node/38128

Ford Focus RS: Ψάχνουν λύση για το υβριδικό σύστημα κίνησης

Οι μηχανικοί της Ford προσπαθούν να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων της κορυφαίας έκδοσης του Focus.

Το μέλλον του Focus RS εξαρτάται από το αν οι μηχανικοί της Ford καταφέρουν να εξελίξουν ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, σύμφωνο με τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων της Ε.Ε., όπως αποκάλυψαν υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας στο Autocar: «Περιμένουμε την ομάδα μηχανικών μας να βρει λύση όσον αφορά τον κινητήρα, και αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο δεδομένων των κανονισμών για εκπομπές CO2 ολόκληρης της γκάμας.»

Στα τέλη  του 2018, η Ford εργαζόταν στην κατεύθυνση ενός mild-hybrid 48V, όμως σήμερα η στρατηγική της έχει αλλάξει καθώς για να μειωθούν αρκετά οι εκπομπές ρύπων απαιτείται ένα πλήρες υβριδικό σύστημα. Προκειμένου να επιτευχθεί το μέσο όρο CO2 ολόκληρης της γκάμας της Ford στα 95g/km που είναι και το όριο της Ε.Ε., το Focus RS τέταρτης γενιάς δεν θα κυκλοφορήσει το 2020 όπως φημολογούνταν, με την πρεμιέρα του να πηγαίνει πιο κοντά στο 2022-2023.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, βάση για το νέο Focus RS θα αποτελέσει το υβριδικό σύστημα του νέου Kuga. Αυτό αποτελείται από 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα  2,5 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και συνεργάζεται με ένα ηλεκτρομοτέρ και αυτόματο κιβώτιο CVT, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 225 PS. Στην περίπτωση του Focus RS, το υβριδικό σύστημα θα έχει αρκετά αυξημένη ισχύ που θα ξεπερνά τους 280 PS του προσθιοκίνητου Focus ST, ενώ θα συνδυάζεται με τετρακίνηση. Φήμες κάνουν λόγο για συνδυαστική ισχύ κοντά στους 400 PS (300 PS από το θερμικό μοτέρ και 100 PS από τον ηλεκτροκινητήρα), έτσι ώστε να ανταγωνιστεί super hatches όπως η Mercedes-AMG A45 και το επόμενο Audi RS 3 Sportback. 

Το θέμα που απασχολεί τη Ford σε αυτή τη φάση είναι το αν η εξέλιξη του project θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα αυτοκίνητο με λογικό κόστος, δεδομένης της ανάγκης εξέλιξης νέου κιβωτίου ταχυτήτων και συστήματος τετρακίνησης με σπορ καταβολές.

[Πηγή: Autocar]

node/39938
Peugeot Sport new logo

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Στην Peugeot ετοιμάζονται για το μέλλον και αυτό περιλαμβάνει νέα οπτική ταυτότητα. O παλιός λογότυπος «Peugeot Sport» που δεν ανταποκρίνεται πλέον σε μελλοντικά προϊόντα μπαίνει στο χρονοντούλαπο, αντικαθιστάμενος από έναν ολοκαίνουργιο.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Η Peugeot επιστρέφει στους αγώνες αντοχής από το 2022 με ένα νέο πρωτότυπο και την άφιξη νέων σπορ μοντέλων. Οπότε ένας νέος άνεμος φυσά επιτέλους στο Soxhaux από άποψη απόλαυσης της οδήγησης και μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήταν καιρός, θα έλεγαν κάποιοι, ύστερα από μια μακρά αποχή που χαρακτηρίζεται από την απουσία του 208 GTI, την ξαφνική διακοπή παραγωγής του RCZ και την «ανάγκη» η εταιρείας να επικεντρωθεί σε αυτά που ονομάζουμε «mainstream μοντέλα».

Και καθώς όποιος επικαλείται την καινοτομία, χρειάζεται και καινούργιο σήμανση, έτσι μας προέκυψε ο ανασχεδιασμένος λογότυπος. Που για την περίπτωση, η υπογραφή «Peugeot Sport» υιοθετεί ένα εντελώς νέο χρωματικό διάγραμμα. Ο παλιός λογότυπος που είχε το λιοντάρι πάνω από τα τρία χρώματα της Peugeot Sport (γκρι, μπλε και κόκκινο), εγκαταλείφθηκε υπέρ μιας μαύρης και κίτρινης ταυτότητας που θυμίζει κάπου στο βάθος το αντίπαλο εθνικό δέος, τη Renault.

Σε κάθε περίπτωση, o νέος λογότυπος έρχεται με το σωστό χρονισμό, λίγο πριν από την παρουσίαση του 508 PSE, της σπορ και plug-in hybrid έκδοσης της μεσαίας γαλλικής μπερλίνας. Ο μικρότερος προϋπολογισμός πιθανόν να βάλει σε τροχιά παραγωγής ένα νέο σπορ 208, με εξίσου μεγάλη πιθανότητα να μην είναι καν υβριδικό όταν θα φτάσει να εμφανιστεί στους καταλόγους της εταιρείας.

node/39931

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Αισθητικό φρεσκάρισμα για το Eclipse Cross που πρωταγωνιστεί στη γκάμα SUV της Mitsubishi.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Η Mitsubishi δημοσίευσε το πρώτο teaser για το ανανεωμένο Eclipse Cross που φρεσκάρεται αισθητικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD

Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 ως ένα SUV με σχεδιαστικές λεπτομέρειες (και όνομα) που παραπέμπουν σε κουπέ. Για την ανανεωμένη του εκδοχή, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από το Mitsubishi e-Evolution Concept (2017). Η σιλουέτα παραμένει ίδια, όμως η ανασχεδιασμένη μάσκα αποκτά πιο λεπτά φώτα LED και ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που διατηρεί τα χρωμιωμένα διακοσμητικά.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο είχε δεχτεί και την πιο έντονη κριτική στο υφιστάμενο μοντέλο. Όπως βλέπουμε από την αντανάκλαση στο teaser, στην ουρά δεν υπάρχει πλέον διπλό παρμπρίζ, ενώ τα φώτα δεν ενώνονται μεταξύ τους, έχουν πιο συμβατικό σχήμα και διαφορετική υπογραφή LED.

Mitsubishi Eclipse Cross

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Όσο για την αγορά της Ευρώπης, δε γνωρίζουμε πότε και αν θα έρθει, καθώς υπάρχουν φήμες για κατάργηση των SUV από τη γκάμα της στη Γηραιά Ήπειρο. Εκτός από το Eclipse Cross, η Mitsubishi ετοιμάζει και τη νέα γενιά του Outlander που θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

[Πηγή: Mitsubishi]