node/29170

H BMW Σειρά 8 χωρίς καμουφλάζ

Διαρροή φωτογραφιών δείχνει τη BMW Σειρά 8 στην τελική της μορφή.

Το κορυφαίο πολυτελές κουπέ της BMW αποκαλύφθηκε στο Bimmerpost, το οποίο δημοσίευσε δύο φωτογραφίες χωρίς καμουφλάζ. Το συγκεκριμένο blog χρησιμοποιείται συχνά από το εργοστάσιο για διαρροές με σχεδόν επίσημο χαρακτήρα.

Το αυτοκίνητο φαίνεται σε έναν χώρο συνεργείου, ή καλύτερα PDI. Όπως φαίνεται στην εμπρός λήψη, η μάσκα είναι μια λογική συνέχεια της Σειράς 6. Ενώ συνολικά οι γραμμές είναι πιο ήπιες, σε σχέση με το Concept 8 Series, λογικό καθώς ο σχεδιασμός προχωρά από τον εντυπωσιασμό του εκθεσιακού πρωτοτύπου στην υλοποίηση ενός αυτοκινήτου παραγωγής. Τα LED φώτα στο πίσω μέρος παραμένουν εντυπωσιακά, ωστόσο.

Η Σειρά 8 αναμένεται να παραχθεί σε κουπέ και κάμπριο αμάξωμα, για να ανταγωνιστεί τις αντίστοιχες εκδόσεις των Mercedes-Benz S Class και Bentley Continental GT. Στην ουσία η Σειρά 8 είναι μια δίθυρη έκδοση της 7αρας, στην ίδια λογική που συνδέονται η Σειρά 4 με την 3άρα. Αλλά θα έχει σαφώς πιο σπορ χαρακτήρα, εμφανισιακά και οδηγικά. Οι μεγάλες τραπεζοειδείς εξατμίσεις στο πίσω μέρος και τα χαρακτηριστικά για BMW μοτίβα μέσα στα φώτα συντηρούν την οικογενειακή εικόνα, παρότι η BMW θέλει να δώσει μια εικόνα στα μεγάλα και ακριβά μοντέλα της που θα τα διαχωρίζει σαφώς από τα πιο μαζικά.

Θα υπάρξει έκδοση Μ Sport, με πιο επιθετική διαμόρφωση προφυλακτήρων εμπρός πίσω και διαφορετικές εξατμίσεις. Αλλά και μια κανονική Μ8 με την οποία η BMW σχεδιάζει να επιστρέψει στο Le Mans. Το αυτοκίνητο δρόμου θα έχει τον V8 4,4 λίτρων της Μ5, με 600 ίππους. Πακέτο με την σπορ τετρακίνηση Μ xDrive που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να γίνει και πισωκίνητο.



Η Σειρά 8 θα μοιράζεται όπως είναι λογικό κινητήρες και συστήματα μετάδοση με τη Σειρά 7. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχει και επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση iPerformance, ενώ τη βάση της γκάμας θα αποτελεί ο 3λιτρος εξακύλινδρος ντίζελ της 730d. Μπορεί να θεωρείται βέβαιο ότι θα βρει χώρο κάτω από το καπό ο 4,4 V8 της 750i xDrive, ενώ αργότερα θα έρθει και ένας V12 να δώσει ακόμη μεγαλύτερο κύρος στο μοντέλο.

Πηγή Autocar
 

TAGS
node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.