σήμερα 14 Οκτωβρίου, στις 88 αντιπροσωπείες της Porsche που υπάρχουν στη Γερμανία. Παράλληλα με την πρεμιέρα της ιδιαίτερης Cayman, η εταιρεία εγκαινίασε και το έβδομο Porsche Experience Centre, αυτή τη φορά στο Hockenheimring (μετά από τα αντίστοιχα κέντρα σε Leipzig, Le Mans, Silverstone, Atlanta, Los Angeles και Shanghai).

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]